AnonymBruker Skrevet 22. mars #61 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (På 20.3.2025 den 11.10): Nå kan det også være at katter har tyngre for det enn andre dyr.... På dette tidspunktet i historien var min kone, sammen med en tidligere kvinnelig kollega i midten av 20-årene, på et mannlig utdrikningslag natten før utdrikningslaget egentlig skulle ha startet. Brudgommen var til stede og den tidligere kollegaen var blitt provosert til å strippe for han. Som var årsaken til at min kone ville være tilstede for å se på i stedet for å kjøre hjem hun som satt ved siden av meg i bilen. Like før vi var fremme fikk hun en sms med opptak fra utdrikningslaget. Brudgommen satt naken på en seng med den nakne stripperen foran seg. Han ble skjøvet bakover av stripperen slik at han ble liggende på ryggen i sengen med stripperen sittende oppå seg. Zoomet inn så vi hvordan stripperen plasserte brudgommens stive penis mot hennes underliv før hun satte seg ned for å bevege seg forsiktig opp og ned. Opptaket fortsatte med raskt å vise resten av rommet før opptaket sluttet. Det var 3 andre menn synlige i rommet i tillegg til min kone. En av mennene stod helt opptil sengen med åpen bukse og en hånd rundt hans stive penis. De to andre mennene stod halvveis bak og på hver siden av min kone. Etter tilbakespoling og fryst bilde var det mulig å se at den ene mannens hånd trolig var plassert bakfra mot min kones underliv. Anonymkode: cba56...6e6 Relativt oppegående menneske her, som sliter med å følge historien. Den minner mistenkelig om det som ramler inn i pm natt til lørdag og søndag. 😅🍻 Anonymkode: daf96...bb4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #62 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (På 20.3.2025 den 11.24): På 35 timer har denne tråden snart 2 tusen visninger. Det skyldes ikke ditt negative og innholdsløse innlegg. Finn på noe annet er mitt råd. Anonymkode: cba56...6e6 Visninger er vel fordi tittelen tilsier noe annet enn tråden.. Jeg hopper av på side to 😂 Anonymkode: daf96...bb4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #63 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (23 timer siden): 10 minutter unna Aker Brygge svingte jeg inn på en parkeringsplass og avsluttet samtalen med min kone. Jeg hadde verken lyst til å stoppe henne eller dukke opp midt i det hun holdt på med. Vi ble enige om at hun skulle ringe meg når hun ville bli hentet. Jeg la setet bakover, lukket øynene og sovnet umiddelbart. Anonymkode: cba56...6e6 Jeg våknet av at min kones tidligere kollega, stripperen, ringte meg og ba meg komme til leiligheten på Aker Brygge. Litt motvillig sa jeg ja. Knapt 20 minutter senere åpnet min kones tidligere kollega døren og slapp meg inn. Hun ga meg en klem og ba meg være stille før hun gikk innover i leiligheten med meg etter seg. Hun stoppet i den svakt opplyste soveromsgangen og så inn gjennom sprekken mellom en dør og dens dørkarm. Jeg stoppet rett bak henne og så i samme retning. I dobbeltsengen var min kone og totalt 3 menn i seksuell aktivitet med min kone i sentrum. Anonymkode: cba56...6e6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:17 #64 Del Skrevet fredag kl 14:17 AnonymBruker skrev (På 23.3.2025 den 10.38): Jeg våknet av at min kones tidligere kollega, stripperen, ringte meg og ba meg komme til leiligheten på Aker Brygge. Litt motvillig sa jeg ja. Knapt 20 minutter senere åpnet min kones tidligere kollega døren og slapp meg inn. Hun ga meg en klem og ba meg være stille før hun gikk innover i leiligheten med meg etter seg. Hun stoppet i den svakt opplyste soveromsgangen og så inn gjennom sprekken mellom en dør og dens dørkarm. Jeg stoppet rett bak henne og så i samme retning. I dobbeltsengen var min kone og totalt 3 menn i seksuell aktivitet med min kone i sentrum. Anonymkode: cba56...6e6 Vi er fortsatt sammen. Anonymkode: cba56...6e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:46 #65 Del Skrevet fredag kl 19:46 Dummeste sexnovellen jeg har lest noen gang. Anonymkode: 5f29d...0a1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet fredag kl 20:36 #66 Del Skrevet fredag kl 20:36 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Dummeste sexnovellen jeg har lest noen gang. Anonymkode: 5f29d...0a1 Dummeste forsøk .... på sexnovelle tenker jeg vi sier 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 23:33 #67 Del Skrevet fredag kl 23:33 Dette er en erotisk føljetong. I ørten deler. Minner meg om Nr .14 i Sagaen om Isfolket, bortsett fra referansene til Aker Brygge og navigasjonssystem (og kvartalsrapportene). Anonymkode: 41d32...2b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:02 #68 Del Skrevet lørdag kl 19:02 AnonymBruker skrev (På 23.3.2025 den 10.38): Jeg våknet av at min kones tidligere kollega, stripperen, ringte meg og ba meg komme til leiligheten på Aker Brygge. Litt motvillig sa jeg ja. Knapt 20 minutter senere åpnet min kones tidligere kollega døren og slapp meg inn. Hun ga meg en klem og ba meg være stille før hun gikk innover i leiligheten med meg etter seg. Hun stoppet i den svakt opplyste soveromsgangen og så inn gjennom sprekken mellom en dør og dens dørkarm. Jeg stoppet rett bak henne og så i samme retning. I dobbeltsengen var min kone og totalt 3 menn i seksuell aktivitet med min kone i sentrum. Anonymkode: cba56...6e6 AnonymBruker skrev (På 28.3.2025 den 15.17): Vi er fortsatt sammen. Anonymkode: cba56...6e6 Jeg hoppet over den erotiske delen av historien. Allikevel så oppfattes historien som en erotisk novelle slik at man kan kritisere novellen for å være dårlig. Erotisk novelle uten erotikk blir dårlig. Det er vi vel være enige om? Anonymkode: cba56...6e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:03 #69 Del Skrevet lørdag kl 19:03 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg hoppet over den erotiske delen av historien. Allikevel så oppfattes historien som en erotisk novelle slik at man kan kritisere novellen for å være dårlig. Erotisk novelle uten erotikk blir dårlig. Det er vi vel være enige om? Anonymkode: cba56...6e6 Korreksjon: Det kan vi vel være enige om? Anonymkode: cba56...6e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet lørdag kl 19:12 #70 Del Skrevet lørdag kl 19:12 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg hoppet over den erotiske delen av historien. Allikevel så oppfattes historien som en erotisk novelle slik at man kan kritisere novellen for å være dårlig. Erotisk novelle uten erotikk blir dårlig. Det er vi vel være enige om? Anonymkode: cba56...6e6 Slapp av. Den er en dårlig novelle helt uavhengig om erotikken er med eller ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:15 #71 Del Skrevet lørdag kl 20:15 Gøy å s at voksne folk stadig skriver sexuell, da de aller fleste vet at det skrives seksuell................ Det er det mest interessante jeg kan komme med av info, til denne trolletråden. Anonymkode: 0e88c...434 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå