AnonymBruker Skrevet 18. mars #1 Del Skrevet 18. mars Firmaet mannen jobber i trenger en ny ansatt, i en stilling jeg både kunne tenke meg og passer til. Det er på ulike avdelinger, på ulike bygg (nabobygg). Mannen oppfordrer meg til å søke, men jeg er litt redd for om det vil slå ut negativt for ham på noe vis. Hva tenker folket? Anonymkode: 686e2...b83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #2 Del Skrevet 19. mars Helt innafor. Hadde vært mer skeptisk om det var samme avdeling og dere måtte jobbe mye sammen, men det er det jo ikke. Mannen min søkte jobb i samme bedrift som jeg jobbet i, bare annen avdeling i etasjen under min, og det var helt uproblematisk både for oss og for bedriften. De visste vi var sammen da de ansatte ham også 😊 Anonymkode: b35ac...4ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #3 Del Skrevet 19. mars Så lenge mannen din ikke bare godtar dette, men aktivt oppfordrer deg til å søke, synes jeg det høres helt fint ut. Jeg hadde aldri i verden søkt en jobb der kona mi jobbet uten at hun var positiv til det, men jeg stoler jo på at hun (og du bør stole på at han) klarer å vurdere og være ærlig på det hvis det slår negativt ut for partners arbeidssituasjon. Anonymkode: 456f4...033 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #4 Del Skrevet 19. mars Så lenge vi faktisk ikke kommer til å jobbe sammen eller så spesielt mye til hverandre i arbeidshverdagen, så hadde jeg ikke hatt noen betenkeligheter med å søke jobb der mannen jobber. Anonymkode: 9ba24...1dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #5 Del Skrevet 19. mars Høres helt greit ut for min del. Ulike avdelinger i ulike bygg vil jo nærmest si at dere "aldri" vil se hverandre eller ha så mye med hverandre å gjøre. Anonymkode: 3713a...66b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taluno Skrevet 19. mars #6 Del Skrevet 19. mars Hvordan skulle det slå negativt ut på han at du søker jobb der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå