Lili-S Skrevet 18. mars #1 Del Skrevet 18. mars (endret) …Hva blir du da overlykkelig over å få servert? (Er altså ute etter gode lørdags-middag-tips! Ikke sånne «man bør være fornøyd med alt man får servert»-svar😅) Endret 18. mars av Lili-S 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #2 Del Skrevet 18. mars Stek, gjerne lam eller okse. Noe godt tilbehør og vin Anonymkode: 8d144...818 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #3 Del Skrevet 18. mars Faktisk det meste, bare det er skikkelig hjemmelaget!! Og så må det være godt smakssatt. Anonymkode: db592...8a5 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #4 Del Skrevet 18. mars Jeg ville blitt veldig glad for å bli servert dumplings eller skrei. En god fiskesuppe hadde også vært topp 👍🏻 Anonymkode: d7521...4e9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #5 Del Skrevet 18. mars Noe som jeg ikke gidder å lage i ukedagene fordi det tar for mye tid og forberedelser! Eksempler er hjemmelaget pizza uten ferdig bunn, lasagne som det ikke stod Toro på sausen, hjemmelaget burger med noen gode ovnsbakte poteter til, eller f.eks. denne her: Baconbefengt sølvkuk Anonymkode: 13bd9...d12 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet 18. mars #6 Del Skrevet 18. mars Hva som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #7 Del Skrevet 18. mars Lørdag er litt bedre mat, noe gjennomtenkt og godt. Gjerne en 2-3 retters, med gode viner til. Lykken ville vært en forrett med elementer av skalldyr, gjerne kamskjell. Deretter gjennomført sjø-tema. Eller over til kjøtt, og ikke minst grønnsaker, som passer sesongen. Er man menge er 3-4 sharing platters favoritten. Anonymkode: f47f8...31d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #8 Del Skrevet 18. mars Så lenge det ikke er Toro er jeg fornøyd😅 ingenting galt med Toro, men vil gjerne ikke ha det på en lørdagskveld som gjest. Ville blitt overlykkelig for: hjemmelaget lasagne, pizza, biff&bearnaise, gode supper, ramen, sushi, blåskjell, burger, tapas. Anonymkode: ce846...26c 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #9 Del Skrevet 18. mars Spiser ikke middag på kvelden Anonymkode: b16b8...2e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 18. mars #10 Del Skrevet 18. mars Noe god fisk med tilbehør. Delikat servert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 18. mars #11 Del Skrevet 18. mars Nesten hva som helst, så lenge det er laget med omtanke. *Hvitvinsdampede blåskjell med jevnet kraft og nystekt bagett ved siden av *Reker med loff, smør og sitron (trenger ikke noe salat eller avocado eller annet dilldall til) *Nykokte krabber - DA er jeg i himmelen *Godt tillaget fisk av hvilket som helst slag, bare ikke gravet(!) *Hjemmelaget pizza, med hjemmelaget både bunn og saus Og hvis jeg i tillegg får god is til dessert, så er kvelden i boks for min del. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 18. mars #12 Del Skrevet 18. mars (endret) Jeg hadde vært strålende fornøyd med en riktig stekt storfe-biff (medium rå) med rikelig med rødvinssaus til, kanskje ris og smørstekte, grønne asparges. Ellers er jeg glad i hjemmelagde gryteretter som Boeuf bourguignon (fransk gryterett med storfekjøtt og rødvin i sausen). Den kan vertskapet lage flere timer i forveien, og slippe å stå på kjøkkenet etter at gjestene er kommet, da den skal stå og putre i timesvis. Endret 18. mars av Million stavefeil rettet 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Urwa Skrevet 18. mars #13 Del Skrevet 18. mars (endret) Mine venner og jeg lager som oftest deilig chicken tandoori,biryani (spicy kylling mixet med ris),diverse kylling curry retter med chutney og ferske hjemmelaget nanbrød. Hjemmelaget pizza med tandoori masala i. Drikke blir alltid iskald pepsi max eller cola zero😏 Endret 18. mars av Urwa 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #14 Del Skrevet 18. mars Lili-S skrev (20 minutter siden): …Hva blir du da overlykkelig over å få servert? (Er altså ute etter gode lørdags-middag-tips! Ikke sånne «man bør være fornøyd med alt man får servert»-svar😅) Jeg ville blitt overlykkelig over at noen tenkte på meg. Da kunne de servert blodpudding for min del. Anonymkode: 8ed0e...b6f 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #15 Del Skrevet 18. mars Ny Bruker skrev (19 minutter siden): Hva som helst. Hva med hvitløksmarinerte snegler? Anonymkode: b29cf...294 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #16 Del Skrevet 18. mars Fingermat hadde jeg blitt overlykkelig over å bli servert. Aioli, foccacia, grønne oliven og litt spekemat. Anonymkode: b29cf...294 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #17 Del Skrevet 18. mars En god, langkokt gryte med nydelig vin til. Gjerne panna cotta, tiramisu eller en god kake til dessert. Anonymkode: 2c601...788 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 18. mars #18 Del Skrevet 18. mars Sjømat. Torsk eller bacalao. Kongekrabbe🤤 ferske reker. Nom. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1769 Skrevet 18. mars #19 Del Skrevet 18. mars ... Hvis jeg hadde kommet på middagsbesøk, hvor lasagnen akkurat hadde blitt tatt ut av ovnen, og står på benken for å "sette seg" /i selskap av en flaske rødvin og glass,- og det allerede har duftet Italia fra jeg kom inn døra... Da sitter smilet resten av kvelden! Enkelt, digg, hjemmevarmt. Og en invitasjon til en koselig stund hvor alle kan slappe av, og også kokken er opplagt til aftensymfoniens noter ❤️ Med litt balsamico til salaten, og hvitløksbaguetter som steker mens første skål finner sted, kan det hende at jeg allerede har begynt å tikke på hva jeg ønsker å kokkelere når du kommer til meg neste gang Da den hvite sausen i lasagnen viser seg å være laget fra bunnen, vil jeg mest sannsynligvis allerede ha bestemt meg for at du kan vente deg en slowcooked stroganoff-gryte, servert med selvplukket sopp og tyttebær ❤️ 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #20 Del Skrevet 18. mars En skikkelig god pasta. F.eks med trøffel Tapas eller meze / ulike småretter En god gryte. Feks chilli con carne på høyrygg, viltgryte, coq au vin. Noe mindre fancy, men med gode råvarer som feks burger, pizza, hjemmelaget kebab. Anonymkode: d0031...271 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå