AnonymBruker Skrevet 18. mars #1 Skrevet 18. mars Firmaet mannen jobber i trenger en ny ansatt, i en stilling jeg både kunne tenke meg og passer til. Det er på ulike avdelinger, på ulike bygg (nabobygg). Mannen oppfordrer meg til å søke, men jeg er litt redd for om det vil slå ut negativt for ham på noe vis. Hva tenker folket? Anonymkode: 686e2...b83
AnonymBruker Skrevet 19. mars #2 Skrevet 19. mars Helt innafor. Hadde vært mer skeptisk om det var samme avdeling og dere måtte jobbe mye sammen, men det er det jo ikke. Mannen min søkte jobb i samme bedrift som jeg jobbet i, bare annen avdeling i etasjen under min, og det var helt uproblematisk både for oss og for bedriften. De visste vi var sammen da de ansatte ham også 😊 Anonymkode: b35ac...4ee
AnonymBruker Skrevet 19. mars #3 Skrevet 19. mars Så lenge mannen din ikke bare godtar dette, men aktivt oppfordrer deg til å søke, synes jeg det høres helt fint ut. Jeg hadde aldri i verden søkt en jobb der kona mi jobbet uten at hun var positiv til det, men jeg stoler jo på at hun (og du bør stole på at han) klarer å vurdere og være ærlig på det hvis det slår negativt ut for partners arbeidssituasjon. Anonymkode: 456f4...033 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars #4 Skrevet 19. mars Så lenge vi faktisk ikke kommer til å jobbe sammen eller så spesielt mye til hverandre i arbeidshverdagen, så hadde jeg ikke hatt noen betenkeligheter med å søke jobb der mannen jobber. Anonymkode: 9ba24...1dd
AnonymBruker Skrevet 19. mars #5 Skrevet 19. mars Høres helt greit ut for min del. Ulike avdelinger i ulike bygg vil jo nærmest si at dere "aldri" vil se hverandre eller ha så mye med hverandre å gjøre. Anonymkode: 3713a...66b 1
Taluno Skrevet 19. mars #6 Skrevet 19. mars Hvordan skulle det slå negativt ut på han at du søker jobb der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå