AnonymBruker Skrevet 18. mars #1 Del Skrevet 18. mars Hei. Vet at det sikkert er flere som er eller har vært i denne situasjonen. Har nå fått 8 måneders aap i påvente av svar på søknad om uføretrygd. Har hatt som vane å legge inn behandlinger og timer jeg har på sykehus i aktivitetsplanen. Er det nødvendig nå? Det vil jo ikke være behandling rettet mot økning av arbeidsevne, og det står i aktivitetsplanen at jeg skal vente på svar fra Nav arbeid og ytelser. Hva har dere gjort i løpet av denne ventetiden? Bare latt aktivitetsplanen være, eller fortsatt som vanlig? Anonymkode: 15f8b...aa4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #2 Del Skrevet 18. mars Jeg ville fortsatt ha lagt inn behandling og timer. Da jeg gikk og ventet på svar måtte jeg fylle inn timer og avtaler, samt hvilke aktiviteter jeg gjorde hver dag. ( gå tur, gjøre øvelser fra fysio osv ) Aner ikke hvorfor men det ble tatt opp at jeg fortsatt måtte være " aktiv "i aktivitetsplanen selv om jeg var mellom behandlinger. Fånyttes ja. Men jeg gjorde nå som jeg fikk beskjed om ( livredd NAV ) Anonymkode: d72eb...45d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #3 Del Skrevet 18. mars Jeg har aldri skrevet inn spesifike datoer for behandling inn i aktivitetsplanen, men på meldekortet har jeg krysset av for at jeg har deltatt på aktivitet de dagene jeg har vært til behandling. Det samme gjaldt mens jeg ventet på svar på søknad om uføretrygd. Men om din veileder har bedt deg om å skrive det inn i aktivitetsplanen er det nok best å fortsette med det. Anonymkode: def87...b30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #4 Del Skrevet 18. mars Jeg ville fortsatt til jeg fikk skriftlig beskjed at det ikke var nødvendig. Anonymkode: 47131...e7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #5 Del Skrevet 18. mars Jeg hadde ingen aktivitetsplan i den perioden, måtte bare krysse av for timer jeg jobbet dvs 0. Anonymkode: 767b6...95f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå