Snok1 Skrevet 19. mars #21 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (På 19.3.2025 den 13.41): Målet mitt var å unngå slike som deg på debatten som jeg startet. Det klarte jeg uheldigvis ikke. Anonymkode: cba56...6e6 Ekspander Det er vel du som startet en debatt når jeg ba om en sexnovelle. Over og ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #22 Del Skrevet 19. mars Snok1 skrev (På 19.3.2025 den 13.44): Det er vel du som startet en debatt når jeg ba om en sexnovelle. Over og ut. Ekspander Du er latterlig i din mangel på selvinnsikt. Skjerp deg! Anonymkode: cba56...6e6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #23 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (På 19.3.2025 den 13.47): Du er latterlig i din mangel på selvinnsikt. Skjerp deg! Anonymkode: cba56...6e6 Ekspander Hvorfor så krass? Anonymkode: 91a34...cb8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 19. mars #24 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (På 19.3.2025 den 13.49): Hvorfor så krass? Anonymkode: 91a34...cb8 Ekspander Bare la det ligge. Gi ham kjærlighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #25 Del Skrevet 19. mars Dette var den teiteste historien jeg har lest på lenge Anonymkode: 440b9...e3b 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #26 Del Skrevet 19. mars Snok1 skrev (På 19.3.2025 den 13.50): Bare la det ligge. Gi ham kjærlighet. Ekspander ❤️ Anonymkode: 91a34...cb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #27 Del Skrevet 19. mars Fikk du cummet i munnen til hun som er gift da? Anonymkode: 134fa...63c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #28 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (På 18.3.2025 den 23.35): Jeg forsøker meg med min uvanlige opplevelse og håper på tilsvarende fra noen av dere andre: Natt til lørdag plukket vi opp to tidligere kollegaer av min kone på vei hjem fra byen. Den ene skulle ligge over hos noen i sentrum så da kjørte vi først i den retningen. Det ble livlig i bilen da de fortalte at det var den nye mannlige kollegaen som de to tidligere kollegaene hadde hatt trekant med for noen uker siden. Dog bare oralt for hun som ikke skulle innom nå igjen. Fordi hun har samboer og helst ikke vil være utro. Mens vi kjørte ble det vist bilder av den nye mannlige kollegaen som verken min kone eller jeg kjente fra før. En mann mer på min kones alder i midten av 30-årene enn alderen til de to kvinnene i baksetet i midten av 20-årene. Veldig kjekk sa min kone og det måtte jeg nesten være enig i. Da vi kom frem ble min kone invitert med opp. Noe hun først sa nei til før begge de to kvinnene i baksetet gikk ut av bilen og fikk overtalt henne til en rask tur oppom. Jeg ble sittende og vente i bilen de neste 10-15 minuttene inntil hun med samboeren dukket opp, satte seg i forsetet, la en hånd på det ene låret mitt og spurte om jeg kunne kjøre henne hjem først for så å hente min kone på veien tilbake. Anonymkode: cba56...6e6 Ekspander Min kone drakk musserende vin denne kvelden som medførte at hun som vanlig var så sexfiksert at vi dro fra utestedet over en time før det stengte for å avslutte kvelden i sengen. De to tidligere kollegaene traff vi på vei bort til bilen og da kunne vi nesten ikke la være å ta de med oss selv om vi helst ville kjøre rett hjem. At hun i en slik tilstand ville bli igjen mens jeg kjørte hjem den minst utagerende av hennes to mest utagerende tidligere kollegaer, med den mest utagerende kollegaen og den veldig kjekke mannen, betydde at hun kanskje allerede nå var i gang med et eller annet seksuelt. Jeg var helt satt ut av den uvante situasjonen og fikk ikke frem mer enn "hva holder de på med?" til eieren av hånden som var plassert så høyt oppe på låret at den nesten berørte min halvstive penis. Anonymkode: cba56...6e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #29 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (På 19.3.2025 den 17.34): Min kone drakk musserende vin denne kvelden som medførte at hun som vanlig var så sexfiksert at vi dro fra utestedet over en time før det stengte for å avslutte kvelden i sengen. De to tidligere kollegaene traff vi på vei bort til bilen og da kunne vi nesten ikke la være å ta de med oss selv om vi helst ville kjøre rett hjem. At hun i en slik tilstand ville bli igjen mens jeg kjørte hjem den minst utagerende av hennes to mest utagerende tidligere kollegaer, med den mest utagerende kollegaen og den veldig kjekke mannen, betydde at hun kanskje allerede nå var i gang med et eller annet seksuelt. Jeg var helt satt ut av den uvante situasjonen og fikk ikke frem mer enn "hva holder de på med?" til eieren av hånden som var plassert så høyt oppe på låret at den nesten berørte min halvstive penis. Anonymkode: cba56...6e6 Ekspander "Det er jo et utdrikningslag" sa hun som om jeg visste det. Eller dagen før dagen så lenge de som kom langveisfra og skulle ligge over hadde begynt på festen selv om den egentlige festen var i morgen. Jeg ringte min kone og fikk bekreftet at alt var ok. Hun hadde lyst til å være der litt til for å se på hennes tidligere kollegas stripping foran brudgommen som de hadde overtalt henne til å gjøre. Vi ble enige om at jeg skulle kjøre hjem hun som satt i setet ved siden av meg og komme opp når jeg kom tilbake. Anonymkode: cba56...6e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 19. mars #30 Del Skrevet 19. mars Jeg må virkelig konsentrere meg for å skjønne hva du skriver. Det er flere mennesker involvert uten at du tydelig skiller hva som gjelder hvem, og setningsoppbyggelsen din gir meg smått hodepine. 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #31 Del Skrevet 20. mars Snok1 skrev (På 19.3.2025 den 4.54): Fortsett sexnovellen. Ekspander Nei, helst ikke. Elendig forsøk Anonymkode: 16b83...6da 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #32 Del Skrevet 20. mars Katten.2.0 skrev (På 19.3.2025 den 22.55): Jeg må virkelig konsentrere meg for å skjønne hva du skriver. Det er flere mennesker involvert uten at du tydelig skiller hva som gjelder hvem, og setningsoppbyggelsen din gir meg smått hodepine. Ekspander Nå kan det også være at katter har tyngre for det enn andre dyr.... På dette tidspunktet i historien var min kone, sammen med en tidligere kvinnelig kollega i midten av 20-årene, på et mannlig utdrikningslag natten før utdrikningslaget egentlig skulle ha startet. Brudgommen var til stede og den tidligere kollegaen var blitt provosert til å strippe for han. Som var årsaken til at min kone ville være tilstede for å se på i stedet for å kjøre hjem hun som satt ved siden av meg i bilen. Like før vi var fremme fikk hun en sms med opptak fra utdrikningslaget. Brudgommen satt naken på en seng med den nakne stripperen foran seg. Han ble skjøvet bakover av stripperen slik at han ble liggende på ryggen i sengen med stripperen sittende oppå seg. Zoomet inn så vi hvordan stripperen plasserte brudgommens stive penis mot hennes underliv før hun satte seg ned for å bevege seg forsiktig opp og ned. Opptaket fortsatte med raskt å vise resten av rommet før opptaket sluttet. Det var 3 andre menn synlige i rommet i tillegg til min kone. En av mennene stod helt opptil sengen med åpen bukse og en hånd rundt hans stive penis. De to andre mennene stod halvveis bak og på hver siden av min kone. Etter tilbakespoling og fryst bilde var det mulig å se at den ene mannens hånd trolig var plassert bakfra mot min kones underliv. Anonymkode: cba56...6e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #33 Del Skrevet 20. mars Fortsett sexnovellen. Anonymkode: cabe9...a17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #34 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (På 20.3.2025 den 9.47): Nei, helst ikke. Elendig forsøk Anonymkode: 16b83...6da Ekspander På 35 timer har denne tråden snart 2 tusen visninger. Det skyldes ikke ditt negative og innholdsløse innlegg. Finn på noe annet er mitt råd. Anonymkode: cba56...6e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #35 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (På 20.3.2025 den 10.10): Nå kan det også være at katter har tyngre for det enn andre dyr.... På dette tidspunktet i historien var min kone, sammen med en tidligere kvinnelig kollega i midten av 20-årene, på et mannlig utdrikningslag natten før utdrikningslaget egentlig skulle ha startet. Brudgommen var til stede og den tidligere kollegaen var blitt provosert til å strippe for han. Som var årsaken til at min kone ville være tilstede for å se på i stedet for å kjøre hjem hun som satt ved siden av meg i bilen. Like før vi var fremme fikk hun en sms med opptak fra utdrikningslaget. Brudgommen satt naken på en seng med den nakne stripperen foran seg. Han ble skjøvet bakover av stripperen slik at han ble liggende på ryggen i sengen med stripperen sittende oppå seg. Zoomet inn så vi hvordan stripperen plasserte brudgommens stive penis mot hennes underliv før hun satte seg ned for å bevege seg forsiktig opp og ned. Opptaket fortsatte med raskt å vise resten av rommet før opptaket sluttet. Det var 3 andre menn synlige i rommet i tillegg til min kone. En av mennene stod helt opptil sengen med åpen bukse og en hånd rundt hans stive penis. De to andre mennene stod halvveis bak og på hver siden av min kone. Etter tilbakespoling og fryst bilde var det mulig å se at den ene mannens hånd trolig var plassert bakfra mot min kones underliv. Anonymkode: cba56...6e6 Ekspander Alene i bilen på vei tilbake ringte jeg min kone igjen. Med lav stemme fortalte hun at hennes tidligere kollega hadde hatt sex med brudgommen for å fortsette med en av de andre. "Og du da?" spurte jeg med hjertet i halsen. Min kone lo og fortalte at den ene hadde forsøkt seg, men at hun hadde tatt vekk hånden hans da en finger lurte seg inn i henne bakfra. "Jeg er så kåt at jeg vet ikke om jeg klarer å ta vekk hånden hvis han forsøker seg igjen" fra min kone beroliget meg ikke. 18 minutter stod det på navigasjonsskjermen tilbake til Aker Brygge. Pluss parkering og tiden fra parkeringen og til leiligheten. Minst 25 minutter til sammen. "Ring meg hvis noe skjer" var det siste jeg sa før vi la på. Med 12 minutter på navigasjonsskjermen ringte hun tilbake. Anonymkode: cba56...6e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #36 Del Skrevet 20. mars https://www.kondomeriet.no/inspirasjon/erotiske-noveller/bli-litt-til-da/ Ikke uvanlig, men veldig sensuell og hot 🔥 Anonymkode: 91a34...cb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #37 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (På 20.3.2025 den 17.04): https://www.kondomeriet.no/inspirasjon/erotiske-noveller/bli-litt-til-da/ Ikke uvanlig, men veldig sensuell og hot 🔥 Anonymkode: 91a34...cb8 Ekspander Det er en novelle i stil og innhold. Min historie er noe annet. Anonymkode: cba56...6e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #38 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (På 20.3.2025 den 17.13): Det er en novelle i stil og innhold. Min historie er noe annet. Anonymkode: cba56...6e6 Ekspander Men hot er den! Anonymkode: 91a34...cb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #39 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (På 20.3.2025 den 17.14): Men hot er den! Anonymkode: 91a34...cb8 Ekspander Ja! Hot slik særlig kvinner tenner på. Anonymkode: cba56...6e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #40 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (På 20.3.2025 den 17.22): Ja! Hot slik særlig kvinner tenner på. Anonymkode: cba56...6e6 Ekspander Finn en som menn tenner på da. Anonymkode: 91a34...cb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå