AnonymBruker Skrevet 19. mars #61 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): I min omgangskrets tror jeg ikke det er en eneste av de mer «luksuriøse» rettene som er nevnt her som ikke kunne blitt servert en lørdagskveld på vennemiddag. Folk svarer nok ut fra det nivået de er vant til. For meg høres det ganske merkelig ut å ønske seg Toro-mat til lørdagsmiddag, men jeg vet jo at folk er forskjellige og smak er individuelt. Anonymkode: 52d62...55b Vet du, Toro Lasagne er faktisk god! Jeg har smakt lasagne i alle slags varianter, og når man pimper litt opp Toros Lasagne er den helt på høyde med mange av de jeg har smakt som har vært laget fra bunnen av. Anonymkode: 35a71...d8f 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #62 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ps. Blir fryktelig skuffet om det serveres reker og du var foreberedt på middagsmat. Reker er helt topp når du er innstilt på det. Anonymkode: 9e8d9...477 Det går an å lage en god fiskesuppe, og loff og reker ved siden av. Selv synes jeg det kan bli litt tungt med biff på en lørdagskveld, synes det er bedre med noe lettere mat, som onepot pasta, Enchiladas med kylling, eller en risrett med kylling, masse løk og grønnsaker. Anonymkode: 35a71...d8f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #63 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): Vet du, Toro Lasagne er faktisk god! Jeg har smakt lasagne i alle slags varianter, og når man pimper litt opp Toros Lasagne er den helt på høyde med mange av de jeg har smakt som har vært laget fra bunnen av. Anonymkode: 35a71...d8f Synes du det er vanskelig å forstå at ikke alle synes det er godt? Det finnes garantert hjemmelagde lasagnaer som ikke er gode heller, så for all del. Men noen av oss liker bare ikke «pulvermat». Jeg har selvsagt spist Toro lasagne, med og uten pimping, det er tross alt ikke så lenge siden jeg var student, og den er bare ikke noe for meg. Jeg lager bolognese fra bunnen av som jeg koker i timevis, en deilig, fyldig ostesaus, lasagnaen får tydelige lag som smaker av det de er laget av. Helt greit for meg at du ikke liker det, men det er stor forskjell på slik lasagne og Toro sin. Anonymkode: 52d62...55b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #64 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Synes du det er vanskelig å forstå at ikke alle synes det er godt? Det finnes garantert hjemmelagde lasagnaer som ikke er gode heller, så for all del. Men noen av oss liker bare ikke «pulvermat». Jeg har selvsagt spist Toro lasagne, med og uten pimping, det er tross alt ikke så lenge siden jeg var student, og den er bare ikke noe for meg. Jeg lager bolognese fra bunnen av som jeg koker i timevis, en deilig, fyldig ostesaus, lasagnaen får tydelige lag som smaker av det de er laget av. Helt greit for meg at du ikke liker det, men det er stor forskjell på slik lasagne og Toro sin. Anonymkode: 52d62...55b Din lasagne er helt sikkert god - og det er ikke umulig at den er bedre enn Toro sin. Grunnen til at jeg poengterte i parenteser at Toro lasagne og gryter er helt greit for meg når jeg blir invitert bort, var rett og slett for å være en liten motvekt til kamskjellene og boeuf bourguignon'en ellers i tråden. Mange av svarene gir inntrykk av at det må være høyterskel mat, fin vin, krystallglass og linservietter om man har middagsgjester en lørdag, og da synes jeg det er fint og viktig å vise at vi som ikke har like store ønsker/krav også finnes. At jeg hadde satt pris på å bli servert Toro lasagne eller gryte, betyr ikke at jeg ikke hadde satt pris på hjemmelaget lasagne eller boeuf bourguignon. Anonymkode: ec3f3...24c 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #65 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Din lasagne er helt sikkert god - og det er ikke umulig at den er bedre enn Toro sin. Grunnen til at jeg poengterte i parenteser at Toro lasagne og gryter er helt greit for meg når jeg blir invitert bort, var rett og slett for å være en liten motvekt til kamskjellene og boeuf bourguignon'en ellers i tråden. Mange av svarene gir inntrykk av at det må være høyterskel mat, fin vin, krystallglass og linservietter om man har middagsgjester en lørdag, og da synes jeg det er fint og viktig å vise at vi som ikke har like store ønsker/krav også finnes. At jeg hadde satt pris på å bli servert Toro lasagne eller gryte, betyr ikke at jeg ikke hadde satt pris på hjemmelaget lasagne eller boeuf bourguignon. Anonymkode: ec3f3...24c Nei, for all del, jeg spiser det jeg får jeg også, og er det Toro lasagne så spiser jeg den og takker pent for maten. Men spørsmålet TS stilte var: Hva blir du da overlykkelig over å få servert? TS understreker til og med at vi ikke skal skrive sånne «man bør være fornøyd med alt man får servert»-svar Og da sier folk selvsagt det aller beste de vet. Anonymkode: 52d62...55b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #66 Del Skrevet 19. mars Jeg hadde sagt at her kan du få buffet der jeg er hovedretten 😂 Bare forsyn deg 😉 Ta for deg. Be my guest 😉 Anonymkode: b29cf...294 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #67 Del Skrevet 19. mars Lørdag er kosemat for meg. Det skal ikke være sunt og det skal ikke være fancy. Jeg hadde blitt mest glad for noe hjemmelaget. Hamburger, biff, pizza, nachos, sånne ting. Jeg hadde ikke blitt glad for fisk eller skalldyr og heller ikke Toro eller lignende. Jeg hadde selvfølgelig spist alt jeg fikk servert og aldri sagt et stygt ord om maten, men siden du spør hva jeg faktisk hadde blitt glad for å få servert så er det svaret. Anonymkode: 21918...0e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #68 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hva med hvitløksmarinerte snegler? Anonymkode: b29cf...294 Det er jo nydelig!!!! Anonymkode: a1c0f...8fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #69 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Din lasagne er helt sikkert god - og det er ikke umulig at den er bedre enn Toro sin. Grunnen til at jeg poengterte i parenteser at Toro lasagne og gryter er helt greit for meg når jeg blir invitert bort, var rett og slett for å være en liten motvekt til kamskjellene og boeuf bourguignon'en ellers i tråden. Mange av svarene gir inntrykk av at det må være høyterskel mat, fin vin, krystallglass og linservietter om man har middagsgjester en lørdag, og da synes jeg det er fint og viktig å vise at vi som ikke har like store ønsker/krav også finnes. At jeg hadde satt pris på å bli servert Toro lasagne eller gryte, betyr ikke at jeg ikke hadde satt pris på hjemmelaget lasagne eller boeuf bourguignon. Anonymkode: ec3f3...24c Ikke meg du siterer, men svarer likevel. Sikkert veldig godt ment av deg. Men om du synes toro lasagne og gryter er helt greit for deg, så svarer du jo egentlig ikke på spørsmålet til ts. Ts spurte om hva som som gjør deg overlykkelig av å bli servert,ikke hva som er helt greit å bli servert. Det betyr absolutt ikke at de forventer det, men at de hadde blitt veldig glad for å få det. Selv skrev jeg biff om de er gode på det, eller hjemmelaget pizza. Da jeg er utrolig glad i begge deler. Folk er forskjellig. Anonymkode: 396a2...30a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #70 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Din lasagne er helt sikkert god - og det er ikke umulig at den er bedre enn Toro sin. Grunnen til at jeg poengterte i parenteser at Toro lasagne og gryter er helt greit for meg når jeg blir invitert bort, var rett og slett for å være en liten motvekt til kamskjellene og boeuf bourguignon'en ellers i tråden. Mange av svarene gir inntrykk av at det må være høyterskel mat, fin vin, krystallglass og linservietter om man har middagsgjester en lørdag, og da synes jeg det er fint og viktig å vise at vi som ikke har like store ønsker/krav også finnes. At jeg hadde satt pris på å bli servert Toro lasagne eller gryte, betyr ikke at jeg ikke hadde satt pris på hjemmelaget lasagne eller boeuf bourguignon. Anonymkode: ec3f3...24c Enig. En Toro lasagne eller en Toro gryterett med First Price hvitløksbaguetter og en Bama ferdigsalat med en billig lettbrus til hadde vært helt flott å få servert hos noen andre. Anonymkode: 8fff6...fe4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #71 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (16 timer siden): Ser jeg kunne ikke hatt halvparten av dere i tråden som venner. Her ville det gått i taco, pizza eller lasagne, og det hadde vært perfekt å få det servert hos andre på en lørdagskveld også. Anonymkode: 8fff6...fe4 Jeg virkelig hater å få servert taco hos andre, for den er aldri god. Det er alltid den kjipe norgestacoen med first price lefser, Santa Maria tacokrydder, rømme og noe agurk og mais. Jeg lager ikke autentisk meksikansk taco jeg heller, men jeg liker hjemmelagde lefser, hjemmelaget krydder og en hjemmelaget dressing. Da er den god. Det mølet folk spiser hver eneste fredag kunne like godt gå i søpla for min del. Anonymkode: ce846...26c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #72 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (15 timer siden): Begynner mer å ligne på en tråd der folk skal skryte av sine gode smaker og/eller matvaner, for jeg kan ikke tenke meg til at mye av det som nevnes er det som ønskes/forventes når de skal bli invitert på middag hos noen andre en lørdagskveld. Anonymkode: 8fff6...fe4 Hva man blir overlykkelig av å få servert er ikke det samme som at man forventer den typen mat. De fleste forventer nok bare å få spiselig mat, selv om de hadde blitt overlykkelig om de fikk ett fancy måltid. (selv om mange på KG har ett helt merkelig hat-forhold til toro) Anonymkode: 39cc0...80e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Delia Peabody Skrevet 19. mars #73 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hva med hvitløksmarinerte snegler? Anonymkode: b29cf...294 Da hadde jeg vært i himmelen! Er ikke mange som får til det ordentlig i min omgangskrets. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #74 Del Skrevet 19. mars Jeg blir veldig glad for å få noe hjemmelaget, gjerne med godt hjemmebakt brød og en god vin til! En biff med godt tilbehør eller en gryte med masse topping. Så er det nesten viktigst å få en god dessert 😍 Anonymkode: 1f499...662 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #75 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (20 timer siden): Stek, gjerne lam eller okse. Noe godt tilbehør og vin Anonymkode: 8d144...818 Stek er søndagsmiddag! Anonymkode: ca72f...0d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 19. mars #76 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (19 timer siden): Ps. Blir fryktelig skuffet om det serveres reker og du var foreberedt på middagsmat. Reker er helt topp når du er innstilt på det. Anonymkode: 9e8d9...477 Reker er da en fullgod middag? Jeg har det ofte selv, og blir glad når jeg får det servert hos andre. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #77 Del Skrevet 19. mars Gjerne noe sjømat, det liker jeg best. Men en god gryte med kjøtt er heller ikke å forakte. Så liker jeg vin til maten. Anonymkode: 3cdba...962 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 19. mars #78 Del Skrevet 19. mars En god hjemmelaget pizza vil alltid slå an hos meg. Jeg går nok aldri lei av pizza. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 19. mars #79 Del Skrevet 19. mars Lili-S skrev (20 timer siden): …Hva blir du da overlykkelig over å få servert? (Er altså ute etter gode lørdags-middag-tips! Ikke sånne «man bør være fornøyd med alt man får servert»-svar😅) Biff, lasagne, en god pasta, molles frites... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #80 Del Skrevet 19. mars Hva som helst, inkluderet toro. Rett og slett fordi jeg blir invitert, slipper å lage noe selv, kan pynte meg litt og får noen timer i godt selskap. Da er ikke HVA vi spiser det avgjørende, bare det er godt. Heldigvis liker jeg det meste, inkludert nevnte snegler og posesupper som ble brukt som et "skrekkeksempel" i begynnelsen av tråden. Og, favorittmaten min er reinsdyrstek, og det er for kostbart til at jeg forventer å få det servert. Anonymkode: 08ede...273 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå