Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mamma fyller 60 år omtrent på denne tida... Hun skal ha et ganske stort selskap med stort og smått (og der røyk pappas planer om snøfreserinnkjøp ;) )

Vi sliter oss i hjel med å finne på en gave til henne! Hver gang vi spør, ønsker hun seg ingenting - for hun har jo alt mulig...

Noen gode ideer - anyone??

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Kjenner til denne her! Min mor er akkurat likedan! Spørs hvor mye penger dere kan bruke; men hva m en tur m Hurtigruta på våren(nok m en overnatting!) eller "gavekort" på frisør og ansiktspleie? Års-abonnement på "Hjemmet" eller annet (relevant) blad? Gavekort på hennes favoritt-klesbutikk? Bøker?

Dette er jo ikke noe noen virkelig trenger; men det er ting man kan ha glede av! Selv en som har alt... ;)

Skrevet

SPA-opphold på 1 eller flere dager. Kanskje sammen med pappaen din? Eller bare et gavekort på SPA. Synes ellers at gjest har mange gode forslag. :)

Skrevet

Ikke gi henne ting - men heller opplevelse. Revy/teaterbilletter, abonnement på spa, gourmet-kurs, vinkurs el.

Skrevet

Hei!

Vi ga muttern en reise, der fattern også får bli med. Hun ble 60 i februar, skal reise i slutten av mars, og får ikke vite hvor de skal før de er på tur.... :)

Skrevet

1. Kjøp en fin kurv og fyll den med en god dusjsåpe, bodylotion, shampo/balsam, og andre lignende ting

2. Fyll opp en kurv med kaffe/te, god ost, godt pålegg, hjemmelaga brød, frukt, og kansje litt sjokolade (evnt drops)

Dette har vi gjort til foreldre/besteforeldre et par ganger, og det blir kjempegodt mottat hver gang. Nyttig å¨ha + det blir en personlig gave :)

Skrevet

Forbruksvarer eller opplevelser er fine ting å gi til de som ikke ønsker seg noe. Vi pleide å gi besteforeldrene mine en diger eske med vanlig og spennende mat, litt vin, servietter, lys og masse andre småting i julegave. De pleide å glede seg til denne gaven, for den holdt så lenge over jul. (Husk at ting bør ha litt holdbarhet når man kjøper så mye på en gang.)

Skrevet

Her var det mange gode forslag! :tommelsmil: Skal drøfte de med syrran som er med på spleiselaget.

(og nå vet jeg hva jeg ønske meg i bursdag gave - hudpleietime! :sjarmor: )

Hurtigrutetur er hemmelig gave fra hennes søsken forresten! Det har hun snakket om i mange år :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...