AnonymBruker Skrevet 18. mars #1 Skrevet 18. mars Noen som har tips til hvor jeg og 3(4 i sommer)-åringen min kan bo noen dager på hotell i københavn? Bodde på et fint hotell i fjor, men var litt langt å gå uansett hvor vi skulle. Så gjerne nært metro/tog eller at det er mye å finne på nært hotellet. Håper også det ikke er for stress å komme seg dit fra danskebåt terminalen. Og jeg ønsker meg badekar som jeg kan ligge i når barnet har lagt seg! Anonymkode: b7113...e8e
AnonymBruker Skrevet 18. mars #3 Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Budsjett? Anonymkode: 4c5c4...3ff Gjerne max 2500 pr natt Anonymkode: b7113...e8e
AnonymBruker Skrevet 18. mars #4 Skrevet 18. mars Må det være København? Med barn er det mye mer på Jylland. Anonymkode: 407df...b39
AnonymBruker Skrevet 18. mars #5 Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noen som har tips til hvor jeg og 3(4 i sommer)-åringen min kan bo noen dager på hotell i københavn? Bodde på et fint hotell i fjor, men var litt langt å gå uansett hvor vi skulle. Så gjerne nært metro/tog eller at det er mye å finne på nært hotellet. Håper også det ikke er for stress å komme seg dit fra danskebåt terminalen. Og jeg ønsker meg badekar som jeg kan ligge i når barnet har lagt seg! Anonymkode: b7113...e8e Hva tenker dere «finne på» da? En 3-4 åring er happy med en butikk som selger normale matvarer og en velutstyrt lekeplass. Så i så fall: velg et hotel som ligger i et boligområde. Skal dere på tivoli? Vil du på sightsing? Jeg vil ikke si noe som helst er «langt å gå» i bykjernen i køben, så alt fra vesterbro helt ut til kastellet er sentralt og greit, men du bør jo ha med trille til ungen, så hen får satt seg nedpå. Anonymkode: e0ca4...bef
AnonymBruker Skrevet 18. mars #6 Skrevet 18. mars Scandic Palace på Rådhusplassen har så vidt jeg husker badekar på mange rom. Ellers er det ikke mange nye/nyrenoverte hoteller som har badekar – da må du nok over på suite-segmentet. Anonymkode: 4c5c4...3ff
AnonymBruker Skrevet 18. mars #7 Skrevet 18. mars Vi var veldig fornøyd med Tivoli Hotel da vi var i Danmark med 6-åringen for to år siden. Stor barnevennlig frokost, 2 lekerom, spillerom og et hoppeslott da vi var der. Heller ikke alt for langt å gå, men vi leide sykler med sånn bagasje/sittedel fremme. Anonymkode: 86dcc...955 2 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars #8 Skrevet 19. mars Scandic palace likte vi, det er midt på Rådhusplassen. Litt slitt, men fint bad og veldig god frokost! Det er metrostasjon på Rådhusplassen, så det er lett å komme seg rundt. Anonymkode: 78944...208
AnonymBruker Skrevet 19. mars #9 Skrevet 19. mars Hvis du vinner i lotto før du reiser, så bo på Nimb. Et fantastisk hotell som ligger i Tivoli og derfor er alle attraksjoner der gratis. Store rom med badekar, veldig bra restauranter og utrolig hyggelig personale. Anonymkode: a56be...05b
AnonymBruker Skrevet 21. mars #10 Skrevet 21. mars Scandic Falkoner på Fredriksberg. Fint hotell. Rett ved Metro og Fredriksberg shopping center. Det er også tett på Zoologisk Have, som er gøy for barn. Strengt tatt en egen kommune. Fredriksberg har en stor flott park også. Roligere område enn omkring Rådhuspladsen Om ikke Fredriksberg, vil jeg anbefale Østerbro. Her er også roligere enn sentrum. Feks Adina Apartment Hotel, da kan du ha kjøkken på rommet. Litt greit med små barn Anonymkode: 559c4...bed
AnonymBruker Skrevet 22. mars #11 Skrevet 22. mars Adina apartment hotel. Der er det badekar Anonymkode: 89280...3ff
AnonymBruker Skrevet 22. mars #12 Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Adina apartment hotel. Der er det badekar Anonymkode: 89280...3ff Ts her Der har vi bodd, og jeg var veldig fornøyd med hotellet! Men det var litt for langt å gå til kollektivtransport eller park/andre ting, særlig nå som vi tenker å droppe vogn. Ts Anonymkode: b7113...e8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå