AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:24 #1 Del Skrevet tirsdag kl 22:24 Hørt at de har begynt å si det på TV i USA. Kart har også endre navnet. http://www.verdenskart.eu/online_verdenskart.html Jeg vil ikke. 😑 Anonymkode: f3bad...29d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klossmajor Skrevet tirsdag kl 22:58 #2 Del Skrevet tirsdag kl 22:58 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet tirsdag kl 23:00 #3 Del Skrevet tirsdag kl 23:00 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 23:01 #4 Del Skrevet tirsdag kl 23:01 Nei. Mer fristet til å heller kalle landet der borte Vinland. Anonymkode: 76d35...b9a 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 23:08 #5 Del Skrevet tirsdag kl 23:08 Hell no Anonymkode: 38dbc...ff3 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet tirsdag kl 23:32 #6 Del Skrevet tirsdag kl 23:32 Nei, ikke engang når jeg er i USA 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 23:42 #7 Del Skrevet tirsdag kl 23:42 Nei, ikke tale om. Anonymkode: d88f9...71e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:33 #8 Del Skrevet i går, 06:33 Ja, hvorfor ikke? Sier st. Petersburg og ikke Leningrad, Trondheim, ikke Nidaros, Oslo og ikke Kristiania. Når noe endrer navn er jeg ikke manisk opptatt av å demonstrere uenighet. Det ser bare latterlig ut. Anonymkode: f8dd6...687 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet i går, 06:39 #9 Del Skrevet i går, 06:39 Nei langt i fra. Hva de kaller ting i Sambandstatene er nå så. Jeg kaller det noe annet. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet i går, 06:48 #10 Del Skrevet i går, 06:48 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ja, hvorfor ikke? Sier st. Petersburg og ikke Leningrad, Trondheim, ikke Nidaros, Oslo og ikke Kristiania. Når noe endrer navn er jeg ikke manisk opptatt av å demonstrere uenighet. Det ser bare latterlig ut. Anonymkode: f8dd6...687 Samme grun som at jeg sier Hellas og ikke Greece.... Navnet er kansje endret på amerikansk, men det påvirker jo ikke det norske eller det engelske ordet. Så tror jeg ikke det er gjort det beste grunarbeidet for å endre det amrikanske ordet heller, så jeg tviler på at det blir lakt om i amerika med det første. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bigote Skrevet i går, 06:49 #11 Del Skrevet i går, 06:49 (endret) Blir Mexicogulfen her. Hele navnendringen representerer Trumps markeringsbehov, og jeg ser virkelig ikke hvordan dette tiltaket skal gi tilbake amerikansk stolthet? For meg fremstår dette som helt unødvendig. Endret i går, 06:50 av Bigote 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:53 #12 Del Skrevet i går, 06:53 Mexico ligger også i Amerika. Anonymkode: 65b92...460 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:56 #13 Del Skrevet i går, 06:56 Nei, det er jo bare USA som har endret navnet. I alle andre land heter det Mexicogolfen. Anonymkode: 9817b...e09 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:12 #14 Del Skrevet i går, 07:12 Hva de gjør og sier i USA driter jeg i. Det vil alltid være Mexicogulfen ellers. Anonymkode: f9ba5...b27 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:15 #15 Del Skrevet i går, 07:15 Nei Anonymkode: 2c4af...6fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet i går, 09:24 #16 Del Skrevet i går, 09:24 Nei. Så absolutt ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet i går, 09:24 #17 Del Skrevet i går, 09:24 Aldri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjarmør Skrevet 21 timer siden #18 Del Skrevet 21 timer siden Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterjenta Skrevet 21 timer siden #19 Del Skrevet 21 timer siden Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klossmajor Skrevet 20 timer siden #20 Del Skrevet 20 timer siden Spørs om ikke disse kartene uansett bare må endre tilbake igjen så snart en demokrat inntar sjefstolen i Det ovale kontor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå