AnonymBruker Skrevet 18. mars #1 Skrevet 18. mars Det er ikke innlagt vann her jeg befinner meg de neste dagene, kan håret likevel vaskes med flaskevann som Imsdal? Anonymkode: 3cae4...019
AnonymBruker Skrevet 18. mars #3 Skrevet 18. mars Ja, absolutt. Vann er vann. Vær veldig forsiktig med mengden shampoo. Og ha vannet i en bøtte i stedet for å helle over hodet, ellers vil du sløse mye vann. Men generelt vil jeg heller anbefale en flaske bastise, og håret i knute i nakken. Anonymkode: 26c5a...b28
AnonymBruker Skrevet 18. mars #4 Skrevet 18. mars Kan man vaske håret med vann? Ja.. Anonymkode: df3a5...9bd 4 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars #5 Skrevet 18. mars Bruker kun Voss til hårvask. Anonymkode: 4264c...79a 8 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars #6 Skrevet 18. mars Hvis håret ditt tåler vann så går det fint. Anonymkode: 9f762...835 5 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars #7 Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja, absolutt. Vann er vann. Vær veldig forsiktig med mengden shampoo. Og ha vannet i en bøtte i stedet for å helle over hodet, ellers vil du sløse mye vann. Men generelt vil jeg heller anbefale en flaske bastise, og håret i knute i nakken. Anonymkode: 26c5a...b28 Det er mange som reagerer pmed kløe og tørr hodebunn når de bruker tørrsjampo. Anonymkode: 5d967...940 2
AnonymBruker Skrevet 18. mars #8 Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ja, absolutt. Vann er vann. Vær veldig forsiktig med mengden shampoo. Og ha vannet i en bøtte i stedet for å helle over hodet, ellers vil du sløse mye vann. Men generelt vil jeg heller anbefale en flaske bastise, og håret i knute i nakken. Anonymkode: 26c5a...b28 Trodde den var trukket fra markedet, var jo helseskadelig leste jeg. Anonymkode: 4264c...79a
AnonymBruker Skrevet 18. mars #9 Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Trodde den var trukket fra markedet, var jo helseskadelig leste jeg. Anonymkode: 4264c...79a Er på tilbud på meny denne uken. Anonymkode: 5130b...7d2
AnonymBruker Skrevet 18. mars #10 Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er mange som reagerer pmed kløe og tørr hodebunn når de bruker tørrsjampo. Anonymkode: 5d967...940 Det vil alltid være noen som reagerer på alt, men jeg reagerer mye mer på vanlig shampo av billig merke. Tørrsjampo massserer jeg jo ikke inn i hodebunnen på samme måte. Anonymkode: 5130b...7d2
AnonymBruker Skrevet 18. mars #11 Skrevet 18. mars Selvfølgelig! Du kan også vaske gulvet i det! Samme med Norges dyreste vann: Anonymkode: 0ccbe...277
AnonymBruker Skrevet 18. mars #12 Skrevet 18. mars Hva får deg til å tro at det ikke skal fungere å vaske håret med vann på flaske kontra vann i dusjen? Anonymkode: 3cf7e...f7f 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars #14 Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er mange som reagerer pmed kløe og tørr hodebunn når de bruker tørrsjampo. Anonymkode: 5d967...940 Relevansen? Anonymkode: 26c5a...b28
AnonymBruker Skrevet 18. mars #15 Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Trodde den var trukket fra markedet, var jo helseskadelig leste jeg. Anonymkode: 4264c...79a Har vært bestselger i Norge i en årrekke. Ingenting farlig med denne. Anonymkode: 26c5a...b28 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars #16 Skrevet 18. mars Om du ikke har noe bedre å bruke pengene dine på, så 😂. selv bruker jeg utelukkende evian og st. pellegrino 👌 Herregud, Du kan da kjøpe mye billigere flaskevann en Imsdal. Eller du kan legge bort forfengelighet og skjønnhetshysteriet . Ha håret i en hestehale eller kjøp tørrsjampo. Anonymkode: b43b9...89e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå