Gå til innhold

Uvanlige sexuelle opplevelser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Finn en som menn tenner på da. 

Anonymkode: 91a34...cb8

Din novelle er om vanlig sex mellom en mann og en kvinne fortalt av kvinnen. Pirrende også for menn, men langt fra øverst på listen. Menn vil gjerne ha noe utenfor boksen fortalt av en mann. Gjerne med en kvinne som man egentlig ikke skulle ha sex med, eller med flere enn en person i tillegg til fortelleren. Og ikke nødvendigvis med alle disse følelsene som ofte kvinnelige historier er fulle av.

Anonymkode: cba56...6e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Din novelle er om vanlig sex mellom en mann og en kvinne fortalt av kvinnen. Pirrende også for menn, men langt fra øverst på listen. Menn vil gjerne ha noe utenfor boksen fortalt av en mann. Gjerne med en kvinne som man egentlig ikke skulle ha sex med, eller med flere enn en person i tillegg til fortelleren. Og ikke nødvendigvis med alle disse følelsene som ofte kvinnelige historier er fulle av.

Så lag en eller finn en da. Jeg er nysgjerrig 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har min historie fra virkeligheten som jeg forteller på min måte på denne tråden. En annen historie får i hvert fall vente til denne er ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Så lag en eller finn en da. Jeg er nysgjerrig 😉

"Uten en tråd" av Jens Bjørneboe er mitt bidrag til gode erotiske historier både for menn og kvinner. Min kvinnelige partner og jeg ble omtrent like kåte av å lese den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

"Uten en tråd" av Jens Bjørneboe er mitt bidrag til gode erotiske historier både for menn og kvinner. Min kvinnelige partner og jeg ble omtrent like kåte av å lese den.

Den skal jeg lese. Tusen takk for tipset 👌 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Andre menn må i så fall ha fryktelig platt seksualitet. Spesielt siden du kan uttale deg på vegne av så mange.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Katten.2.0 skrev (1 minutt siden):

Andre menn må i så fall ha fryktelig platt seksualitet. Spesielt siden du kan uttale deg på vegne av så mange.

Så lenge jeg er mann så tok jeg meg friheten å nevne noen generelle synspunkter om hva menn tenner på i noveller som er litt annerledes enn hva kvinner tenner på. Mindre følelser og flere personer gjør ikke nødvendigvis seksualiteten platt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så lenge jeg er mann så tok jeg meg friheten å nevne noen generelle synspunkter om hva menn tenner på i noveller som er litt annerledes enn hva kvinner tenner på. Mindre følelser og flere personer gjør ikke nødvendigvis seksualiteten platt.

Neida. Bare annerledes enn det jeg er vant til. Gleder meg til å lese boka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

På 35 timer har denne tråden snart 2 tusen visninger. Det skyldes ikke ditt negative og innholdsløse innlegg. Finn på noe annet er mitt råd.

Den såkalte "sexnovellen" din er like opphissende som en kvartalsrapport fra Norges Råfisklag eller Statens kornforretning .... Gjesp  🙄

Anonymkode: 16b83...6da

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den såkalte "sexnovellen" din er like opphissende som en kvartalsrapport fra Norges Råfisklag eller Statens kornforretning .... Gjesp  🙄

Det burde du vite 🤣🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er ingen novelle, men en uvanlig virkelig historie fortalt av en som trolig har lest nesten like mange kvartalsrapporter som erotiske noveller. Dog ikke fra Norges Råfsklag eller Statens kornforretning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ingen novelle, men en uvanlig virkelig historie fortalt av en som trolig har lest nesten like mange kvartalsrapporter som erotiske noveller. Dog ikke fra Norges Råfsklag eller Statens kornforretning. 

Ok. Allikevel .... Gørr kjedelig  0/10

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ok. Allikevel .... Gørr kjedelig  0/10

Hvis du synes min historien er gørr kjedelig så har du vel et langt mer spennende sexliv enn det jeg har. Da kan du dele en historie fra ditt spennende sexliv med oss andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvis du synes min historien er gørr kjedelig så har du vel et langt mer spennende sexliv enn det jeg har. Da kan du dele en historie fra ditt spennende sexliv med oss andre. 

Tåler du ikke annet enn positiv kritikk, må du ikke legge ting ut på en diskusjonsside vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tåler du ikke annet enn positiv kritikk, må du ikke legge ting ut på en diskusjonsside vet du.

Tror det var ment som en oppfordring, og ikke kritikk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Dine innlegg på denne tråden er verken konstruktive eller hyggelige. Når du i tillegg ikke liker det du leser så forstår jeg ikke hvorfor du er her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Dine innlegg på denne tråden er verken konstruktive eller hyggelige. Når du i tillegg ikke liker det du leser så forstår jeg ikke hvorfor du er her.

Dette er ikke en "hyggeside", men en diskusjonsside. Og jeg hevder min mening som alle andre. At du ikke liker den , lever jeg fint med.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette er ikke en "hyggeside", men en diskusjonsside. Og jeg hevder min mening som alle andre. At du ikke liker den , lever jeg fint med.

Du holder deg ikke til trådens tema som er "uvanlige erotiske opplevelser". Trådens tema er ikke "hva synes du om denne historien som jeg nå forteller - vær gjerne skikkelig uhyggelig i dine kommentarer og for all del ikke vær konkret eller kostruktiv i dine uhyggelige kommentarer".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Alene i bilen på vei tilbake ringte jeg min kone igjen. Med lav stemme fortalte hun at hennes tidligere kollega hadde hatt sex med brudgommen for å fortsette med en av de andre. "Og du da?" spurte jeg med hjertet i halsen. Min kone lo og fortalte at den ene hadde forsøkt seg, men at hun hadde tatt vekk hånden hans da en finger lurte seg inn i henne bakfra. "Jeg er så kåt at jeg vet ikke om jeg klarer å ta vekk hånden hvis han forsøker seg igjen" fra min kone beroliget meg ikke. 18 minutter stod det på navigasjonsskjermen tilbake til Aker Brygge. Pluss parkering og tiden fra parkeringen og til leiligheten. Minst 25 minutter til sammen. "Ring meg hvis noe skjer" var det siste jeg sa før vi la på. Med 12 minutter på navigasjonsskjermen ringte hun tilbake.

Hun var på toalettet for å ringe meg før hun skulle tilbake til de to mennene som ventet på henne. De hadde nærmet seg henne fra to sider etter at hun hadde avsluttet samtalen med meg. Den ene foran henne hvor han både hadde kysset henne og plassert en finger på hennes klitoris før hun rev seg løs for å gå på toalettet.  Den andre bak henne på knærne hvor han hadde rukket å dra ned trusen og plassert munnen mellom hennes rumpeballer. Hun rev seg løs da hun kjente hans tunge der bak.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 20.3.2025 den 20.22):

Hun var på toalettet for å ringe meg før hun skulle tilbake til de to mennene som ventet på henne. De hadde nærmet seg henne fra to sider etter at hun hadde avsluttet samtalen med meg. Den ene foran henne hvor han både hadde kysset henne og plassert en finger på hennes klitoris før hun rev seg løs for å gå på toalettet.  Den andre bak henne på knærne hvor han hadde rukket å dra ned trusen og plassert munnen mellom hennes rumpeballer. Hun rev seg løs da hun kjente hans tunge der bak.

10 minutter unna Aker Brygge svingte jeg inn på en parkeringsplass og avsluttet samtalen med min kone. Jeg hadde verken lyst til å stoppe henne eller dukke opp midt i det hun holdt på med. Vi ble enige om at hun skulle ringe meg når hun ville bli hentet. Jeg la setet bakover, lukket øynene og sovnet umiddelbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...