Gå til innhold

Trussel om skoleskyting på min datters skole

Veslafravest

Anbefalte innlegg

I dag kom det mld fra politiet om at de har opprettet sak ifbm en trussel om skoleskyting som var skrevet på veggen på min datters ungdomsskole.

I følge politiet ser de ikke på trusselen som reell, men oppfordrer likevel foreldre til å snakke med sine barn om hendelsen, og om å kontakte politiet dersom noen har opplysninger om gjerningspersonen... 

Må innrømme at jeg føler meg ganske rystet nå, med en strøm av tanker om "tenk hvis...".

Hvordan hadde du reagert? 

• Liker 1
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veslafravest skrev (2 minutter siden):

I dag kom det mld fra politiet om at de har opprettet sak ifbm en trussel om skoleskyting som var skrevet på veggen på min datters ungdomsskole.

I følge politiet ser de ikke på trusselen som reell, men oppfordrer likevel foreldre til å snakke med sine barn om hendelsen, og om å kontakte politiet dersom noen har opplysninger om gjerningspersonen... 

Må innrømme at jeg føler meg ganske rystet nå, med en strøm av tanker om "tenk hvis...".

Hvordan hadde du reagert? 

Det var nettopp en helt lik sak på ungdomsskolen til min sønn. Politiet sa det var trygt å sende elevene på skolen, men jeg valgte å holde min sønn hjemme. Det er ikke alle sjanser jeg er villig til å ta altså! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er enda en av disse tiktok trendene desverre. Har vært skrevet i media om det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den anonyme skrev (7 timer siden):

Det var nettopp en helt lik sak på ungdomsskolen til min sønn. Politiet sa det var trygt å sende elevene på skolen, men jeg valgte å holde min sønn hjemme. Det er ikke alle sjanser jeg er villig til å ta altså! 

Skjønner valget ditt godt... ♥️

Jeg kommer nok til å la datteren min dra på skolen som vanlig, men jeg tror nok jeg også kommer til å ha en klump i magen de nærmeste dagene. 

For selv om jeg er fullt klar over at Norge ikke kan sammenlignes med USA, kan jeg heller ikke la være å tenke på 22 juli, og hvordan ingen hadde sett for seg i sin villeste fantasi at noe sånt kunne skje her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SosialIntrovert skrev (5 timer siden):

Dette er enda en av disse tiktok trendene desverre. Har vært skrevet i media om det.

Takk for svar; dette har jeg ikke fått med meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...