AnonymBruker Skrevet 18. mars #1 Del Skrevet 18. mars Hva tjener en kreftkordinator? Anonymkode: dd8db...d07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #2 Del Skrevet 19. mars Så vidt jeg har hørt: mellom 700-750 k. Anonymkode: 4b5c7...2aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #3 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (På 19.3.2025 den 16.52): Så vidt jeg har hørt: mellom 700-750 k. Anonymkode: 4b5c7...2aa Ekspander Kan ikke både sykepleiere, vernepleiere og helsesekretærer være der? Hva gjør de egentlig? Anonymkode: c4419...3a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #4 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (På 19.3.2025 den 16.57): Kan ikke både sykepleiere, vernepleiere og helsesekretærer være der? Hva gjør de egentlig? Anonymkode: c4419...3a9 Ekspander Helsesekretærer aner jeg ikke. Men sykepleiere og vernepleiere som jobber over 100%, ja absolutt med alle tilleggene. Av alle kommuner betaler Oslo best. Men også i 3-delt turnus på sykehus kan man nå samme lønn og vel så det, ved å jobbe ekstravakter og overtid over 100% stilling. Anonymkode: 4b5c7...2aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #5 Del Skrevet 19. mars Det er riktig nok 10 år siden jeg jobbet som kreftkoordinator, men da var lønnen helt lik som før da jeg var «vanlig» sykepleier på gulvet 🤷♀️ altså i underkant av 500k Anonymkode: c4097...cca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #6 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (På 19.3.2025 den 17.25): Det er riktig nok 10 år siden jeg jobbet som kreftkoordinator, men da var lønnen helt lik som før da jeg var «vanlig» sykepleier på gulvet 🤷♀️ altså i underkant av 500k Anonymkode: c4097...cca Ekspander Rettelse: er «kun» 7 år siden når jeg tenker meg om Anonymkode: c4097...cca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #7 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (På 19.3.2025 den 17.25): Det er riktig nok 10 år siden jeg jobbet som kreftkoordinator, men da var lønnen helt lik som før da jeg var «vanlig» sykepleier på gulvet 🤷♀️ altså i underkant av 500k Anonymkode: c4097...cca Ekspander Jøss. Jeg er vanlig sykepleier på gulvet i Oslo kommene. Har årslønn på 750 k. Eneste studie ekstra er 10 poeng i veiledning av studenter. Har 14 år ansiennitet. Anonymkode: 4b5c7...2aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå