AnonymBruker Skrevet 18. mars #1 Skrevet 18. mars Hørt at de har begynt å si det på TV i USA. Kart har også endre navnet. http://www.verdenskart.eu/online_verdenskart.html Jeg vil ikke. 😑 Anonymkode: f3bad...29d
AnonymBruker Skrevet 18. mars #4 Skrevet 18. mars Nei. Mer fristet til å heller kalle landet der borte Vinland. Anonymkode: 76d35...b9a 8 2
AnonymBruker Skrevet 19. mars #8 Skrevet 19. mars Ja, hvorfor ikke? Sier st. Petersburg og ikke Leningrad, Trondheim, ikke Nidaros, Oslo og ikke Kristiania. Når noe endrer navn er jeg ikke manisk opptatt av å demonstrere uenighet. Det ser bare latterlig ut. Anonymkode: f8dd6...687 3
Flintis Skrevet 19. mars #9 Skrevet 19. mars Nei langt i fra. Hva de kaller ting i Sambandstatene er nå så. Jeg kaller det noe annet. 3 1
Pippi Lotta Skrevet 19. mars #10 Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ja, hvorfor ikke? Sier st. Petersburg og ikke Leningrad, Trondheim, ikke Nidaros, Oslo og ikke Kristiania. Når noe endrer navn er jeg ikke manisk opptatt av å demonstrere uenighet. Det ser bare latterlig ut. Anonymkode: f8dd6...687 Samme grun som at jeg sier Hellas og ikke Greece.... Navnet er kansje endret på amerikansk, men det påvirker jo ikke det norske eller det engelske ordet. Så tror jeg ikke det er gjort det beste grunarbeidet for å endre det amrikanske ordet heller, så jeg tviler på at det blir lakt om i amerika med det første. 4
Bigote Skrevet 19. mars #11 Skrevet 19. mars (endret) Blir Mexicogulfen her. Hele navnendringen representerer Trumps markeringsbehov, og jeg ser virkelig ikke hvordan dette tiltaket skal gi tilbake amerikansk stolthet? For meg fremstår dette som helt unødvendig. Endret 19. mars av Bigote 8 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars #12 Skrevet 19. mars Mexico ligger også i Amerika. Anonymkode: 65b92...460 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars #13 Skrevet 19. mars Nei, det er jo bare USA som har endret navnet. I alle andre land heter det Mexicogolfen. Anonymkode: 9817b...e09 2 5
AnonymBruker Skrevet 19. mars #14 Skrevet 19. mars Hva de gjør og sier i USA driter jeg i. Det vil alltid være Mexicogulfen ellers. Anonymkode: f9ba5...b27 2
Klossmajor Skrevet 20. mars #20 Skrevet 20. mars Spørs om ikke disse kartene uansett bare må endre tilbake igjen så snart en demokrat inntar sjefstolen i Det ovale kontor. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå