AnonymBruker Skrevet 18. mars #1 Del Skrevet 18. mars Hei! Jeg skal bestille koldtbord i dåpen, men usikker på hvor mange kuverter. Vi er 30stk med barn og voksne. Skal jeg bestille til 30? Også er det også et tilvalg å ta med biffgryte, tar jeg 30 der også eller mindre? Ble så usikker 😂 Anonymkode: 958ac...e5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coco88 Skrevet 18. mars #2 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hei! Jeg skal bestille koldtbord i dåpen, men usikker på hvor mange kuverter. Vi er 30stk med barn og voksne. Skal jeg bestille til 30? Også er det også et tilvalg å ta med biffgryte, tar jeg 30 der også eller mindre? Ble så usikker 😂 Anonymkode: 958ac...e5c Bestill heller en gryterett med ris salat og rundstykker til billigere og bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #3 Del Skrevet 18. mars Coco88 skrev (1 minutt siden): Bestill heller en gryterett med ris salat og rundstykker til billigere og bedre Nei, bare nei.. Anonymkode: 4afe3...c80 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet 18. mars #4 Del Skrevet 18. mars (endret) Er det 30 i dåpen, så bestiller du 30 kuverter, ja. Endret 18. mars av Ny Bruker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #5 Del Skrevet 18. mars Bestill til 30, så er du sikker på å ha nok. Anonymkode: 4f269...fc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #6 Del Skrevet 18. mars Jeg skal bestille til konfirmasjon nå og de fra catering selskapet sa at barnet under 10 år spiser så lite at de ikke anbefalte å regne de som en voksen kuvert. Anonymkode: 45ec9...ad2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 18. mars #7 Del Skrevet 18. mars Jeg vet ikke hvor mange barn det er, men du sitter fort igjen med mye rester hvis du bestiller til 30, særlig om det er mange barn. Jeg ville beregnet to barn per voksen porsjon så er det mer enn nok. Vi bestilte riktig antall kuverter til konfirmasjonen for to år siden og satt igjen med så mye rester at det ble to middager til 7 personer + lunsj til tre stykker i tre dager etterpå. Ellers synes jeg forslaget om gryterett med ris, salat og rundstykker er bra. Enkelt og greit. Vi fikk servert finnbiff i forrige dåp vi var i. Enkelt, godt og populært. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå