AnonymBruker Skrevet 18. mars #21 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Hæ? Anonymkode: 40968...9c5 Sex date with a friend a fuck friend who wants to eat pussy. Dårlig oversatt... Anonymkode: 44d22...d74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #22 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Sex date with a friend a fuck friend who wants to eat pussy. Dårlig oversatt... Anonymkode: 44d22...d74 Jeg forstår norsk og engelsk jeg. Bare forstod ikke sammenhengen. It doesn't work that way for everybody. Anonymkode: 40968...9c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet 18. mars #23 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hæ? Anonymkode: 40968...9c5 Flere av de tidlige innleggene påpeker at spise fitte virker som det er dirkete og dårlig oversatt fra engelsk "eat pussy". Det har blitt relativt vanlig at folk skiver norsk og engelsk blandet sammen, feks prater folk om sexdrive i et ellers norsk innlegg eller foreplay. Så jeg skeiv et innlegg med dårlig oversetting av engelsk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #24 Del Skrevet 18. mars Te- Presten skrev (6 minutter siden): Flere av de tidlige innleggene påpeker at spise fitte virker som det er dirkete og dårlig oversatt fra engelsk "eat pussy". Det har blitt relativt vanlig at folk skiver norsk og engelsk blandet sammen, feks prater folk om sexdrive i et ellers norsk innlegg eller foreplay. Så jeg skeiv et innlegg med dårlig oversetting av engelsk Synes norsk fungerer helt utmerket jeg 😂 Anonymkode: 40968...9c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 18. mars #25 Del Skrevet 18. mars Liker smaken, samt å se fjeset hennes gjøre artige grimaser Hvis jeg ligger på rygg, og hun sitter oppå ansiktet mitt - da kan jeg holde på så lenge det skal være Hvis hun er barbert akkurat slik jeg liker, og kanskje tilfeldig sneier naken innom stua slik at jeg får øye på henne - bare så tankene blir satt på riktig spor liksom 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kargo Skrevet 18. mars #26 Del Skrevet 18. mars Hvis man prøver å holde seg til det som var temaet til trådstarter. Hvis damer løfter litt på underlivet, så blir det så mye lettere for den som slikker. Ikke vær så redd for at rumpa blir litt eksponert, en mann klarer å holde seg unna den.. Ha en ellers smakfull aften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 19. mars #27 Del Skrevet 19. mars (endret) AnonymBruker skrev (14 timer siden): 1. Hva er det dere elsker med det? 2. Hvilken posisjon liker dere best å spise henne i? 3. Hvordan kan en dame legge til rette for at dere får lyst til å ta for dere? Anonymkode: 40968...9c5 Oooijj.. det er så mange ting som gjør at jeg elsker det, så jeg må liste det opp.. Men først.. jeg tar i utgangspuntet, at kvinnen virkelig elsker å bli slikket. 1. Da nyter vi begge det så mye bedre💞 Smaken av "Fittesaft".. "Nektar".. "Lystdråper".. "Livets vann".. "Trylledrikk".. "Flytende dop". osv, you name it👍 Smaken er gudommelig deilig, for jeg blir glad, kåt, avslappet av det. Duften er har samme effekt, men også duften av en ren feminim kvinne skaper furore på lisskar`n. Lydene fra dama som nyter.. Wooow.. det er super tennende,, men det gjør meg også glad og betryggende, for da vet jeg at hun nyter maksimalt. 2. Her finnes det så mange stillinger å velge mellom.. jeg like jo alle unntatt 69, fordi tunga mi er trent til å gi nytelse i "riktig retning".. Men først.. Kvinnen bør ligge, sitte eller stå i et stilling som hun føler seg komfortabelt med. Dette kan være variabelt, for enkelte tåler mere melkesyre, så da kan det bli mere akrobatikk. Men litt melkesyre i armer og ben, kan også øke nytelsen å gi sterkere orgasme. Den beste stillingen jeg synes.. Skreve bredt generelt.. eller at hun holder lårene opp mot overkroppen med armene, slik at puppene ligger fri for kos. Jeg kompenserer høyden med ei pute under brystkassa mi. Buen på fitta gir da et hærlig utrykk, letter å gi symfyse-kos.. Noen ganger legger jeg kinnet til fitta og gir ho en skikkelig god klem, da får jeg jo også kysset henne på innsiden av lårene.. 3. Som i pkt 2.. Men jeg liker at kvinner har sine egne favoritt stillinger.. vi får det nok hærlig uansett stilling🥰 Endret 19. mars av Bamseklemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tauglede Skrevet 19. mars #28 Del Skrevet 19. mars Jeg slikket en deilig glatt fitte hjemme på spisebordet for en tid tilbake og brukte vel over 2 timer, hun var så deilig og kom gang på gang, men dagen etter og uka etter var jeg så støl i tunga og bak i nakken at det nesten ikke var til å holde ut. derfor så er det heretter blir mere variasjon. liggende på spisebordet er fremdeles favoritten, men har nå begynt å dele det opp, å ha henne sittende på ansiktet mitt har jeg begynt å like mere og mere. har full tilgang til blikket rumpa og puppene hennes der og. så variasjon er nøkkelen til og ikke ødelegge nakken når man er en ivrig fitteslikker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #29 Del Skrevet 19. mars Jeg er mann og jeg er ikke prippen, men uttrykket "spise fitte" blir bare feil i mine ører. Jeg kan like både "dirty talk" og det å slikke fitte, men utrykket brukt her blir bare feil på så mange måter. Det er direkte uerotisk, det beskriver heller ikke handlingen, for det er ingen som spiser fitte, de slikker, suger og masserer den, men spiser den er ingen som gjør, med mindre du heter Hannibal Lector. Herved kåret til det mest uerotiske nyordet i 2025. Anonymkode: 8f760...5f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 19. mars #30 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (På 18.3.2025 den 13.16): Hva er det dere elsker med det? Hvilken posisjon liker dere best å spise henne i? Hvordan kan en dame legge til rette for at dere får lyst til å ta for dere? Anonymkode: 40968...9c5 Bortsett fra ordene du bruker så liker jeg egentlig det meste med å gi oralsex. Det er er mange grunner, men de viktigste er at det er et godt tillegg til "menyen". Det er fint å kunne ha sex på flere måter enn bare runking/fingring og samleie. Det er selvsagt også en enorm bonus at hun også liker det. Jeg nyter å høre, se, kjenne at hun også nyter. Rent personlig liker jeg smaken og lukta av fitte. Det er en god, tennende og sexy lukt og smak, som jeg selv blir veldig tent av. Jeg blir mer tent, mer kåt og mer lysten av å slikke henne. Det lader seg opp en slags intens kåtskap, lengsel, spenning i kroppen som gjør det desto bedre om/når vi eventuelt bytter til samleie. Følelsen av gli inn i en kåt fitte er magisk i seg selv... men desto mer magisk når man er ordentlig kåtet opp i forkant. Legge til rette? Bare være interessert og vise at hun liker det (om hun gjør det) ... og gi veiledning på hva som føles godt eller best. Det er også helt innafor å bare spørre eller be meg gå ned på henne. Det er tennende når partner spør eller ber deg om å gjøre noe i senga, og ikke minst ærlig og tillitsfullt. Rent praktisk er det to posisjoner som jeg foretrekker; - hun på kanten av senga/sofa og godt med puter i ryggen. Da kan jeg både slikke henne OG titte opp på ansiktet hennes. Blikkontakt under sex er en veldig bra ting. - jeg ligger på ryggen med en pute under hodet og hun står med fitta over ansiktet mitt. Da kan jeg også slikke og fingre henne, og se opp på ansiktet hennes. Det er en liten følelse av å bli 'brukt' kanskje, som er tennende. En favoritt er at hun rir meg, så reise seg opp og lar meg smake, for så å ta meg inn i seg igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #31 Del Skrevet 19. mars Sittende ved spisebordet med kniv, gaffel og en god dressing. Skjerp deg. Anonymkode: 83195...0bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diafragma Skrevet 23. mars #32 Del Skrevet 23. mars Jeg liker det fordi mitt tenningsmønster i hovedsak er drevet av å gi andre (henne) nytelse. Og når hun nyter, nyter jeg. Så er det jo mange andre grunner og mekanismer, men hovedsakelig det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #33 Del Skrevet 24. mars Å slikke fitte er en sentral del av vårt sexliv. Jeg elsker det, fordi det gir meg så gode muligheter til å gi henne ekstrem nytelse. For meg gir dette så mye glede, at jeg har nesten ikke behov for å komme selv. Jeg kan slikke i nær sagt alle stillinger, men favoritten er når hun sitter oppå meg. Da kan jeg jobbe uanstrengt i evigheter. Hun styrer intensiteten ved å trykke seg på eller trekke seg unna, og hendene mine kan enkelt arbeide med puppene. 69 med henne oppå er også flott, men squirt i øynene kan være litt slitsomt. Misjonær fungerer også fint, da kan man også leke litt med analen. Men det krever at hun løfter litt på underlivet, f.eks med å ta beina bak hodet, ev. bare med en pute under korsryggen. Etter litt oppvarming endre det ofte med pekefinger og langfinger i musa og ringfinger og lillefinger i analen. Slik blir det masse squirt og noen heftige orgasmer for henne. Og jeg føler meg som en superhelt. Jeg har bare ett krav = glattbarbert. Anonymkode: 79d6b...dae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå