RonjaEngarde Skrevet 18. mars #1 Del Skrevet 18. mars Gjorde storinnkjøp av fiskepinner sist uke siden jeg hadde 30% rabatt på Rema, har storkost meg med de da de smaker jo godt, men de faller jo helt fra hverandre... Pleide alltid å pannesteke de før, men har nå prøvd å ha de i ovnen, følger pakken sine instruksjoner med 225° i 12 minutter fra fryst tilstand, men de blir bare helt bløte og paneringen faller bare rett av, hva er det jeg gjør galt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #2 Del Skrevet 18. mars Samme her, jeg steker de på 240 grader og de blir sprø og gode, men pass på så de ikke brenner seg 8-10 min maks tror jeg, jeg holder øye med de. Liker ikke dvaske fiskepinner som går i oppløsning nei Anonymkode: 5e80d...5e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #3 Del Skrevet 19. mars Tror ikke du gjør noe galt. For slik var de ikke før, men slik var de sist vi hadde fiskepinner til middag. De har sikkert endret produksjonen slik at de lager de billigst mulig. Det går gjerne på bekostning av kvaliteten. Smaken har de også ødelagt ved å bruke kun slintrer og ryggfett slik at de nå smaker harsk tran. Standard fiskepinner er ikke menneskemat lengre og vi har sluttet å kjøpe dem da det smaker dritt. Anonymkode: 38095...263 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #4 Del Skrevet 19. mars Air fryer Men: De som er av dårlig kvalitet (type billigmerker) faller fra hverandre uansett Anonymkode: c773f...6e4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #5 Del Skrevet 19. mars Bare stek de lenger til de blir sprø 👍 Veldig enkelt. Anonymkode: 2536c...9aa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #6 Del Skrevet 19. mars Jeg spiser aldri fiskepinner, men for meg høres det ut som du må ha på varmluftsfunksjonen i ovnen når du steker dem for at de skal få sprø skorpe (ingen vits i å investere i airfryer for å bruke opp en eske fiskepinner på tilbud). Da "føner" du vekk den overskytende/ekstra fuktigheten i produktet - jeg gjør det samme for å få feks sprø skorpe på ovnsstekte nypoteter som alltid er alt for vannholdige. Tipper det er tilsatt for mye vann + bindemiddel i fiskepinnene for å få prisen ned. Anonymkode: f40f9...7b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. mars #7 Del Skrevet 19. mars Åhh...nå så jeg bilder for mitt indre og måtte tenke. Det er flere tiår siden jeg stekte kjøpevarianter , men dette bildet her med hjemmelagde fikk meg til å få lyst på. Det ser veldig godt ut. https://www.matprat.no/oppskrifter/familien/hjemmelagde-fiskepinner-med-rakost-og-potetmos/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå