fiesta Skrevet 10. mars 2006 #1 Skrevet 10. mars 2006 Jeg syntes ikke hun var så bra. Solveig er bedre. Håper de finner ei annen til neste gang. Hva syntes dere?
Gjest Gjesta Skrevet 11. mars 2006 #3 Skrevet 11. mars 2006 Skal hun ikke være fast frem til Solveig kommer tilbake da? Jeg savner Harald & Thomas jeg
Gjest Trulselinemor Skrevet 11. mars 2006 #4 Skrevet 11. mars 2006 Til å ikke ha erfaring, så synes jeg hun gjorde det veldig bra. Skal det ikke være nye gjest hver gang?
Gjest gjest1 Skrevet 11. mars 2006 #6 Skrevet 11. mars 2006 Hun snakka kanskje litt vel høyt og entuasiastisk
Gjest Donna Skrevet 11. mars 2006 #7 Skrevet 11. mars 2006 Jeg synes hun var bedre enn ham ... men det er fordi jeg ikke synes han har helt teken på programleder-jobben - det er Solveig som har løftet ham. Thomas og Harald har jeg ihvertfall aldri savnet
Aeriana Skrevet 11. mars 2006 #8 Skrevet 11. mars 2006 Hun var kanskje litt "to much" i begynnelsen, men tok seg opp etter hvert. Helt greit syns jeg.
Anna B. Skrevet 11. mars 2006 #9 Skrevet 11. mars 2006 Hun var vel ikke så verst. Men hun fikk jo nesten ikke kommet til siden Kåre Magnus var så pratesjuk i dag... Kommer forresten Solveig tilbake - eller skal hun ha vanlig permisjon? Noen som vet??
Ireth Carnesir Skrevet 11. mars 2006 #11 Skrevet 11. mars 2006 (endret) Hun var vel ok. Men jeg liker ikke dette programleder konseptet til idol. Har de laget replikkene selv eller er det skrevet manus for dem av andre? Synes det er pinlig dårlig...... Jeg synes den mannlige programlederen gnålte veldig om at hun var "filmstjerne" , og den forferdelige "gammel gris" klemmen han presterte da . Huff!!! Endret 11. mars 2006 av Ireth Carnesir
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2006 #12 Skrevet 11. mars 2006 Syns hun var alt for teatralsk og overdrevet. Irriterte meg skikkelig.
Gjest Gjesta Skrevet 11. mars 2006 #13 Skrevet 11. mars 2006 Hun var vel ikke så verst. Men hun fikk jo nesten ikke kommet til siden Kåre Magnus var så pratesjuk i dag... ← Jeg tror Kåre Magnus tok hovedrollen siden Berte var helt ny. Er jo ikke lett å komme inn og ta over rollen etter Solveig som har vært så flink. Synes vi skal gi henne en sjanse, og at hun var bra etter omstendighetene.
Shoegal Skrevet 11. mars 2006 #14 Skrevet 11. mars 2006 JEG SYNES OGSÅ HUN SNAKKET VELDIG HØYT!!! Men ellers var hun vel ikke så verst? Det var jo første (og siste) gang, og det er sikkert ikke så lett å skulle leve opp til den programlederen folk er vant til.
Cilla Skrevet 11. mars 2006 #15 Skrevet 11. mars 2006 Synes hun klarte seg bra jeg! Hvis vi får se det første programmet til Kåre Magnus og Solveig var de sikkert ikke noe bedre. Jeg har hørt noe om at de skulle ha inn forskjellige programledere hver gang, og tenkte at Berte var det pga de skulle synge filmmusikk. Solveig skulle visst komme tilbake over påske dersom alt gikk etter planen.
Gjest gjest1 Skrevet 11. mars 2006 #16 Skrevet 11. mars 2006 Jeg synes dialekten kan være litt slitsom å høre på, men ellers så synes jeg hun var ganske flink.
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2006 #17 Skrevet 11. mars 2006 Jeg liker Solveig bedre enn hun nye. Hun nye er mer kynisk og kald (synes jeg) mens Solveig sørger for varme. Det er en slik varme som man enten har eller ikke har.
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2006 #18 Skrevet 11. mars 2006 Syns hun var alt for teatralsk og overdrevet. Irriterte meg skikkelig. ← Enig...kunstig og tilgjort. Jeg vil ha en som er naturlig og varm!
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2006 #19 Skrevet 11. mars 2006 Så ikke Idol i går, men må si jeg er overrasket over at så mange liker Solveig. Synes det er kjempepinlig å se henne. Snakk om regisert spontanitet.
Gjest gjesta Skrevet 11. mars 2006 #20 Skrevet 11. mars 2006 Jeg synes hverken Solveig eller Kåre Magnus er noe flinke, heller ikke de som var før dem... Synes faktisk hun nye var flink(est) jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå