AnonymBruker Skrevet 18. mars #21 Del Skrevet 18. mars Snok1 skrev (29 minutter siden): Hva mener du med levesett? Forhold og måten man velger å leve livet sitt på, og hvem man velger å leve det sammen med. Jeg prøver å uttrykke meg så kjønnsnøytralt som mulig. Det kan jo skille seg ut i forhold til feks seksuelle preferanser. Er jo ikke alle damer i forhold som takler at mannen er biseksuell feks. Anonymkode: 8bdb2...a41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #22 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Føler du har veldig rett der, det er stor forskjell. Anonymkode: 63400...c6b Det viktigste er at man forstår det og årsakene til det, ellers kan det være det være utfordrende. Anonymkode: 8bdb2...a41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 18. mars #23 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): JA, å ha analsex med kompis er definitivt ikke heterofilt. Anonymkode: bd51c...3df Homofili er å generelt tenne på andre menn. Å eksperiementere med en kompis er ikke 'nok' til å kunne definere noen som homofil, særlig ikke om personen selv ikke vet. Men spiller det så innmari mye rolle? Er det virkelig å viktig å sette merkelapper på noe og noen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #24 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Forhold og måten man velger å leve livet sitt på, og hvem man velger å leve det sammen med. Jeg prøver å uttrykke meg så kjønnsnøytralt som mulig. Det kan jo skille seg ut i forhold til feks seksuelle preferanser. Er jo ikke alle damer i forhold som takler at mannen er biseksuell feks. Anonymkode: 8bdb2...a41 Vi er så uerfarne og så nytt for oss at vi må finne ut av dette sammen. Hadde sex igjen i kveld og like intenst denne gangen. Vi kommer ikke til å bråslutte med å eksperimentere med hverandre 🫶 Anonymkode: 63400...c6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #25 Del Skrevet 18. mars (endret) Det er jo det jeg spør om, hvordan blir vi oppfattet. Vi er jo usikre selv. Vi syns det er fantastisk deilig og to sånne kvelder og vi føler oss hekta. Men igjen, vi kan aldri bli kjærester og vi digger damer. Anonymkode: 63400...c6b Fjernet sitering av slettet innhold. Perelandra, mod. Endret 19. mars av Perelandra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet 18. mars #26 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vi er så uerfarne og så nytt for oss at vi må finne ut av dette sammen. Hadde sex igjen i kveld og like intenst denne gangen. Vi kommer ikke til å bråslutte med å eksperimentere med hverandre 🫶 Anonymkode: 63400...c6b Kos dere så lenge dere begge tenner på dette og har gode opplevelser. Ikke vær så opphengt i merkelapper ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #27 Del Skrevet 18. mars Even Tuell skrev (1 time siden): Homofili er å generelt tenne på andre menn. Å eksperiementere med en kompis er ikke 'nok' til å kunne definere noen som homofil, særlig ikke om personen selv ikke vet. Men spiller det så innmari mye rolle? Er det virkelig å viktig å sette merkelapper på noe og noen? Er egentlig veldig enig med deg, men blir klart usikre både på den intense opplevelsen og folks meninger vi leser her. Anonymkode: 63400...c6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #28 Del Skrevet 18. mars 911 skrev (1 minutt siden): Kos dere så lenge dere begge tenner på dette og har gode opplevelser. Ikke vær så opphengt i merkelapper ❤️ Åh tusen takk, så fint å høre noen si noe vakkert❤️ Anonymkode: 63400...c6b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet 18. mars #29 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Åh tusen takk, så fint å høre noen si noe vakkert❤️ Anonymkode: 63400...c6b Fordi dere fortjener det ❤️ Litt rart at dere har sex uten å ha bittelitt romantiske følelser for hverandre. Seksualitet er nokså flytende for mange og vil sikkert forandre seg etter hvert som man blir "eldre". Jeg tror at de aller fleste befinner seg et eller annet sted på skalaen mellom hetero- og homofil uten å være 100 % det ene eller det andre. Det kan være situasjonsbetinget hva/hvor man er i øyeblikket. Lykke til med å utforske hverandre. Misunner dere litt.... nei, mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 18. mars #30 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (9 timer siden): I går hadde jeg sex med bestekompisen min. Jeg likte det sjukt godt, fikk de mest intense orgasmene i mitt liv, jeg kom analt og var sykt deilig, det gikk så hardt og intenst på en helt uvant måte🙈 Mener selv jeg ikke er homofil, men begynner å lure? Anonymkode: 63400...c6b Spørmål 1 er ... føler du deg homofil? Spørsmål 2: er det kun sexen som er greia? Og kun bestekompisen? Eller merker du at du kunne vært tiltrukket andre menn, eller menn generelt? Kunne du blitt sammen med en mann? Kunne du gått ut og hatt sex med andre menn? Og hva med kvinner? Er de tiltrekkende sånn generelt også? Spørsmål 3: spiller det noen rolle? Som kjent; man trenger ikke være rompis for å suge en kompis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #31 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ok. Skjønner mer, men føler mange er veldig opptatt av hvilken fil enn er.. Anonymkode: 63400...c6b Det var du som tok opp fil i ditt hi Anonymkode: 77ada...408 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 18. mars #32 Del Skrevet 18. mars Trådstarter skriver jevnlig slike innlegg som dette, eller innlegg der TS utgir seg for å være kvinne som stimulerer partner analt. Skrivestilen er veldig lett gjenkjennelig. Dette er en runketråd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #33 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Vi er så uerfarne og så nytt for oss at vi må finne ut av dette sammen. Hadde sex igjen i kveld og like intenst denne gangen. Vi kommer ikke til å bråslutte med å eksperimentere med hverandre 🫶 Anonymkode: 63400...c6b Men tørr dere å fortelle om det offentlig? Hvor mange ganger har du brukt homo som skjellsord? Anonymkode: 77ada...408 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #34 Del Skrevet 18. mars 911 skrev (1 time siden): Fordi dere fortjener det ❤️ Litt rart at dere har sex uten å ha bittelitt romantiske følelser for hverandre. Seksualitet er nokså flytende for mange og vil sikkert forandre seg etter hvert som man blir "eldre". Jeg tror at de aller fleste befinner seg et eller annet sted på skalaen mellom hetero- og homofil uten å være 100 % det ene eller det andre. Det kan være situasjonsbetinget hva/hvor man er i øyeblikket. Lykke til med å utforske hverandre. Misunner dere litt.... nei, mye Åh tusen takk ❤️ Vi har snakket om det, vi kjenner det dirrer i både kropp og sjel, vanskelig å si om det er følelser eller forelskelse, som vi litt fornekter. Vi kysser når det går for hverandre, orgasmen blir enda mer intens da❤️ Vi er uerfarne, men vi nyter å eksperimentere med hverandre og har heller ingen seksuell sperre mot å nyte sex sammen, selv om det er med samme kjønn. Både jeg og kompisen min har snakket mye og hvem vet? Tusen takk vi skal utforske masse å nyte hvert minutt ❤️ Anonymkode: 63400...c6b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #35 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Men tørr dere å fortelle om det offentlig? Hvor mange ganger har du brukt homo som skjellsord? Anonymkode: 77ada...408 Det er bare noen dager siden vi hadde sex første gang. Er ikke klar for å fortelle noe enda, litt feige og så vet vi jo ikke heller, mens det er eksperimenterende sex, holder vi det skjult. Jeg har aldri brukt homo eller homofile som skjellsord. Jeg og vi respekterer alle mennesker, uansett legning 🫶 Anonymkode: 63400...c6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #36 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (18 timer siden): Er det helt vanlig å bli sett på som homofil hvis en eksperimenterer med kameraten sin? Anonymkode: 63400...c6b Jepp Anonymkode: d65d9...2f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 19. mars #37 Del Skrevet 19. mars (endret) Tråden er ryddet for hetsende innhold og svar til dette. + ryddet for avsporinger og brudd på dette rommets retningslinjer Perelandra, mod. Endret 19. mars av Perelandra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 19. mars #38 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jepp Anonymkode: d65d9...2f2 Man er ganske forstokket dersom en ser på en person som eksperimenterer som automatisk homofil. Det er rett og slett ikke en så høy andel homofile i samfunnet. De som bruker slike merkelapper er folk som har et negativt forhold til homofili og som bruker uttrykket nedverdigende. Du er åpenbart en slik person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #39 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hva snakker du om? Forteller bare en opplevelse med kompisen og om dette er sett på som homofilt. Ja orgasmene var intense, kanskje også ganske vilt. Ikke opplevd noe i nærheten tidligere, men lite erfaring med kvinner. Bare mer sånn nervene som spiller meg et puss. Kan sikkert bli bedre med erfaring. Klarte å slappe av med kompisen og da kom det så intenst. Anonymkode: 63400...c6b Snakker om at disse trådene dukker opp jevnlig. Noen som føler for å fortelle kvinner at de får ville orgasmer med menn. Fint for dere, ikke så relevant for oss. Anonymkode: 6a6f7...5f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #40 Del Skrevet 19. mars Snok1 skrev (38 minutter siden): Man er ganske forstokket dersom en ser på en person som eksperimenterer som automatisk homofil. Det er rett og slett ikke en så høy andel homofile i samfunnet. De som bruker slike merkelapper er folk som har et negativt forhold til homofili og som bruker uttrykket nedverdigende. Du er åpenbart en slik person. Man er ganske forstokket om man ikke skjønner at dette er mer enn eksperimentering eller nysgjerrighet når man leser ts sine svar, men han om der. Anonymkode: bd51c...3df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå