Gjest Skrevet 10. mars 2006 #1 Skrevet 10. mars 2006 (endret) Sitter bare med et lite dilemma, jeg syntes sommerfuglen er fin i håret, mens mange andre mener den ikke er det.. Jeg skal jo ha en svart sommeraktig fløyelskjole så det ser vel ikke alt for gæli gjør det vel.. http://i17.photobucket.com/albums/b70/AnnC...in/Bilde586.jpg I henhold til Kvinneguidens regler er det bare registrerte supermedlemmer som kan legge inn bilder i innlegg. Hvis du ønsker å legge inn bilder i innleggene dine eller i signaturen, må du kjøpe et supermedlemskap. Her kan du lese om fordelene ved å være superbruker og hvordan du registrerer deg. - lillesky (mod) Endret 10. mars 2006 av Gjest
minienthe Skrevet 10. mars 2006 #3 Skrevet 10. mars 2006 jeg synes ihvertfall at den kanskje ble litt "vel" dominerende
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2006 #5 Skrevet 10. mars 2006 Jeg personlig likte den ikke så godt. Men hvis du liker den, så hvorfor ikke
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2006 #7 Skrevet 11. mars 2006 Jeg hadde droppa den, evt valgt en mindre variant i sølv eller noe.
Lavendula Skrevet 11. mars 2006 #8 Skrevet 11. mars 2006 Jeg synes den ble for stor, personlig ville jeg droppet den. Uansett synes jeg du skal gjøre som du selv vil, smaken er som kjent som baken, så hvis du liker den, gå med den!
Gjest Gjesta Skrevet 11. mars 2006 #9 Skrevet 11. mars 2006 Sommerfuglen var jo fin den,men jeg synes den var litt stor.Da ville jeg heller satt opp håret i en knute og stukket den inn i knuta,kanskje litt på siden. Men hovedsaken er vel strengt tatt at du liker den for det er du som skal bruke den
Gjest GreenSky Skrevet 11. mars 2006 #10 Skrevet 11. mars 2006 Da ville jeg heller satt opp håret i en knute og stukket den inn i knuta,kanskje litt på siden. ← Samme her.
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2006 #11 Skrevet 11. mars 2006 jeg syns kanskje det ble litt vel mye svart, siden du har svart hår også. Ville heller gått for en litt mindre i en annen farge, beige, sølv, hvit f.eks.
Gjest Jalileh Skrevet 11. mars 2006 #12 Skrevet 11. mars 2006 jeg syns kanskje det ble litt vel mye svart, siden du har svart hår også. Ville heller gått for en litt mindre i en annen farge, beige, sølv, hvit f.eks. ← Enig.
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2006 #13 Skrevet 12. mars 2006 Mitt tips er: dropp sommerfuglen, den synes ikke blant alt det sorte likevel. Du har pen hud og et fint ansikt, men ødelegger mye ved å farge håret nesten sort og bruker så hard make-up (sort?) i tillegg til sorte klær. Hvis du ikke er gother foreslår jeg mykere og mildere farger både til hår, klær og ansikt! Lykke til!
Gjest gjest i dag Skrevet 12. mars 2006 #14 Skrevet 12. mars 2006 Mitt tips er: dropp sommerfuglen, den synes ikke blant alt det sorte likevel. Du har pen hud og et fint ansikt, men ødelegger mye ved å farge håret nesten sort og bruker så hard make-up (sort?) i tillegg til sorte klær. Hvis du ikke er gother foreslår jeg mykere og mildere farger både til hår, klær og ansikt! Lykke til! ←
Gjest Jalileh Skrevet 12. mars 2006 #15 Skrevet 12. mars 2006 Du har pen hud og et fint ansikt, men ødelegger mye ved å farge håret nesten sort og bruker så hard make-up (sort?) i tillegg til sorte klær. Hvis du ikke er gother foreslår jeg mykere og mildere farger både til hår, klær og ansikt! Lykke til! ← Hun har da ikke bedt om sminketips her. Syns du er søt og fin som du er jeg trådstarter.
Gjest Gjesta Skrevet 12. mars 2006 #16 Skrevet 12. mars 2006 Syns også den ble litt stor. Også syns jeg ikke det passet så godt når du er såpas "rufsete" på håret ellers. (ikke at det er noe galt med sveisen din!!! Du var veldig fin på håret!). Sånne spenner er finest hvis du har en strammere sveis tror jeg.
Gjest Gjesta Skrevet 12. mars 2006 #17 Skrevet 12. mars 2006 Er det bare meg som ikke ser noe annet enn en søt jente med sort hår...? Ser ikke noen sommerfugl, jeg.........
Gjest Gjesta Skrevet 12. mars 2006 #18 Skrevet 12. mars 2006 Er det bare meg som ikke ser noe annet enn en søt jente med sort hår...? Ser ikke noen sommerfugl, jeg......... ← du må se i håret hennes. oppe til høyre, skjønner du
Gjest Gjesta Skrevet 12. mars 2006 #19 Skrevet 12. mars 2006 Jeg prøver, men ser bare hår... Den kan da umulig være så stor når jeg ikke ser den engang.........
Gjest Jalileh Skrevet 12. mars 2006 #20 Skrevet 12. mars 2006 Jeg prøver, men ser bare hår... Den kan da umulig være så stor når jeg ikke ser den engang......... ← Den er svart. Som håret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå