Frida Skrevet 18. mars #21 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Så da vil dere ikke ha noe sendt med den minste pakkestørrelsen til Posten, altså? De blir levert i postkassen uansett om man har brukt Fiks ferdig eller Posten direkte. Jeg har hatt over 50 salg på Finn med Fiks ferdig det siste året. Èn pakke har forsvunnet, men den rotet Posten bort etter at de hadde hentet den fra pakkeboks. Anonymkode: 60ad3...e03 Problemet er at pakker helt hjem ikke blir lagt i postkassen, de blir liggende foran utgangsdøren og der vil jeg ikke ha pakker liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #22 Del Skrevet 18. mars Frida skrev (3 timer siden): Problemet er at pakker helt hjem ikke blir lagt i postkassen, de blir liggende foran utgangsdøren og der vil jeg ikke ha pakker liggende. Jeg vil bare hente pakker levert ut i post i butikk. Åpner også pakken der mens jeg filmer. Benytter aldri helt hjem. Vil ikke ha pakker i postkassen og i alle fall ikke utenfor døren. Dette ekskluderer meg som det svake ledd når det gjelder levering av pakken. Anonymkode: 48708...38e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #23 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (13 timer siden): Men da sender du en melding nå i ettertid. "Hei, så deg i genseren jeg laget til deg, du var veldig fin i den. Supert at den dukket opp tilslutt, men jeg hadde satt pris på beskjed. Siden kravet gjennom Finn.no ble avvist sender jeg deg et Vipps krav på tilsvarende beløp. Betal det så fort som mulig, så slipper vi ytterligere problemer." Anonymkode: fb185...d88 Hva om hun fikk tak i en annen, lik genser? Hun ønsket seg den genseren, og det er vel ikke bare ett eksemplar av dem i Norge... Kan tenkes at det var genseren som ble "borte", men så lenge det er en mulighet for at hun har fått kjøpt en tilsvarende genser fra et annet sted, kommer du ikke langt med beskyldninger. Anonymkode: 88a63...7f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #24 Del Skrevet 19. mars Frida skrev (8 timer siden): Problemet er at pakker helt hjem ikke blir lagt i postkassen, de blir liggende foran utgangsdøren og der vil jeg ikke ha pakker liggende. Okay, hos oss blir det lagt i postkassen. Man behøver heller ikke velge Helt hjem som fraktmetode som kjøper med Fiks ferdig. På de minste pakkene er Posten et alternativ. Anonymkode: 60ad3...e03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 19. mars #25 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (21 timer siden): Bare lurt på om noen visst prosedyren for sånt? Hva skjer om den ikke blir funnet? Her må jo Finn.no komme på banen og avklare hva som gjelder tenker jeg. Det er de som har laget "Fiks Ferdig" opplegget og da må de også følge opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars #26 Del Skrevet 19. mars LeneXCII skrev (2 timer siden): Her må jo Finn.no komme på banen og avklare hva som gjelder tenker jeg. Det er de som har laget "Fiks Ferdig" opplegget og da må de også følge opp.. Man skulle tro det, men så langt har de bare kommet med unnvikende svar og mente at jeg ikke hadde krav på utbetaling iom at pakken ikke ble levert. Høres helt feil i hodet mitt, da kan jo hvem som helst si at de ikke har fått pakken. Anonymkode: 8dd1a...132 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
santaslittlehelper Skrevet 19. mars #27 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hva om hun fikk tak i en annen, lik genser? Hun ønsket seg den genseren, og det er vel ikke bare ett eksemplar av dem i Norge... Kan tenkes at det var genseren som ble "borte", men så lenge det er en mulighet for at hun har fått kjøpt en tilsvarende genser fra et annet sted, kommer du ikke langt med beskyldninger. Anonymkode: 88a63...7f0 Vedkommende strikket genser på bestilling 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå