AnonymBruker Skrevet 18. mars #1 Del Skrevet 18. mars Jeg kjenner den ikke daglig, men noen dager kjenner jeg den godt, også kan det gå noen dager uten at jeg merker den. Iflg ct'en så ligger den i blæren, og de vil ikke gjøre noe med den. Den er ikke så stor, ca 3-4mm. Nå har jo jeg begynt å tenke at det kanskje ikke er en nyrestein, men noe mer skummelt🙈 En annen ting er jo at den evt en eller annen gang vil flytte seg til nyregangene, og det kan potensielt være svært smertefullt.. Noen som har peiling på dette? Anonymkode: 47590...6b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #2 Del Skrevet 18. mars Dersom den er i blæren, så skal det ganske mye til før den flytter seg oppover til nyregangene. Sikker på at den ikke fortsatt ligger i nyren? Da kan den flytte seg nedover og blir det fort ugøy. Anonymkode: 2676d...3ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #3 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Dersom den er i blæren, så skal det ganske mye til før den flytter seg oppover til nyregangene. Sikker på at den ikke fortsatt ligger i nyren? Da kan den flytte seg nedover og blir det fort ugøy. Anonymkode: 2676d...3ca Smertene er på nøyaktig samme plass som den har vært fra jeg begynte å kjenne det. I begynnelsen var det bare litt murring og ubehag, men etterhvert ble det smerter, og til tider ganske intense smerter. Nå er det blitt sånn at jeg sier at "i dag har jeg en nyrestein-dag". Samtidig er det rart(?) at jeg har smerter om den ligger å "flyter" rundt i blæren? Jeg forstår bare ikke greien, og hva det faktisk er, spesielt siden jeg har hatt det så lenge. Jeg var henvist til urolog, men de avsluttet meg ganske kjapt, så nå vet jeg liksom ikke helt hva jeg skal gjøre. De dagene jeg merker den, så er det så vondt at jeg fantaserer om å skjære den ut med en kniv🙈😏 Anonymkode: 47590...6b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #4 Del Skrevet 18. mars Ikke så ofte de som ligger i blæren gjør så vondt. Men du kan jo ha flere nyresteiner, og en av de som nå gir deg smerter. Jeg har selv tisset ut en nyrestein på en centimeter, og det kjente jeg ikke en gang, bare hørte ploppet i doen da den kom ut. Men jeg hadde hatt en del vondt noen uker før da den gikk fra nyrene og nedover urinlederne. Så var den symptomfri inntil den plutselig og helt uten smerter kom ut. Så hvis du har såpass smerter nå, så vil jeg tro du har flere nyresteiner enn den ene som nå ligger i blæren din. Jeg ville fått en ny undersøkelse. God bedring Anonymkode: 9b6a4...645 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå