AnonymBruker Skrevet 18. mars #1 Skrevet 18. mars Er ett meglerfirma som driver og overstyrer leilighetene og så lik styling, at det går ikke an å «se» leilighetene pga alle tingene og dilldallet overalt. Alt skal være i samme farger, gjerne sort og oransje/grå og brune toner og alt er overstyla og jåla opp. Det går på en måte ikke an å se for seg hvordan leilighetens potensiale er med alt dilldallet så jeg gir litt opp. Er det bare jeg som syns det? Anonymkode: 8d7e3...a9b
AnonymBruker Skrevet 18. mars #2 Skrevet 18. mars Liker best hvis leilighetene er tomme for møbler ved visning, så jeg ser alt. Man kan lett se potensiale den har ved å benytte digitale programmer nå. Mye bedre og mer miljøvennlig løsning. Boligstyling er utdatert, helt unødvendig forbruk, både av ting og transport. Anonymkode: de4b7...ea4 4
AnonymBruker Skrevet 19. mars #3 Skrevet 19. mars Lurer på hvilket belegg du har for å påstå at boligstyling utdatert... Det er i hvert fall omtrent alle som benytter seg av det når de selger. Det er ulik grad av styling, så hvis man bare ønsker litt, respekterer stylisten det. Enkelte har bare stylisten innom for å få noen gode råd, og så gjør de alt selv, mange er flinke til å lage det fint rundt seg. Så det nytter egentlig ikke å skylde på meglerne, for det er eier som bestemmer hvilken grad av styling han/hun ønsker, Anonymkode: cd5ea...b13 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars #4 Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (15 timer siden): Lurer på hvilket belegg du har for å påstå at boligstyling utdatert... Det er i hvert fall omtrent alle som benytter seg av det når de selger. Det er ulik grad av styling, så hvis man bare ønsker litt, respekterer stylisten det. Enkelte har bare stylisten innom for å få noen gode råd, og så gjør de alt selv, mange er flinke til å lage det fint rundt seg. Så det nytter egentlig ikke å skylde på meglerne, for det er eier som bestemmer hvilken grad av styling han/hun ønsker, Anonymkode: cd5ea...b13 Det er nok en del som har blitt hjernevasket til å tro at boligstyling er et must for å få solgt. En leilighet her ble ikke solgt, den stod til salgs over et år. Så kjøpte eieren boligstyling, leiligheten ble fortsatt ikke solgt. Den stod usolgt enda et år. Når hun endelig satte ned prisen nok, da ble leiligheten solgt med en gang. Anonymkode: 1d69f...77a 1
enkefru Skrevet 19. mars #5 Skrevet 19. mars De styles jo i en minimalistisk stil da, så overstylet er de jo ikke akkurat. At det er tydelig at det er stylet som regel, kan jeg derimot være enig i. Så lenge det virker å ha effekt, vil det nok fortsette. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå