Gå til innhold

Apollo varierer pris fra time til time

Katja81

Anbefalte innlegg

Skal bestille reise til Kreta på Apollo,og det varierer fra 12 % til 50 % på reisene deres til samme hotell/fly pakke. 
Var innom for å se og det var da 50 % på reisen vi hadde bestemt oss for. Gikk inn noen minutter senere og den hadde da endret seg til 33%. Er dette bare «tull» eller kan man gjøre gode kupp ved å følge med hver dag/time? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Trolig er det sammensatt: dynamisk prising basert på bestillinger/etterspørsel/klikk på sidene. I tillegg kan du teste å slette cookies i nettleseren din (evt gå inn via en annen nettleser).

Anonymkode: d2efe...2ca

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Katja81 skrev (2 timer siden):

Skal bestille reise til Kreta på Apollo,og det varierer fra 12 % til 50 % på reisene deres til samme hotell/fly pakke. 
Var innom for å se og det var da 50 % på reisen vi hadde bestemt oss for. Gikk inn noen minutter senere og den hadde da endret seg til 33%. Er dette bare «tull» eller kan man gjøre gode kupp ved å følge med hver dag/time? 

Slik har det vært i minst 10 år. Både på Apollo, Ving og Tui. Spørsmålet er bare hvor lenge du tørr å vente, før du eventuelt bestiller. 

Anonymkode: af9bb...4ae

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bestilte nylig på Tui. Valgte en dyr forsikring som bl.a. gir meg en mulighet til å si fra når prisen daler, slik at jeg får utbetalt mellomlegget og dermed ikke taper så mye på å ha kjøpt en billett som ikke er rabattert akkurat nå.

Vet ikke om de andre turoperatørene har samme ordning... Da slapp jeg å sitte og søke dag etter dag, når jeg har et spesifikt hotell jeg vil dra til.

Anonymkode: 7de03...b34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...