Gå til innhold

Tips til hvordan å ikke svette i skinnstoler???

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jobben har gått til innkjøp av nye kontorstoler til møterommet, og disse stolene er i skinn, og jeg blir så klam nedentil og etterlater meg svettemerke nesten hver gang vi har møter lengre enn en time. I tillegg blir det da en stram, svett lukt og fuktig både i lår/ rompe. Synes det er kjempeekkelt og livredd for at andre merker det. Hvordan unngå dette??

Anonymkode: d9e28...2be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvis du opplever dette, så gjør vel alle de andre det også? Skulle det mot formodning dannes lukt på bare en time, noe jeg ikke tror det gjør, så tror de andre sikkert at det kommer fra dem selv. De har rumper og lår, de også, som sitter på læret.

Ikke bekymre deg.

Anonymkode: 4820f...850

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hater skinnstoler, blir raskt varmt og klamt. Sitter heldigvis i slike møbler sjeldent, men på ferie og hvis jeg må sitte på plaststoler, så pleier jeg å ha en jakke el. å legge på setet. 

Bruk et skjerf, cardigan el. 

Anonymkode: 39972...c18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skulle til å foreslå å ta med tynn stolputepute, det selges på IKEA og sikkert overalt. Men å sitte på skjerf eller cardigan som nevnt over er jo mer diskret. Veldig god ide! 

Jeg hater å sitte på stoler i skai. Mulig ekte skinn er like ille, jeg trodde det var marginalt bedre? Uansett blir alle klamme på de stolene. Blir grusomt om sommeren hvis man har på kjole eller skjørt uten strømper. 

Anonymkode: a7125...39d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enten legge noe under eller bevege på rompa mye så det kommer luft inn. 

Anonymkode: 2bebf...aba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...