FrøkenNordby93 Skrevet 18. mars #1 Del Skrevet 18. mars Er det flere enn meg som sliter med å finne jeans? Føler jeg bare finner noen joggebukser som passer.. Molly buksene fra gina har plutselig blitt mindre i strl.. Føler meg smellfeit liksom.. Zizzi gjør meg firkanta når jeg har sånn timeglass-pæreform.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #2 Del Skrevet 18. mars Sliter med det samme! Er helt desperat etter et par bukser som sitter fint. Anonymkode: f78d5...2f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenNordby93 Skrevet 18. mars Forfatter #3 Del Skrevet 18. mars (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Sliter med det samme! Er helt desperat etter et par bukser som sitter fint. Anonymkode: f78d5...2f1 For min del veier jeg over 110, jeg sliter med å gå ned pga helsa fordi jeg er konstant forstoppet.. prøvde med hydreringsdrikk, men det hjelper jo ikke noe.. Spiser masse fiber, og skal til legen den 31. Gått med forstoppelse i 3år, prøvde til og med å trene, spise 6x i døgnet og drikke over 1,5L vann, men går jo fremdeles ikke ned var fremdeles forstoppa til tross for det der. Endret 18. mars av FrøkenNordby93 retting 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #4 Del Skrevet 18. mars Levis har plus size jeans, sjekk feks zalando eller ellos. Liker ribcage modellen godt. Anonymkode: 85afe...082 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gråfugl Skrevet 18. mars #5 Del Skrevet 18. mars Pen hverdagsbukse: Verpass! Perfekt hvis du har litt midje men kraftige lår/rumpe. Hvert hver krone. Umulig å slite ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenNordby93 Skrevet 19. mars Forfatter #6 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (21 timer siden): Levis har plus size jeans, sjekk feks zalando eller ellos. Liker ribcage modellen godt. Anonymkode: 85afe...082 Har testa, men nei.. dem kommer ikke over det fleskeberget av en ass jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #7 Del Skrevet 19. mars Så stor ræv kan du ikke ha, virker som om vi har samme størrelse og form. Har før likt Levis sine modeller veldig godt, men føler de er blitt så raskt ødelagt mellom beina at jeg gikk tilbake til zizzi. Der får man jo 3 bukser for det 1 Levi's koster når det er tilbud. Har du prøvd stor nok størrelse? Uansett, følger tråden i håp om at lyset skal gå opp for meg og. Har for øvrig bestilt en bukse i desperasjon fra Bonprix, tenkte jeg måtte prøve. Anonymkode: c2c43...3ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #8 Del Skrevet 19. mars gråfugl skrev (På 18.3.2025 den 23.00): Pen hverdagsbukse: Verpass! Perfekt hvis du har litt midje men kraftige lår/rumpe. Hvert hver krone. Umulig å slite ut. Hvilken nettside kjøper du buksene fra? Prøvde å google, men kom bare til et nettsted for forhandlere. Anonymkode: c6b3d...b7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 20. mars #9 Del Skrevet 20. mars Ryddet for latterliggjøring. Chantielle mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #10 Del Skrevet 20. mars FrøkenNordby93 skrev (På 18.3.2025 den 21.52): Er det flere enn meg som sliter med å finne jeans? Føler jeg bare finner noen joggebukser som passer.. Molly buksene fra gina har plutselig blitt mindre i strl.. Føler meg smellfeit liksom.. Zizzi gjør meg firkanta når jeg har sånn timeglass-pæreform.. Størrelse? Gå i en butikk for voksne, ikke ungdommer. Damefasong har dessverre aldri vært en slager i butikker for ungdom. Zizzi har ulike modeller, finn en som passer deg hvis du vil handle der. Da unngår du å bli firkanta. Levis og flere andre har plus size, Denim destination, Perfect jeans også. Det kan være du passer noen Mac jeans. Det var en tråd her om noe av samme temaet for kort tid siden, se om du finner den Anonymkode: e2785...b32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå