Gjest Eplecider Skrevet 10. mars 2006 #1 Skrevet 10. mars 2006 Hei, Har hørt at eplecider eddik er fint å ta når en vil gå litt ned i vekt. Fant flytende cider på butikken, og det står på flasken at den kan blandes ut i litt vann. Har ikke prøvd det enda, så lurer på om noen andre har erfaring med å prøve dette? Hvordan smaker det? Og viktigst; virker det syns dere? Altså går en ned i vekt? Er klar over at det ikke er noe vidundermiddel og at en i tilegg selvsagt må passe på hva annet en putter i seg, men lurte på om noen hadde merket en ekstra "drahjelp" ved å drikke dette ved siden av. Hva er det evt. ved eplecidereddik som får kiloene til å gå av? Øker den forbrenningen, tar opp mer fett fra maten eller hva? Takknemlig for alle svar.
Gjest gjest1 Skrevet 10. mars 2006 #2 Skrevet 10. mars 2006 Jeg har prøvd, og det funket ikke bortsett fra at jeg ble litt kvalm og mistet matlysten for en halvtimes tid. Det smaker skikkelig dritt også, uansett om jeg blandet ut med et helt glass vann.
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2006 #3 Skrevet 10. mars 2006 Har du smakt på dette? Det er en stor sjanse for at du ikke er interessert i svaret ETTER at du har gjort det Den er god i visse matretter, men å drikke det bart
Anna B. Skrevet 10. mars 2006 #4 Skrevet 10. mars 2006 Det eneste svaret jeg kan gi deg, er at det ikke smaker særlig godt... Jeg hadde en kollege som drakk et glass utvannet eplecideredikk på fastende mage hver morgen, og hadde gått ned av det. Jeg orket ikke mer enn et par dager - for meg ble smaken for ubehagelig altså...
Funshine Skrevet 11. mars 2006 #5 Skrevet 11. mars 2006 syns eplecideredikk og vann er godt jeg om man går no særlig fortere ned i vekt er jeg ikke sikker på men masse vitaminer i eplecideredikk
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2006 #6 Skrevet 11. mars 2006 syns eplecideredikk og vann er godt jeg om man går no særlig fortere ned i vekt er jeg ikke sikker på men masse vitaminer i eplecideredikk ← Vitaminer..? Og hvilke mener du det er?
Funshine Skrevet 11. mars 2006 #7 Skrevet 11. mars 2006 husker ikke mener bare å ha lest det et sted kan jo ta feil for meg har det ikke så mye å uansett, drikker et glass om dagen fordi jeg syns det er godt
Gjest Jalileh Skrevet 11. mars 2006 #8 Skrevet 11. mars 2006 Jeg brukte dette i en periode hvor jeg desperat ville ned i vekt. I begynnelsen smakte det %&¤#", men jeg klarte fort å venne meg til det. Hvis man holder seg for nesa i mens man drikker så går det bedre også... Ja, jeg har også hørt at det inneholder vitaminer o.l. og dette fant jeg på en nettside: Lenge sagt til å "helbrede alt" - eple eddik blir brukt for masse forskjellige problemer, både internt og externt. Det er rikt på mineraler og er ideal for rensing av blodet, redusering av calcium oppbyggelse på ledd og arterier og forfremmer generell helse. Det kan også bli brukt som en antiseptisk væske og for å minske kløe i huden. Alltid bruk en god kvalitet av eple eddik som kan blandes ut i drikkevannet eller i maten. (Noen mener det forfremmer kropps-forbrenningen.)
mito Skrevet 11. mars 2006 #9 Skrevet 11. mars 2006 Det kan muligens gjøre at maten blir fordøyet i et noe senere tempo enn hva som er normalt. For øvrig har det ingen effekt
Gjest Hilde K S Skrevet 11. mars 2006 #10 Skrevet 11. mars 2006 Man får kjøpt diverse produkter som skal hjelpe en med å gå ned i vekt. Mange av disse kommer i tablettform. Om dere leser på pakken, står det; "For å få best mulig virkning av produktet, bør du redusere fettinntaket, sukkerinntaket, spise små, hyppige måltid og sørge for minst 20 minutter med trim i løpet av dagen." Om man gjør som forskrevet, vil man gå ned i vekt. Om det kommer av rekeskallkapslene, eplecidereddiken, markblomstkonsentratet eller trimmen/kostholdet? Hva tror dere?
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2006 #11 Skrevet 11. mars 2006 Eplesider er vanndrivende. Smaken er ikke ille, og lett å venne seg til. Jeg gikk ned mye når jeg brukte det. Men man må jo legge opp ett fornuftig kosthold også da. Det er jo ikke ett vidundermiddel......
Gjest Jalileh Skrevet 11. mars 2006 #12 Skrevet 11. mars 2006 Funka ikke på meg, men det burde jeg vel ha forstått.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå