AnonymBruker Skrevet 18. mars #1 Skrevet 18. mars Jeg leter, men finner ikke noe til salgs, så hva kan brukes som virker like godt? First Price var ikke bra syns jeg. Anonymkode: b7afb...f68
AnonymBruker Skrevet 18. mars #2 Skrevet 18. mars Jeg kjøper refill på Temu. Fungerer like bra som swiffer sine til en brøkdel av prisen Anonymkode: 39c0f...38a 1 1
Bålkaffe Skrevet 18. mars #3 Skrevet 18. mars Jeg prøvde ut denne når jeg fant den og nå sverger jeg kun til den for støvtørking: https://www.clasohlson.com/no/Scrub-Daddy-Damp-Duster-rengjoringssvamp/p/44-5558 Er ikke det samme som Swiffer selvsagt, men... 2
AnonymBruker Skrevet 18. mars #4 Skrevet 18. mars Hvorfor ikke bare kjøpe Swiffer igjen da? Anonymkode: 52e72...8e6 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars #5 Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hvorfor ikke bare kjøpe Swiffer igjen da? Anonymkode: 52e72...8e6 Ingen av mine butikker i nærheten har dem lengre og norske butikker på nett er utsolgt. Anonymkode: b7afb...f68
AnonymBruker Skrevet 20. mars #6 Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (På 18.3.2025 den 15.48): Jeg kjøper refill på Temu. Fungerer like bra som swiffer sine til en brøkdel av prisen Anonymkode: 39c0f...38a Er det netthandel som vanlig på Temu, eller er det tillegg og toll og omstendeligheter? Anonymkode: b7afb...f68
Million Skrevet 20. mars #7 Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (På 18.3.2025 den 16.20): Ingen av mine butikker i nærheten har dem lengre og norske butikker på nett er utsolgt. Anonymkode: b7afb...f68 Sist jeg kjøpte, kjøpte jeg Swiffer på Rema. Har ikke din lokale Rema det? (om du har det i nærheten da) Jeg sjekket Clas Ohlson nå, og de hadde 18-pakning og over 100+ på nettlager, så de er ikke tomme i alle fall for nettbestillinger.
AnonymBruker Skrevet 20. mars #8 Skrevet 20. mars Takk. Jeg skal bestille fort som bare det! Takk! Anonymkode: b7afb...f68
AnonymBruker Skrevet 20. mars #9 Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Er det netthandel som vanlig på Temu, eller er det tillegg og toll og omstendeligheter? Anonymkode: b7afb...f68 Ingen toll og gratis frakt, men de har en minimumsbestilling. Anonymkode: f34e8...191
AnonymBruker Skrevet 20. mars #10 Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (På 18.3.2025 den 15.48): Jeg kjøper refill på Temu. Fungerer like bra som swiffer sine til en brøkdel av prisen Anonymkode: 39c0f...38a Link? 😃 Anonymkode: 3e92c...a4f
AnonymBruker Skrevet 20. mars #11 Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ingen toll og gratis frakt, men de har en minimumsbestilling. Anonymkode: f34e8...191 Signerer. Kjøper selv fra Temu, masse bra. Blandt annet sånn farget dopapir og søppelposer i tykk plast. De på butikken koster jo søren meg over 5 kroner nå, så mye peng å spare Anonymkode: 0389a...05b 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars #12 Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (På 20.3.2025 den 21.56): Signerer. Kjøper selv fra Temu, masse bra. Blandt annet sånn farget dopapir og søppelposer i tykk plast. De på butikken koster jo søren meg over 5 kroner nå, så mye peng å spare Anonymkode: 0389a...05b Og da var det slutt på å gå på do når jeg er på besøk hos andre. Anonymkode: 4d227...342 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars #13 Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (6 timer siden): Og da var det slutt på å gå på do når jeg er på besøk hos andre. Anonymkode: 4d227...342 Eller du må sørge for å ha egen dorull med 😅 Har virkelig aldri skjønt poenget med farget eller parfymert (😖) toalettpapir, og ville i hvert fall ikke bestilt det på Temu. Anonymkode: 081cb...3e5 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars #14 Skrevet 22. mars Bålkaffe skrev (På 18.3.2025 den 15.52): Jeg prøvde ut denne når jeg fant den og nå sverger jeg kun til den for støvtørking: https://www.clasohlson.com/no/Scrub-Daddy-Damp-Duster-rengjoringssvamp/p/44-5558 Er ikke det samme som Swiffer selvsagt, men... Sprekt gjort av Clas Ohlson å fremstille det som en fordel at vi ikke får lov til å velge farge. "Overraskelse!!!" Anonymkode: e525c...8ce 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars #15 Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (14 timer siden): Eller du må sørge for å ha egen dorull med 😅 Har virkelig aldri skjønt poenget med farget eller parfymert (😖) toalettpapir, og ville i hvert fall ikke bestilt det på Temu. Anonymkode: 081cb...3e5 Hvorfor ikke, er jo billigere per meter en det overprisede på rema? Anonymkode: 0389a...05b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå