AnonymBruker Skrevet 18. mars #1 Del Skrevet 18. mars Hva er det dere elsker med det? Hvilken posisjon liker dere best å spise henne i? Hvordan kan en dame legge til rette for at dere får lyst til å ta for dere? Anonymkode: 40968...9c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #2 Del Skrevet 18. mars Jeg tenker først og fremst at det er ikke alltid er heldig å bruke Google translate... Anonymkode: a070f...49e 17 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinaChristina Skrevet 18. mars #3 Del Skrevet 18. mars Det er ingen som får spise fitta mi. Det vil jo gjøre grusomt vondt. Men ja, noen ting høres best ut på engelsk. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet 18. mars #4 Del Skrevet 18. mars TinaChristina skrev (1 minutt siden): Det er ingen som får spise fitta mi. Det vil jo gjøre grusomt vondt. Men ja, noen ting høres best ut på engelsk. Jeg sier spiser🤭 og eg elsker å gjøre det. Jo bedre stilling for meg jo lenger kan en hold på😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #5 Del Skrevet 18. mars Soft mann skrev (4 minutter siden): Jeg sier spiser🤭 og eg elsker å gjøre det. Jo bedre stilling for meg jo lenger kan en hold på😉 Hvilken stilling er det? Anonymkode: 40968...9c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #6 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg tenker først og fremst at det er ikke alltid er heldig å bruke Google translate... Anonymkode: a070f...49e Hen som misforstå vil, hen misforstå kan 😝 Anonymkode: 40968...9c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 18. mars #7 Del Skrevet 18. mars (endret) TinaChristina skrev (9 minutter siden): Det er ingen som får spise fitta mi. Det vil jo gjøre grusomt vondt. Men ja, noen ting høres best ut på engelsk. Du er en buffet 😉 Get used to it 👅 Endret 18. mars av Irak 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet 18. mars #8 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvilken stilling er det? Anonymkode: 40968...9c5 Det må være en stilling som eg slipper å nesten knekke nakken. Eg kan sitte på gulvet og henne i sofan. Hun kan sitte på ansiktet mitt. Eg kan ligge over henne, da får hun penis i ansiktet . Men vi kan ligge i sofaen og se på tv. Da kan eg spise litt på den å bruke den litt som pute🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #9 Del Skrevet 18. mars Soft mann skrev (1 minutt siden): Det må være en stilling som eg slipper å nesten knekke nakken. Eg kan sitte på gulvet og henne i sofan. Hun kan sitte på ansiktet mitt. Eg kan ligge over henne, da får hun penis i ansiktet . Men vi kan ligge i sofaen og se på tv. Da kan eg spise litt på den å bruke den litt som pute🤩 Apropos knekke nakken... Det er en unnskyldning jeg ofte har opplevd menn bruker for å slippe... Anonymkode: 40968...9c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet 18. mars #10 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Apropos knekke nakken... Det er en unnskyldning jeg ofte har opplevd menn bruker for å slippe... Anonymkode: 40968...9c5 Aaaa eg vil ikke bruke det som unnskyldning. Men hvis en ligger i sengen begge to han på magen og hun på rygg, så får enn en dårlig vinkel på nakne . Men for 5-10 min er det ingen problemer. du lurer og på hvordan gjøre den innbydende. For min del, så vil eg helst ha leppedelen fri for hår. Eg er og veldig opptatt av hygiene🙈 så må være nyvasket skikkelig. de som gjør at eg liker det, er at damene liker det veldig godt. Og dei er veldig fascinerende🤭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #11 Del Skrevet 18. mars Soft mann skrev (4 minutter siden): Aaaa eg vil ikke bruke det som unnskyldning. Men hvis en ligger i sengen begge to han på magen og hun på rygg, så får enn en dårlig vinkel på nakne . Men for 5-10 min er det ingen problemer. du lurer og på hvordan gjøre den innbydende. For min del, så vil eg helst ha leppedelen fri for hår. Eg er og veldig opptatt av hygiene🙈 så må være nyvasket skikkelig. de som gjør at eg liker det, er at damene liker det veldig godt. Og dei er veldig fascinerende🤭 Jo men når de selv ikke tar initiativ til å bytte stilling, så er det ganske innlysende at det ikke er en favoritt. Hva er fascinerende med det synes du? Anonymkode: 40968...9c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet 18. mars #12 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jo men når de selv ikke tar initiativ til å bytte stilling, så er det ganske innlysende at det ikke er en favoritt. Hva er fascinerende med det synes du? Anonymkode: 40968...9c5 Alle er forskjellig. Dei må berøres på forskjellig måte, damene sin reaksjon. Det er bare det mest hissende eg kan gjøre med en dame 🤩eg elsker det og kan holde på i timer😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #13 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Hva er det dere elsker med det? Anonymkode: 40968...9c5 Jeg elsker at partneren min syntes det er veldig godt. Uten hennes nytelse, så hadde det vært uinteressant for min del. Anonymkode: 1dc63...8c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #14 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er det dere elsker med det? Hvilken posisjon liker dere best å spise henne i? Hvordan kan en dame legge til rette for at dere får lyst til å ta for dere? Anonymkode: 40968...9c5 Nysjerrig jeg og her på svar. Mannen liker det ikke! Selv hvor ren jeg er! Anonymkode: ff688...8e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #15 Del Skrevet 18. mars Æsj og faen, det der er det kvalmeste uttrykket jeg har hørt for oralsex noen gang. Anonymkode: c0a2c...c8e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet 18. mars #16 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nysjerrig jeg og her på svar. Mannen liker det ikke! Selv hvor ren jeg er! Anonymkode: ff688...8e6 Vil han massere den den da? Vet at damene liker det og veldig godt😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #17 Del Skrevet 18. mars Så lenge fitta ikke ser ut som den Bonnie Blue har (ser jo ut som hun har en minikuk 🤢), og at den er barber og ser "delikat ut" så slikker jeg gjerne. Selvagt hygene mye å si Anonymkode: d8ad9...08e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet 18. mars #18 Del Skrevet 18. mars Det kommer mye bra av dårlige direkte oversettelser. Hva med en sex dato med en jævla venn som vil du skal spise fitte? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #19 Del Skrevet 18. mars Sittende på ansiktet mitt er det beste, helst ikke nyvasket, gjerne 2-3 dager etter dusj Anonymkode: 28572...4cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #20 Del Skrevet 18. mars Te- Presten skrev (12 minutter siden): Det kommer mye bra av dårlige direkte oversettelser. Hva med en sex dato med en jævla venn som vil du skal spise fitte? Hæ? Anonymkode: 40968...9c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå