AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:34 #21 Del Skrevet lørdag kl 19:34 Jeg er slank, men har mamma-mage, så må bruke str 42 eller L i jeans. Kjenner ofte sympati med de som faktisk er overvektige, for hvor store str må de trenge hvis jeg trenger str 42? Anonymkode: 352ca...75f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:00 #22 Del Skrevet lørdag kl 22:00 FrøkenNordby93 skrev (2 timer siden): Legen fant aldri ut problemet så han satt meg bare på movicol i sånn 2 mnds tid 😕 Hvilken modell av bukser foretrekker du? Har selv brukt Levis plus og Wrangler plus, har vanskelig for å tro at du ikke passer de. De går veldig høyt opp i størrelse. Anonymkode: 753ee...98b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenNordby93 Skrevet lørdag kl 23:49 Forfatter #23 Del Skrevet lørdag kl 23:49 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvilken modell av bukser foretrekker du? Har selv brukt Levis plus og Wrangler plus, har vanskelig for å tro at du ikke passer de. De går veldig høyt opp i størrelse. Anonymkode: 753ee...98b Jeg har pleid å kjøpe molly buksene fra gina, i strl XXL, men dem er superstretch og fremdeles litt trange da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenNordby93 Skrevet lørdag kl 23:51 Forfatter #24 Del Skrevet lørdag kl 23:51 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er slank, men har mamma-mage, så må bruke str 42 eller L i jeans. Kjenner ofte sympati med de som faktisk er overvektige, for hvor store str må de trenge hvis jeg trenger str 42? Anonymkode: 352ca...75f Ja, jeg passa ikke strl 48 engang, jeg hadde lyst til å grine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:57 #25 Del Skrevet lørdag kl 23:57 Jeg (far) tok på meg jentungens bukse ved en feil for en tid tilbake. Du verden så godt den satt. Jeg skulle virkelig ønske jeg fant noe sånt til menn 😅 Anonymkode: 3e136...ad7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenNordby93 Skrevet lørdag kl 23:59 Forfatter #26 Del Skrevet lørdag kl 23:59 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg (far) tok på meg jentungens bukse ved en feil for en tid tilbake. Du verden så godt den satt. Jeg skulle virkelig ønske jeg fant noe sånt til menn 😅 Anonymkode: 3e136...ad7 hahaha! DET vil jeg tro, men det finnes jo slimfit til menn da hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå