AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:58 #1 Del Skrevet tirsdag kl 21:58 Vist ja , hvilken øvelser ? Og hvor mye trening hver dag? Anonymkode: 644aa...956 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:17 #2 Del Skrevet tirsdag kl 22:17 Går 3 km i bratt oppover bakke, 2 ganger for dagen, omtrent hver dag. Ps har hund. Anonymkode: c08c9...203 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:24 #3 Del Skrevet onsdag kl 14:24 Vet ikke om det er mulig å trene vekk cellulitter. Ble en gang kvitt cellulitter helt, og da var jeg ekstremt tynn med lav fettprosent. Anonymkode: 400bc...844 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet onsdag kl 14:29 #4 Del Skrevet onsdag kl 14:29 Jeg har sett deltaker på miss Fitness eller hva det var, med cellulitter. Trenger ikke være feit for å ha det. Jeg har forøvrig godt lubne lår, uten cellulitter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #5 Del Skrevet 14 timer siden Jeg har fått bort cellulittene på lårene og de på rumpa har blitt bedre. Jeg har gått ned mye i fettprosent vha løping, og deretter begynte jeg med tung styrke for å bygge muskler. Jeg syns begge delene hjalp, kanskje var det styrketrening som gjorde mest estetisk, men trur ikke jeg hadde fått det samme resultatet uten å gå ned i vekt og fettprosent. Anonymkode: 178fe...9a0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #6 Del Skrevet 14 timer siden 90% av kvinner har cellulitter, de godt trente også Anonymkode: 67ea3...a69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #7 Del Skrevet 14 timer siden Jeg opplevde en betydelig reduksjon den perioden jeg drev på med fasting og lavkarbo. Spiste kun ett måltid pr. dag. Klarte ikke å opprettholde regime, det var ikke noe for kroppen min. Den energiboosten jeg var ute etter kom aldri. Anonymkode: c3767...bf8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå