AnonymBruker Skrevet 18. mars #1 Del Skrevet 18. mars Har en pakke med cornflakes som nylig er gått ut på dato. Kan hestene få en liten neve i betfiber grøten ? Anonymkode: 27749...81b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #2 Del Skrevet 18. mars Selvfølgelig Anonymkode: 80147...47b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #3 Del Skrevet 18. mars Advarer deg hester tåler ikke en amino i raffinert hvete måten nestle gjør det på som gjør at dem kan eksplodere! Anonymkode: 26fe3...e3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #4 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Advarer deg hester tåler ikke en amino i raffinert hvete måten nestle gjør det på som gjør at dem kan eksplodere! Anonymkode: 26fe3...e3f Artig du ! Anonymkode: 27749...81b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #5 Del Skrevet 19. mars Ja, det er ingen fare med det - men det tilfører nok ikke hesten noe nyttig eller noen ting den trenger heller. Bare ekstra vomfyll, så da hadde jeg heller latt være. (Tørrvarer utgått på dato spiser jeg selv jeg, null stress 😅) Anonymkode: b6430...f57 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #6 Del Skrevet 19. mars Cornflakes er bare mais og sukker. Mais brukes i mange ulike typer kraftfor til hest. Men du kan fint spise den selv også da. Anonymkode: 6c455...c65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #7 Del Skrevet 19. mars En pakke er neppe skadelig for de fleste, men noen hester er veldig ømfintlige i magen og kan reagere på mer eller mindre hva som helst de ikke er vant med å spise. En hel pakke på en gang kan også være det som bikker over om det er en hest som har lett for å bli forfangen, spesielt nå når det kan ha begynt å komme litt gress og blader ute som inneholder mye sukker. Sannsynligvis er det null stress, jeg personlig ville bare spist cornflakesen selv med mindre den gikk ut på dato i forrige århundre. Da hadde den uansett ikke gått til hestene. Anonymkode: 3c021...696 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #8 Del Skrevet 19. mars cornflakes er jo masse sukker, så ikke veldig bra å gi til dyr. hadde fint spist den selv, da. Anonymkode: c5f7d...d94 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #9 Del Skrevet 20. mars Nylig gått ut på dato er jo ikke noe problem å spise selv. En hest har stor mage, så ei pakke utgjør ikke så mye uansett. Kan trygt spises av hesten også. Anonymkode: 1586f...be6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå