AnonymBruker Skrevet 18. mars #1 Del Skrevet 18. mars I går hadde jeg sex med bestekompisen min. Jeg likte det sjukt godt, fikk de mest intense orgasmene i mitt liv, jeg kom analt og var sykt deilig, det gikk så hardt og intenst på en helt uvant måte🙈 Mener selv jeg ikke er homofil, men begynner å lure? Anonymkode: 63400...c6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #2 Del Skrevet 18. mars Du trenger ikke definere noe nå. Bare nyt det hvis det er mer å hente Helt naturlig at du begynner å tenke på legningen din etter noe sånt. Å bli stimulert analt er godt for mange menn selv om de ikke er homofile. Anonymkode: e822d...899 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #3 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du trenger ikke definere noe nå. Bare nyt det hvis det er mer å hente Helt naturlig at du begynner å tenke på legningen din etter noe sånt. Å bli stimulert analt er godt for mange menn selv om de ikke er homofile. Anonymkode: e822d...899 Tusen takk for svar🥰 Ja vi skal nyte dette, vi har avtalt mer sex i kveld og vi ble hekta begge etter opplevelsen og den intense nytelsen vi fikk. Ja vi lurer litt begge to om vår legning, men snakka ut og fant ut at dette må oppleves igjen, det var for godt til å la være. Ja det var super intenst godt analt for oss begge, de deiligste orgasmene ever for oss i hvertfall 🥰 Anonymkode: 63400...c6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #4 Del Skrevet 18. mars Er det helt vanlig å bli sett på som homofil hvis en eksperimenterer med kameraten sin? Anonymkode: 63400...c6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #5 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det helt vanlig å bli sett på som homofil hvis en eksperimenterer med kameraten sin? Anonymkode: 63400...c6b JA, å ha analsex med kompis er definitivt ikke heterofilt. Anonymkode: bd51c...3df 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #6 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): JA, å ha analsex med kompis er definitivt ikke heterofilt. Anonymkode: bd51c...3df Oki, selv om vi dater damer, men eksperimenterer og leker med hverandre for nytelse, men ikke kjærester. Kan aldri bli kjærester med en gutt. Anonymkode: 63400...c6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #7 Del Skrevet 18. mars Du kan jo være bicurious - ikke uvanlig det. Kos dere, det er jo ikke noe dere må kringkaste for allverden heller. Jeg liker menn som er bicurious, for da er det lettere å få dem med på MMF-trekant. Anonymkode: 9edac...b9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #8 Del Skrevet 18. mars Dette har vi lest før her inne. Tydeligvis noen som tenner på å fortelle kvinner at de er homofile. Som om vi skulle bli lei oss. Gikk inn på tråden for å se om det sto noe om "ville orgasmer", men denne gangen var de altså bare intense. 😅 Anonymkode: 6a6f7...5f5 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #9 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Du kan jo være bicurious - ikke uvanlig det. Kos dere, det er jo ikke noe dere må kringkaste for allverden heller. Jeg liker menn som er bicurious, for da er det lettere å få dem med på MMF-trekant. Anonymkode: 9edac...b9a Vi er ganske unge og eksperimentelle og vi er ganske nye på dette, men vi skal kose oss. Sant det, bicurious var en fin beskrivelse. Men betyr det biseksuelle? Hørt noe om at kvinner liker bi alternative menn bedre. Har ikke peiling selv der, men hørt snakkes om det. Anonymkode: 63400...c6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #10 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Dette har vi lest før her inne. Tydeligvis noen som tenner på å fortelle kvinner at de er homofile. Som om vi skulle bli lei oss. Gikk inn på tråden for å se om det sto noe om "ville orgasmer", men denne gangen var de altså bare intense. 😅 Anonymkode: 6a6f7...5f5 Hva snakker du om? Forteller bare en opplevelse med kompisen og om dette er sett på som homofilt. Ja orgasmene var intense, kanskje også ganske vilt. Ikke opplevd noe i nærheten tidligere, men lite erfaring med kvinner. Bare mer sånn nervene som spiller meg et puss. Kan sikkert bli bedre med erfaring. Klarte å slappe av med kompisen og da kom det så intenst. Anonymkode: 63400...c6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 18. mars #11 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Vi er ganske unge og eksperimentelle og vi er ganske nye på dette, men vi skal kose oss. Sant det, bicurious var en fin beskrivelse. Men betyr det biseksuelle? Hørt noe om at kvinner liker bi alternative menn bedre. Har ikke peiling selv der, men hørt snakkes om det. Anonymkode: 63400...c6b Kjæresten min elsker at jeg er biseksuell og mulighetene som åpner seg for henne. Jeg anser meg for å være hetero, og har romantiske følelser kun overfor kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #12 Del Skrevet 18. mars Dersom du er en mann som nyter sex med en annen mann er du ikke heterofil. Men det spiller ingen rolle! Anonymkode: 4bfec...d4b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #13 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Mener selv jeg ikke er homofil, men begynner å lure? Ok. Om du er mann og har sex med en mann frivillig og liker det, er du ikke heterofil. Du trenger ikke å være homofil, men du er ‘minst’ bifil. Anonymkode: 77ada...408 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #14 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Dersom du er en mann som nyter sex med en annen mann er du ikke heterofil. Men det spiller ingen rolle! Anonymkode: 4bfec...d4b Jeg vet vi digger damer, men nyter sex sammen. Ganske nytt, men oppdaget at det var sykt deilig. Anonymkode: 63400...c6b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #15 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ok. Om du er mann og har sex med en mann frivillig og liker det, er du ikke heterofil. Du trenger ikke å være homofil, men du er ‘minst’ bifil. Anonymkode: 77ada...408 Ok. Skjønner mer, men føler mange er veldig opptatt av hvilken fil enn er.. Anonymkode: 63400...c6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #16 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ok. Skjønner mer, men føler mange er veldig opptatt av hvilken fil enn er.. Anonymkode: 63400...c6b Tenker det er stor forskjell på hva man nyter seksuelt, og levesett. Anonymkode: 8bdb2...a41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 18. mars #17 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tenker det er stor forskjell på hva man nyter seksuelt, og levesett. Anonymkode: 8bdb2...a41 Hva mener du med levesett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #18 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Oki, selv om vi dater damer, men eksperimenterer og leker med hverandre for nytelse, men ikke kjærester. Kan aldri bli kjærester med en gutt. Anonymkode: 63400...c6b Man må ikke falle for begge kjønn for å være bi. Tenner man utelukkende på motsatt kjønn er man hetero, eget er man homo, og begge er man bi. Men det er litt spesielt med disse anonyme trådene med bestekompiser som gir hverandre syke orgasmer på kvinneguiden annenhver dag.. mistenker at det er samme person.. Anonymkode: da700...7c8 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #19 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Tenker det er stor forskjell på hva man nyter seksuelt, og levesett. Anonymkode: 8bdb2...a41 Føler du har veldig rett der, det er stor forskjell. Anonymkode: 63400...c6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #20 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Man må ikke falle for begge kjønn for å være bi. Tenner man utelukkende på motsatt kjønn er man hetero, eget er man homo, og begge er man bi. Men det er litt spesielt med disse anonyme trådene med bestekompiser som gir hverandre syke orgasmer på kvinneguiden annenhver dag.. mistenker at det er samme person.. Anonymkode: da700...7c8 Har ikke lagt ut noe her tidligere om menn eller kompiser. Kanskje en grunn til anonym. Det er vel kanskje flere her som forteller lignende eller samme opplevelser. Anonymkode: 63400...c6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå