AnonymBruker Skrevet 18. mars #1 Del Skrevet 18. mars Hei dere, er i uke 4 (3+2) så vet jo ikke om jeg faktisk er gravid helt enda, men alle er SÅ negative rundt det hele. Var hos fysioterapeut og nevner at vi prøver og hvor jeg er «syklus» i forhold til behandlingen, og han sier «ingenting av det jeg gjør er farlig, det blir ikke min feil om det aborterer, en av ti går jo rett vest på denne tiden uansett»… så gjorde vi behandlingen og det var det. søsteren min har allerede avskrevet seg som tante for det er «så vanlig med MA og SA og alt mulig, kom tilbake når du runder uke 12». Leser jo statistikk og selv hos herr og fru super-fertile er jo oddsen relativt lave… Hva gjør dere for å holde mot oppe og være glade og positive? på forhånd takk Anonymkode: 1e531...d3d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #2 Del Skrevet 18. mars Hvordan kan du ikke vite om du er gravid? Anonymkode: de8dc...773 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #3 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvordan kan du ikke vite om du er gravid? Anonymkode: de8dc...773 Ts mener nok om det fester seg. Anonymkode: a5afe...318 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #4 Del Skrevet 18. mars Hvorfor fortelle alle at hun kanskje er gravid🤷♀️ Hva med å vente? Anonymkode: de8dc...773 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #5 Del Skrevet 18. mars Har du positiv test? Eller er du bare i en syklus hvor du har prøvd? Anonymkode: 1b235...da3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet 18. mars #6 Del Skrevet 18. mars (endret) Vent til du har en positiv test. Oftest går ting bra. Endret 18. mars av Ny Bruker 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #7 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvorfor fortelle alle at hun kanskje er gravid🤷♀️ Hva med å vente? Anonymkode: de8dc...773 Spesielt svar… «alle» faktisk. jeg har enorm ryggskade som jeg behandles for så jeg spurte ham bare for sikkerhetsskyld. Og en søster er en søster og hun vet vi prøver… Anonymkode: 1e531...d3d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #8 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Har du positiv test? Eller er du bare i en syklus hvor du har prøvd? Anonymkode: 1b235...da3 Er i den uken jeg kan teste, så skal det i slutten av uken, vi har vært aktive rundt EL Anonymkode: 1e531...d3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #9 Del Skrevet 18. mars Ny Bruker skrev (5 minutter siden): Vent til du har en positiv test. Oftest går ting bra. Ja, skal teste snart. Men om det blir positivt hjelper ikke statistikk og jeg lurer på hva andre gjør for motivasjon og annet - ikke bare bekymring :P Anonymkode: 1e531...d3d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #10 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er i den uken jeg kan teste, så skal det i slutten av uken, vi har vært aktive rundt EL Anonymkode: 1e531...d3d Da kan du ikke drive å si at du er «i uke 4». Du er jo bare i en måned hvor dere har prøvd. Positiv test, da kan du begynne å snakke om gravid. Anonymkode: 1b235...da3 13 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #11 Del Skrevet 18. mars Håper virkelig du er gravid og at det går bra💐❤️ synes likevel du burde vente til en positiv test i stede for å si du er i uke 3+2. Noen blir fort gravide, andre tar det litt lenger tid med Anonymkode: 70c8d...c62 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #12 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ja, skal teste snart. Men om det blir positivt hjelper ikke statistikk og jeg lurer på hva andre gjør for motivasjon og annet - ikke bare bekymring Anonymkode: 1e531...d3d Du har ikke testa positivt engang og går rundt og sier du er kanskje gravid? Veldig spesielt. Anonymkode: de8dc...773 10 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #13 Del Skrevet 18. mars Dette skjønte jeg ikke. Hvis du er 3+2 så er det ikke vits å si noe som helst til noen. Vent til du har testet positivt. Er det IVF soden du sier at du kan være gravid? Hvis dere har prøvd lenge naturlig så er det hvertfall spesielt å si det du sier. Anonymkode: a5d94...840 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #14 Del Skrevet 18. mars Huttetu, kan bli noen lange uker og mnd, hvis du begynner å telle alt før du vet om du er gravid, og forventer at alle rundt skal ta hensyn til det🥴 Anonymkode: a224d...a17 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #15 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Da kan du ikke drive å si at du er «i uke 4». Du er jo bare i en måned hvor dere har prøvd. Positiv test, da kan du begynne å snakke om gravid. Anonymkode: 1b235...da3 «Driver» ikke å sier jeg er i uke 4, nevnte det til fysio pga behandlingen. Søster er søster. Dette er uke 4. Anonym på et forum teller vel ikke veldig tungt. Anonymkode: 1e531...d3d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #16 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Håper virkelig du er gravid og at det går bra💐❤️ synes likevel du burde vente til en positiv test i stede for å si du er i uke 3+2. Noen blir fort gravide, andre tar det litt lenger tid med Anonymkode: 70c8d...c62 Takk for det. sier ikke noe noen steder enn anonymt forum og taushetsbelagt fysio pga behandling. det er sant, venter videre. Anonymkode: 1e531...d3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #17 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): «Driver» ikke å sier jeg er i uke 4, nevnte det til fysio pga behandlingen. Søster er søster. Dette er uke 4. Anonym på et forum teller vel ikke veldig tungt. Anonymkode: 1e531...d3d Det er veldig rart å si både til fysioterapeut, søster og på et forum at du er i uke 4 når du ikke vet om du er gravid! Alle typer "kanskje gravid" er veldig rart å fortelle folk om. Fortell når det er noe å fortelle om, som etter positiv test. Man går ikke rundt og sier at man kanskje er lottomillionær heller bare fordi man har levert en kupong. Anonymkode: db1bf...daa 5 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #18 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dette skjønte jeg ikke. Hvis du er 3+2 så er det ikke vits å si noe som helst til noen. Vent til du har testet positivt. Er det IVF soden du sier at du kan være gravid? Hvis dere har prøvd lenge naturlig så er det hvertfall spesielt å si det du sier. Anonymkode: a5d94...840 Snakket med taushetsbelagt fysio rundt behandling. Og anonym i forum Anonymkode: 1e531...d3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #19 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Huttetu, kan bli noen lange uker og mnd, hvis du begynner å telle alt før du vet om du er gravid, og forventer at alle rundt skal ta hensyn til det🥴 Anonymkode: a224d...a17 Oi. Forvente at alle faktisk skal ta hensyn. Det får en si er utbroderinger av HI Anonymkode: 1e531...d3d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #20 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er veldig rart å si både til fysioterapeut, søster og på et forum at du er i uke 4 når du ikke vet om du er gravid! Alle typer "kanskje gravid" er veldig rart å fortelle folk om. Fortell når det er noe å fortelle om, som etter positiv test. Man går ikke rundt og sier at man kanskje er lottomillionær heller bare fordi man har levert en kupong. Anonymkode: db1bf...daa Du om det. «Fortelle folk» - regner ikke anonymt forum så tungt. Og med behandlinger må jeg lufte til ett menneske. Søster er søster. Kuponghistorien min ligger på et annet forum, har du lest den? Anonymkode: 1e531...d3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå