Gå til innhold

Usikker på hans intensjoner

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hva er dine intensjoner da?

Anonymkode: 0c62a...4b8

Nettop. Han har vært ærlig for hvilken intensjoner han har og det er å ta det rolig, ikke noe hast for han å binde seg permanent i foreløpig. Så ts, du må roe ned fullstendig. Du virker som du har tendens til å være eiesyk. Hvis du ønsker et forhold med han må du tåle å han har sex med andre kvinner i den perioden dere ikke er eksklusive. Gjerne bli med på trekant og opplev noe nytt og spennende med han som ”venninne”. til å begynne med. Etter hvert kan du vise dine sider som kjæreste/kone material. Lag god mat, se på filmer, dra på turer utenlands. Hvis han er verdt den innsatsen, da er jeg rimelig sikker på å du klarer å få han ned på kne og fri til deg. ❤️

Anonymkode: fa2a8...3fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ts her!

Jeg har faktisk de siste dagene begynt å tenke over hva jeg tenker og føler om han, og om det han gjør og sier osv. Har prøvd å bare ikke henge meg opp i hva han synes om meg og sånn.

Vi har som sagt møttes 2 ganger, første gangen var hjemme hos meg og andre gangen var vi ute å spiste. Når vi var ute å spiste så sa han at han skal komme til meg nå på Søndag og at vi ikke trenger å ligge hvis jeg ikke vil. Tenker han skal få lov til å komme og hvis han begynner å mase om sex osv med en gang da, så er det rett ut. 

selv strider det i mot mine verdier å holde på med flere på en gang og jeg hadde ikke hatt hjerte til det heller. Nå prøver jeg ikke å unnskylde han, men jeg har jo fått inntrykk av at det ikke er uvanlig å holde mulighetene åpne når det er såpass tidlig i datingfasen.

Men jeg er enig med dere, det med masse bilder av meg til kompiser og konstant tlf bruk er noe jeg irriterer meg grønn over. Og det er også noe jeg kommer til å si til han på Søndag.

Greit nok, vi hadde sex første gangen, kanskje det var dumt. Men, nå skal jeg holde igjen på sex på søndag og hvis det blir flere dater etter det. Så forsvinner han nok meget fort vil jeg tro om det er det han er ute etter.

Anonymkode: 42b26...1c0

Hvorfor skal du begynne med å holde igjen med sex, om du selv har lyst? Han vil jo ikke forplikte seg mer av den grunn. Høres ut som du har brent deg på menn noen ganger. 
Jeg tenker du bør begynne å date andre i tillegg. Ikke sats alt på han er som du er usikker på. Magefølelsen stemmer neste alltid 

Anonymkode: e40a7...76d

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hilsen ventepølse selv.

Ingen ved sine fulle fem dømmer noen for sex på første date, spesielt ikke når man samtidig ikke dømmer seg selv. Og deler nakenbilder av andre med folk.

Da er man uintelligent og uempatisk, nærmere hensynsløs og damer bør finne menn som er mer oppegående enn det.

Ingenting å argumentere mot. Fakta. Så du trenger ikke følge opp. Jeg gjør det ikke.

Anonymkode: aa01f...a17

Aiai, her var det ei som føler seg truffet. Triggered og butthurt. Fortsett å ligg på første date du, igjen og igjen…igjen og igjen 😆

Anonymkode: 6d19f...55a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men jøss da. Dere har møttes 2 ganger. Hvor lenge snakket dere før det?  Du må bare stresse ned.
Mange dater flere på en gang.

Det er rett og slett mer effektivt, men nå ligger ikke jeg med menn som jeg skal være seriøs med da. Det finnes ff for det, hvis man er nøden.

En attraktiv mann kan gjerne være på to date i uka i følge en attraktiv venn. Pass på deg selv her så du ikke blir så såret. Hold litt tilbake? 

Anonymkode: a055d...178

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...