AnonymBruker Skrevet 18. mars #1 Skrevet 18. mars Dette går utover sexen mellom meg og samboeren min. Jeg er plaget med sopp i underlivet. Canesten/medisiner funker ikke. Noen som har noen gode råd? Hva som hjelper? Jeg har andre sykdommer som gjør slik at jeg lettere får det. Underlivet mitt "tåler" ingenting. Jeg fikk tilogmed sopp av å få mensen for noen år siden. Anonymkode: 2e1b3...0eb
AnonymBruker Skrevet 18. mars #2 Skrevet 18. mars Du har prøvd Difluctan kur? Mannen har vært nøye på egen behandling? Du vasker undertøy på 90? Anonymkode: 2f7c7...3df
AnonymBruker Skrevet 18. mars #4 Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Du har prøvd Difluctan kur? Mannen har vært nøye på egen behandling? Du vasker undertøy på 90? Anonymkode: 2f7c7...3df Ts her Ja, har prøvd den. Virker ikke. Vi har ikke sex når jeg har det. Og han har aldri hatt noen plager med sopp på seg selv. Vasker alt på 90 grader. Anonymkode: 2e1b3...0eb
AnonymBruker Skrevet 18. mars #5 Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Gå til lege. Anonymkode: 7a680...045 Har det. Ikke fått hjelp. Anonymkode: 2e1b3...0eb
AnonymBruker Skrevet 18. mars #6 Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ts her Ja, har prøvd den. Virker ikke. Vi har ikke sex når jeg har det. Og han har aldri hatt noen plager med sopp på seg selv. Vasker alt på 90 grader. Anonymkode: 2e1b3...0eb Menn får sjeldent symptomer. Men de er smittebærere. Skal alltid behandles med canesten i 1-2 uker. Anonymkode: 2f7c7...3df 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars #7 Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Menn får sjeldent symptomer. Men de er smittebærere. Skal alltid behandles med canesten i 1-2 uker. Anonymkode: 2f7c7...3df Det viste jeg virkelig ikke. Tusen takk for svar 😁 Anonymkode: 2e1b3...0eb
AnonymBruker Skrevet 18. mars #8 Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dette går utover sexen mellom meg og samboeren min. Jeg er plaget med sopp i underlivet. Canesten/medisiner funker ikke. Noen som har noen gode råd? Hva som hjelper? Jeg har andre sykdommer som gjør slik at jeg lettere får det. Underlivet mitt "tåler" ingenting. Jeg fikk tilogmed sopp av å få mensen for noen år siden. Anonymkode: 2e1b3...0eb Fungerer ikke soppdrepende midler så har du ikke sopp. Du skal aldri drive på og prøve ut verken antibiotika eller soppdrepende midler i håp om at dette fjerner problemet, når det faktisk ikke virker og du faktisk ikke vet om det er sopp du har. Her må du undersøkes av lege og der må taes prøver av deg. Å prøve ut medisiner selv om de er reseptfrie er i beste fall skadelig. Anonymkode: 5652f...341
AnonymBruker Skrevet 18. mars #9 Skrevet 18. mars Er det en gjenstridig soppinfeksjon du har, så kan en kur over tid (noen måneder) med Diflucan være løsningen. Men spør legen om råd og resept, slik at du får større pakning. Min gynekologspesialist sa jeg skulle ta to Diflucan ukentlig, med en dag imellom hver tablett. Jeg tok en tablett på onsdag og deretter en på fredag. Så onsdagen uka etter osv. Soppen ble borte i lang, lang tid. Hvis jeg får tilbakefall nå, så tar jeg to Diflucan slik som beskrevet over her. Blir symptomfri etter det. Anonymkode: a8a2d...43a
Gjest Virpi Skrevet 18. mars #10 Skrevet 18. mars Bruker du p-piller med østrogen? Jeg hadde hyppig soppinfeksjon da jeg brukte det for mange år siden. Ellers tenker jeg at du kan jo ha tørre, såre slimhinner også? Det kan jo føre til kløe og irritasjon, men da er det jo fuktighet som trengs. Sikkert lurt med en tur til lege for å få riktig behandling☺️
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå