Gå til innhold

Når man ikke har råd til å fikse den minste ting på utseende

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Enig i at det høres ut som du henger i et usunt miljø. Jeg bruker kun maskara og har ikke opperert eller fyllt noe. Jeg får botox medisinsk i blant annen øyenbryn og jeg missliker det virkelig. Det tar bort så mye av ansiktsuttrykkene mine. Til tross for både litt overvekt, hengete pupper og mangel på sminke så har jeg aldri hatt problemer med å finne meg en partner. Jeg har en kjekk mann som elsker meg slik jeg er. Ønsker du å ha en partner som bryr seg så mye om utseende at du må fikse på det for å være god nok?

Anonymkode: ddb2e...1b9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Men det er jo akkurat det. Det er de aller, aller færrest som går all out med andelepper og alle mulige slags operasjoner. De fleste som bruker botox tar litt i sinnarynka innimellom, og kanskje en ansiktsbehandling i ny og ne. Mitt inntrykk er at det er sistnevnte gruppe TS gjerne vil tilhøre.

Anonymkode: 8408b...b52

Det er rart det er ditt inntrykk når jeg i tråden har skrevet at det er snakk om subtile forbedringer for å se freshere ut uten sminke blant annet..

Anonymkode: 8862b...ab1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du må operere kroppen din til å bli kvinnelig, da er det virkelig noe galt i hodet ditt. TREN!!!!! Ingen menn tenner på kvinner som opererer seg rumper, det er falsk og flaut. Da trener du isteden. Silikon er en annen ting men nær du faktisk opererer rompa di. Seriøst 

Anonymkode: 4c871...e43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, man velger jo den typen man vil tiltrekke. For min egen del så blir det bare færre og færre damer å date, for alle damene skal jo ha den store rumpen og de brede hoftene, noe som ikke er tiltrekkende på meg. Men men, man gjør som man vil. Tatoverte øyebryn 🤦‍♂️

Anonymkode: 4c214...28d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Når du må operere kroppen din til å bli kvinnelig, da er det virkelig noe galt i hodet ditt. TREN!!!!! Ingen menn tenner på kvinner som opererer seg rumper, det er falsk og flaut. Da trener du isteden. Silikon er en annen ting men nær du faktisk opererer rompa di. Seriøst 

Anonymkode: 4c871...e43

Er det i det hele tatt tema i denne tråden? Trodde vi snakket om botox og microblading 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Er det i det hele tatt tema i denne tråden? Trodde vi snakket om botox og microblading 🤔

Takk, det stemmer. Jeg er fornøyd med kroppen og trener jevnlig 😊

Anonymkode: 8862b...ab1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vel, man velger jo den typen man vil tiltrekke. For min egen del så blir det bare færre og færre damer å date, for alle damene skal jo ha den store rumpen og de brede hoftene, noe som ikke er tiltrekkende på meg. Men men, man gjør som man vil. Tatoverte øyebryn 🤦‍♂️

Anonymkode: 4c214...28d

Skap-homo?

Anonymkode: b181f...bf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...