AnonymBruker Skrevet 19. mars #41 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (På 18.3.2025 den 16.01): Oki, selv om vi dater damer, men eksperimenterer og leker med hverandre for nytelse, men ikke kjærester. Kan aldri bli kjærester med en gutt. Anonymkode: 63400...c6b Ekspander Da er du heterofil, men biseksuell. Anonymkode: 32a5c...e2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 19. mars #42 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (På 19.3.2025 den 8.43): Man er ganske forstokket om man ikke skjønner at dette er mer enn eksperimentering eller nysgjerrighet når man leser ts sine svar, men han om der. Anonymkode: bd51c...3df Ekspander Der tar du rett og slett feil i saken, samtidig som du nok må oppdatere dine semantiske ferdigheter: https://www.synonymordboka.no/no/?q=forstokket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #43 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (På 19.3.2025 den 8.21): Snakker om at disse trådene dukker opp jevnlig. Noen som føler for å fortelle kvinner at de får ville orgasmer med menn. Fint for dere, ikke så relevant for oss. Anonymkode: 6a6f7...5f5 Ekspander Disse trådene? Kan vel være at vi er flere og ønsker å vite andres tanker, syn på menn som gjør dette. Du har ett syn og andre har helt annet syn. Det er det vi ønsker å vite om Anonymkode: 63400...c6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #44 Del Skrevet 19. mars Even Tuell skrev (På 18.3.2025 den 22.16): Spørmål 1 er ... føler du deg homofil? Spørsmål 2: er det kun sexen som er greia? Og kun bestekompisen? Eller merker du at du kunne vært tiltrukket andre menn, eller menn generelt? Kunne du blitt sammen med en mann? Kunne du gått ut og hatt sex med andre menn? Og hva med kvinner? Er de tiltrekkende sånn generelt også? Spørsmål 3: spiller det noen rolle? Som kjent; man trenger ikke være rompis for å suge en kompis. Ekspander Anser oss ikke som homofile. Ja kun med bestekompisen. Drømmer ikke eller ikke fantasi om andre menn. Kunne ikke gått ut å blitt sammen med eller tiltrekkes av andre menn. Ja men føler det intenst med bestekompisen. Ja jeg finner kvinner attraktive og er tiltrukket og å føler det spennende. Det spiller egentlig ingen rolle. Kun spenning og eksponering med bestekompisen. Anonymkode: 63400...c6b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 19. mars #45 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (På 19.3.2025 den 8.53): Da er du heterofil, men biseksuell. Anonymkode: 32a5c...e2d Ekspander Det er slik jeg tenker om meg, og jeg har grovt sett samme erfaringer som TS. Bonus for meg er at jeg har en kvinnekjæreste som er med på den hete leken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #46 Del Skrevet 19. mars Lorieen skrev (På 18.3.2025 den 22.24): Trådstarter skriver jevnlig slike innlegg som dette, eller innlegg der TS utgir seg for å være kvinne som stimulerer partner analt. Skrivestilen er veldig lett gjenkjennelig. Dette er en runketråd. Ekspander Nei det gjør jeg faktisk ikke Anonymkode: 63400...c6b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå