AnonymBruker Skrevet 18. mars #1 Del Skrevet 18. mars Jeg har datet en fyr i noen uker nå, har møttes 2 ganger og møtes ca. én gang i uka. Det er han som har tatt initiativ til datene til nå, og han sier at han ser på meg som en potensiell kjæreste. Men at han vil være helt sikker på at forholdet varer før han går inn i et forhold. Han flyttet sammen med ex'n sin etter en måned med dating og de fikk også et barn sammen. Det ble slutt mellom de for 6 måneder siden. Jeg har sagt til han at jeg ikke dater andre og ikke er på tinder. Han sier at han ikke dater andre nå, og at han fortsatt sjekker innom tinder i blant. Men at jeg kan få date andre hvis jeg vil det. Han er ikke så flink til å snakke om følelser, men viser omsorg innimellom, spesielt hvis jeg har det vanskelig. Samtidig er jeg usikker på hvor investert han egentlig er. Han sender ofte snapper uten tekst, virker ikke alltid så engasjert i samtaler og spør ikke så mye om meg og mitt mellom datene. Jeg tok opp dette med kommunikasjon mellom datene etter første date. Og da sa han at han skulle bli flinkere på det, noe han også ble. Han vet også at jeg er en ekstrem overtenker, så hvis han blir borte noen timer uten forvarsel så forklarer han seg alltid uoppfordret etterpå. Vi hadde sex på første date (ja, jeg vet). Han har sagt at han lett kan få sex der han bor og at han ikke hadde reist til meg bare for det (ca 1,5 time hver vei). Det er også greit for han om vi ikke har sex på de neste datene (jeg er redd for å bli brukt). Han har pratet om at jeg skal få møte barnet hans og at han gjerne vil møte mine foreldre etter hvert. Kompisene hans vet om meg. Han sender veldig mange bilder av meg til de når vi er sammen, og da spør de han tydeligvis om seksuelle ting om meg. Jeg synes det er ubehagelig, men har ikke sagt noe på det. Jeg er betatt av han, men er redd for å bli brukt som "pauseunderholdning." Og at jeg ender opp med å bli såret. Noen som har noen meninger om dette? Anonymkode: 42b26...1c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #2 Del Skrevet 18. mars Kan bare anbefale deg å slappe av litt med disse tankene siden du bare har møtt ham to ganger. Anonymkode: c8c45...635 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #3 Del Skrevet 18. mars Dere har møttes kun to ganger, du må roe ned. Anonymkode: 87616...415 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #4 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (22 timer siden): Kan bare anbefale deg å slappe av litt med disse tankene siden du bare har møtt ham to ganger. Anonymkode: c8c45...635 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Dere har møttes kun to ganger, du må roe ned. Anonymkode: 87616...415 Ja, jeg vet. Har en tendens til å overtenke ekstremt når jeg er i starten av datingfasen, og har lett for å miste litt tidsperspektiv. Vi har jo bare kjent hverandre i noen uker, og jeg vet at to treff ikke er mye. Får vel bare ha is i magen og se hvordan det går, han har jo selv tatt initiativ til å møte meg igjen nå til helgen, så det er jo bra. Vil jo ikke at han skal få inntrykk at jeg overtenker og stresser så mye når jeg er i et forhold også, så må bare roe ned for å vise han at dette egt ikke er sånn jeg er når jeg er i et forhold. Er bare den store usikkerheten i starten av datingen som tar meg og får meg til å oppføre meg på en måte som jeg ikke ønsker. Så vet jeg må jobbe med meg selv der. Ts Anonymkode: 42b26...1c0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #5 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (På 18.3.2025 den 16.05): Dere har møttes kun to ganger, du må roe ned. Anonymkode: 87616...415 Dette⬆️ Dette er også hvorfor du aldri kommer lenger en startfasen. Anonymkode: 0517a...f2c 7 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #6 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (På 18.3.2025 den 15.38): Han har sagt at han lett kan få sex der han bor og at han ikke hadde reist til meg bare for det (ca 1,5 time hver vei). Det er også greit for han om vi ikke har sex på de neste datene (jeg er redd for å bli brukt). Han har pratet om at jeg skal få møte barnet hans og at han gjerne vil møte mine foreldre etter hvert. Kompisene hans vet om meg. Han sender veldig mange bilder av meg til de når vi er sammen, og da spør de han tydeligvis om seksuelle ting om meg. Jeg synes det er ubehagelig, men har ikke sagt noe på det. Rødt flagg!! Anonymkode: 612cb...cf4 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gratis Skrevet 20. mars #7 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Rødt flagg!! Anonymkode: 612cb...cf4 Dette, hold deg unna! En mann med følelser og en forelskelse i magen er mye tydeligere enn det du beskriver her. Med tydeligere mener jeg ingen omveier, alle veier vil føre til deg, helt uten motstand. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #8 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (På 18.3.2025 den 15.38): Jeg har datet en fyr i noen uker nå, har møttes 2 ganger og møtes ca. én gang i uka. Det er han som har tatt initiativ til datene til nå, og han sier at han ser på meg som en potensiell kjæreste. Men at han vil være helt sikker på at forholdet varer før han går inn i et forhold. Han flyttet sammen med ex'n sin etter en måned med dating og de fikk også et barn sammen. Det ble slutt mellom de for 6 måneder siden. Jeg har sagt til han at jeg ikke dater andre og ikke er på tinder. Han sier at han ikke dater andre nå, og at han fortsatt sjekker innom tinder i blant. Men at jeg kan få date andre hvis jeg vil det. Han er ikke så flink til å snakke om følelser, men viser omsorg innimellom, spesielt hvis jeg har det vanskelig. Samtidig er jeg usikker på hvor investert han egentlig er. Han sender ofte snapper uten tekst, virker ikke alltid så engasjert i samtaler og spør ikke så mye om meg og mitt mellom datene. Jeg tok opp dette med kommunikasjon mellom datene etter første date. Og da sa han at han skulle bli flinkere på det, noe han også ble. Han vet også at jeg er en ekstrem overtenker, så hvis han blir borte noen timer uten forvarsel så forklarer han seg alltid uoppfordret etterpå. Vi hadde sex på første date (ja, jeg vet). Han har sagt at han lett kan få sex der han bor og at han ikke hadde reist til meg bare for det (ca 1,5 time hver vei). Det er også greit for han om vi ikke har sex på de neste datene (jeg er redd for å bli brukt). Han har pratet om at jeg skal få møte barnet hans og at han gjerne vil møte mine foreldre etter hvert. Kompisene hans vet om meg. Han sender veldig mange bilder av meg til de når vi er sammen, og da spør de han tydeligvis om seksuelle ting om meg. Jeg synes det er ubehagelig, men har ikke sagt noe på det. Jeg er betatt av han, men er redd for å bli brukt som "pauseunderholdning." Og at jeg ender opp med å bli såret. Noen som har noen meninger om dette? Anonymkode: 42b26...1c0 Jeg hadde løpt... Han viser omsorg, men gidder ikke spørre så mye om deg mellom datene... hvem viser han omsorg for, seg selv? Dere har møttes TO ganger, og han snakker allerede om å møte foreldre og barn, samtidig som han mener du kan date andre? Han sier du er en potensiell kjæreste, men han må innom tinder å sjekke utvalget innimellom? Hvorfor i all verden sitter han å sier han lett kan få sex av andre?? Hvorfor er det så viktig for han å sende bilder av deg til kompisene sine? Dere har møttes TO ganger, og han bruker tiden på å sende bilder av deg til dem, for å få dems bekreftelse, fremfor å faktisk bruke tiden sin på deg? Og i tillegg til så respektløse kompiser at de spør etter seksuelle ting om deg? Om du bare er pauseunderholdning er vanskelig å si, men han er uansett komplett idiot som er dekket i røde flagg. Anonymkode: 46d0d...ddb 5 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #9 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (På 18.3.2025 den 15.38): ... Vi hadde sex på første date (ja, jeg vet). Han har sagt at han lett kan få sex der han bor og at han ikke hadde reist til meg bare for det (ca 1,5 time hver vei). Det er også greit for han om vi ikke har sex på de neste datene (jeg er redd for å bli brukt). Han har pratet om at jeg skal få møte barnet hans og at han gjerne vil møte mine foreldre etter hvert. Kompisene hans vet om meg. Han sender veldig mange bilder av meg til de når vi er sammen, og da spør de han tydeligvis om seksuelle ting om meg. Jeg synes det er ubehagelig, men har ikke sagt noe på det. Jeg er betatt av han, men er redd for å bli brukt som "pauseunderholdning." Og at jeg ender opp med å bli såret. Noen som har noen meninger om dette? Anonymkode: 42b26...1c0 Du er ei ventepølse. Du ligger for lett, dermed er du ikke forholdmateriale i hans øyne. Du går inn i poolen hans over enkle ligg, haremet om du vil. Jeg personlig hadde lett kjørt 1,5 timer for å få et ligg, og det har jeg nok gjort mange ganger også. Det at han sender bilder til kompiser er nok et godt tegn på at han ikke vil noe mer enn pule. jeg har sett mange sånne bilder selv Sorry girl, he's just not that into you. Anonymkode: 6d19f...55a 4 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #10 Del Skrevet 20. mars Slutt å ligge med han hvis du er redd for å bli brukt. Si at du ikke vil ha mere sex før du føler deg trygg på det. Se hva som skjer. Anonymkode: c660d...5c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #11 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du er ei ventepølse. Du ligger for lett, dermed er du ikke forholdmateriale i hans øyne. Du går inn i poolen hans over enkle ligg, haremet om du vil. Jeg personlig hadde lett kjørt 1,5 timer for å få et ligg, og det har jeg nok gjort mange ganger også. Det at han sender bilder til kompiser er nok et godt tegn på at han ikke vil noe mer enn pule. jeg har sett mange sånne bilder selv Sorry girl, he's just not that into you. Anonymkode: 6d19f...55a Alle mine forhold har startet med sex på første date. Man må bare luke ut drittsekkene. Men RO NED, Ts. Dere har møttes to ganger… Anonymkode: 9b591...ee3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #12 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Alle mine forhold har startet med sex på første date. Man må bare luke ut drittsekkene. Men RO NED, Ts. Dere har møttes to ganger… Anonymkode: 9b591...ee3 Problemet er jo at TS ikke evner å luke ut disse! Og da burde man vente med å ligge med dem til man har sett potensielle mønstre osv. Bare her i HI nevner TS opptil flere knallrøde flagg som hun tydeligvis ser helt bortifra! Det er jo krise. Og ts, du er altfor opptatt av fokus på hva han skal synes om deg, at du glemmer å tenke på hva du føler om han og hva han gjør og viser. For denne fyren er jo helt tydelig ikke noe å spare på!! Anonymkode: b37d1...650 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #13 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (6 timer siden): Du er ei ventepølse. Du ligger for lett, dermed er du ikke forholdmateriale i hans øyne. Du går inn i poolen hans over enkle ligg, haremet om du vil. Jeg personlig hadde lett kjørt 1,5 timer for å få et ligg, og det har jeg nok gjort mange ganger også. Det at han sender bilder til kompiser er nok et godt tegn på at han ikke vil noe mer enn pule. jeg har sett mange sånne bilder selv Sorry girl, he's just not that into you. Anonymkode: 6d19f...55a 😄følger et par skikkelig Chad youtube kanaler fra USA, og der kjører jentene 1,5time og de tar med seg mat. Noen ganger må i tillegg vente 40minutter på deres tur. Så 5 år seinere etter hundrevis av ligg, så lurer de på hvor "the good guy is"? Lurer på når de skal lære? Anonymkode: f0c5e...c08 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #14 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (6 timer siden): Du er ei ventepølse. Du ligger for lett, dermed er du ikke forholdmateriale i hans øyne. Du går inn i poolen hans over enkle ligg, haremet om du vil. Jeg personlig hadde lett kjørt 1,5 timer for å få et ligg, og det har jeg nok gjort mange ganger også. Det at han sender bilder til kompiser er nok et godt tegn på at han ikke vil noe mer enn pule. jeg har sett mange sånne bilder selv Sorry girl, he's just not that into you. Anonymkode: 6d19f...55a Hilsen ventepølse selv. Ingen ved sine fulle fem dømmer noen for sex på første date, spesielt ikke når man samtidig ikke dømmer seg selv. Og deler nakenbilder av andre med folk. Da er man uintelligent og uempatisk, nærmere hensynsløs og damer bør finne menn som er mer oppegående enn det. Ingenting å argumentere mot. Fakta. Så du trenger ikke følge opp. Jeg gjør det ikke. Anonymkode: aa01f...a17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #15 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Og ts, du er altfor opptatt av fokus på hva han skal synes om deg, at du glemmer å tenke på hva du føler om han og hva han gjør og viser. For denne fyren er jo helt tydelig ikke noe å spare på!! Anonymkode: b37d1...650 Dette er en typisk jente grei, å lure på hva alt og alle synes om deg? Derfor er jenter altfor lett påvirkelige, både i form av negativ og positiv kritikk. Fra begge kjønn. Handler jo selvsagt om at avgjørelser er basert på følelser i stedet for logikk eller hva hjernen forteller deg. Anonymkode: f0c5e...c08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #16 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hilsen ventepølse selv. Ingen ved sine fulle fem dømmer noen for sex på første date, spesielt ikke når man samtidig ikke dømmer seg selv. Og deler nakenbilder av andre med folk. Da er man uintelligent og uempatisk, nærmere hensynsløs og damer bør finne menn som er mer oppegående enn det. Ingenting å argumentere mot. Fakta. Så du trenger ikke følge opp. Jeg gjør det ikke. Anonymkode: aa01f...a17 Du vet at jenter styrer tilgangen på sex? Liker det engelske ordet, gatekeeper 🙂 Helt enig at damer bør gjøre bedre valg! Anonymkode: f0c5e...c08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #17 Del Skrevet 20. mars Ts her! Jeg har faktisk de siste dagene begynt å tenke over hva jeg tenker og føler om han, og om det han gjør og sier osv. Har prøvd å bare ikke henge meg opp i hva han synes om meg og sånn. Vi har som sagt møttes 2 ganger, første gangen var hjemme hos meg og andre gangen var vi ute å spiste. Når vi var ute å spiste så sa han at han skal komme til meg nå på Søndag og at vi ikke trenger å ligge hvis jeg ikke vil. Tenker han skal få lov til å komme og hvis han begynner å mase om sex osv med en gang da, så er det rett ut. selv strider det i mot mine verdier å holde på med flere på en gang og jeg hadde ikke hatt hjerte til det heller. Nå prøver jeg ikke å unnskylde han, men jeg har jo fått inntrykk av at det ikke er uvanlig å holde mulighetene åpne når det er såpass tidlig i datingfasen. Men jeg er enig med dere, det med masse bilder av meg til kompiser og konstant tlf bruk er noe jeg irriterer meg grønn over. Og det er også noe jeg kommer til å si til han på Søndag. Greit nok, vi hadde sex første gangen, kanskje det var dumt. Men, nå skal jeg holde igjen på sex på søndag og hvis det blir flere dater etter det. Så forsvinner han nok meget fort vil jeg tro om det er det han er ute etter. Anonymkode: 42b26...1c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #18 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette er en typisk jente grei, å lure på hva alt og alle synes om deg? Derfor er jenter altfor lett påvirkelige, både i form av negativ og positiv kritikk. Fra begge kjønn. Handler jo selvsagt om at avgjørelser er basert på følelser i stedet for logikk eller hva hjernen forteller deg. Anonymkode: f0c5e...c08 Det kan være basert på begge deler. Anonymkode: fce18...41b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #19 Del Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (På 18.3.2025 den 15.38): Det er han som har tatt initiativ til datene til nå Anonymkode: 42b26...1c0 Hva er dine intensjoner da? Anonymkode: 0c62a...4b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars #20 Del Skrevet 20. mars Hva, har han ikke gått ned på kne og spurt om du vil gifte deg med han enda. Dere har tross datet et par ganger. Anonymkode: c82da...75b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå