Gå til innhold

Podkast om prosessert mat og helse?

HufsaSlufsa

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt skikkelig inspirert til å teste ut å kun spise lite eller helt uprosessert mat. Jeg er i den anledning på jakt etter en podkast som snakker om dette, men jeg finner ingenting. 

Har du noen tips? 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har blitt skikkelig inspirert til å teste ut å kun spise lite eller helt uprosessert mat. Jeg er i den anledning på jakt etter en podkast som snakker om dette, men jeg finner ingenting. 

Har du noen tips? 😍

Anonymkode: 78c1c...1d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wolfgang wee har en bra episode med Marit Kolby! Leger om livet har også mye bra om emnet 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bare en kommentar på siden av det du spør om. Motsetningen til ultraprosessert er ikke uprossesert. I det du steker biffen eller kutter opp gulrøttene, er de prosesserte. Renvare er på vei inn som begrep, eventuelt råvarebasert.

Anonymkode: 5e48c...b02

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Følg Marit Kolby. Hun har gjort utallige podcaster om emnet. Bl.a flere med Wolfgang Wee. 

Anonymkode: e40c4...329

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leger om livet har nok noe om det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pimplotion. Birger Svihus. Wolfgang Wee. Marit Kolby. Maja Skogstad.

Søk dem opp på Spotify, du får opp masse.

Spesielt speisoden fra Wolfgang Wee med "Marit Kolby vs helsedirektoratet". Da forstår du fort at helsedirektoratet ikke har noe som helst grunnlag for å påstå det de gjør. Representanten er nedlatende og bruker bare hersketeknikker fremfor å komme med saklig og veldokumenterte argumenter for norsk kostholdsråd. Hvis du gidder å høre den da, er virkelig ikke noe å få ut av den, annet enn at man så enkelt forstår at kostholdsrådene er en vits. Faktisk er de heller negative for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...