Gå til innhold

Å se på flotte folk som er eldre en meg selv

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er i midten av 20 årene og trener endel på treningssenter. Det er egentlig alt fra veldig unge til folk i 60 årene som trener. Men jeg må si at menn som har tatt vare på kroppen sin, slik at man ser dem er trent (uten at dem er veldig kraftig\kroppsbygger kraftig etc) synes jeg er så flott å se på. Rett og slett eye candy! Rett og slett vanskelig å unngå å stirre til tider. Er mange flotte menn som jeg vil tippe er mellom 35 - 45.

Er det uvanlig å ha det slik? Jeg har diskutert det litt med mine venniner, mange av dem legger ikke merke til noen på treningssenter sier dem, mens noen er enig med meg. 

Anonymkode: d89c2...a9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Selv om ikke alle er som deg så er det ikke uvanlig av den grunn. 

Jeg har alltid foretrukket menn fra 35-45, helt siden jeg var 16. Nå er jeg over 40 og det har nok utvidet seg til 35-55.

Nå driver ikke jeg å stirrer på treningssenteret akkurat😄 men jeg legger nok ekstra godt merke til om jeg ser en attraktiv mann ja. Jeg tror noen bare er flinkere til å ha følerene ute slik. Jeg scanner alltid rommet, ikke nødvendigvis etter kjekke menn altså, men jeg legger merke til alle som er der. Det er bare sånn jeg er. 

Så er det helt normalt, selv om det på langt nær er alle som er sånn. Kanskje det er veldig få som er sånn, men det er uansett helt normalt. 

Anonymkode: 525fe...37a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...