AnonymBruker Skrevet 18. mars #1 Del Skrevet 18. mars Er mange ulike, og blir raskt dyrt å abonnere på flere. Hvilke anbefaler dere? Og som gjerne har et bra og variert innhold. Anonymkode: 8e195...be9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #2 Del Skrevet 18. mars Jeg liker Podme, de har noen jeg bare må høre. I tillegg har jeg abonnement på Nexstory innimellom for lydbøker Anonymkode: 82a31...a20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #3 Del Skrevet 18. mars Bookbites for gratis lydbøker, og Spotify for podkast bruker jeg Anonymkode: 94d47...925 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #4 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Er mange ulike, og blir raskt dyrt å abonnere på flere. Hvilke anbefaler dere? Og som gjerne har et bra og variert innhold. Anonymkode: 8e195...be9 Hvorfor betale for noe du kan få gratis? Bokbites, bibliotekenes gratis app har lydbøker. Deichman har all verdens aviser og tidsskrifter, gratis. Anonymkode: 1e5c2...d68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 18. mars #5 Del Skrevet 18. mars Jeg har hatt Storytel i mange år, og det veldig fornøyd med det. Stort utvalg av norske, svenskspråklige og engelskspråklige bøker. God app som gjør det enkelt å finne fram til bøker som passer, lettvint med tidsinnstilling, og fint med familieabonnement. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #6 Del Skrevet 10 timer siden Jeg foretrekker utvalget hos Storytel, men irriterer meg over at man ikke kan lage egne lister der slik som man kan hos Nextory. Bytter på mellom de to. Hører mye på lydbøker så det er penger jeg betaler med glede. Anonymkode: 9c799...635 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå