Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det vanlig at selskaper der en har vært til intervju bare lar være å høre fra seg, etter at de har bestemt seg for kandidat. 

Jeg har hatt to intervju som gikk ganske bra og en som ikke gikk så bra. 

Etter en intervju prosess, ville jeg ha tenkt at jeg hørte fra de, med avslag i det minste.Men hører ingenting. Nå har det gått såpass med tid at jeg tenker det var avslag..

Er det vanlig?

Anonymkode: 85b8a...695

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ser ut som det blir mer og mer vanlig, dessverre. 

Anonymkode: 6c83a...7b9

AnonymBruker
Skrevet

Dessverre vanlig.

Jeg har til og med avsluttet et intervju med å få beskjeden "Du hører garantert fra oss igjen". Intervjuet gikk kjempe bra, så med den kommentaren fra han som intervjuet var jeg helt sikker på at dette var i boks.....hørte aldri noe igjen.

Anonymkode: e9e3f...aee

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dessverre vanlig.

Jeg har til og med avsluttet et intervju med å få beskjeden "Du hører garantert fra oss igjen". Intervjuet gikk kjempe bra, så med den kommentaren fra han som intervjuet var jeg helt sikker på at dette var i boks.....hørte aldri noe igjen.

Anonymkode: e9e3f...aee

Så trist, det er ikke akkurat bra følelse, å bare bli droppet uten beskjed. 

Anonymkode: 85b8a...695

AnonymBruker
Skrevet

Det er dessverre veldig vanlig, og skikkelig dårlig praksis hos disse selskapene. Det går også utover deres omdømme på lang sikt. 

Anonymkode: f1543...cdb

Skrevet

Det er vel slik det har blitt. og dessverre har dette vært vanlig i ganske mange år. 

Det jeg gjorde da jeg var arbeidssøker var og ringe tilbake og forhøre meg, sa de at stillingen allerede var besatt ba jeg om å få vite hva jeg manglet eller hva som gjorde at de ikke valgte meg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...