AnonymBruker Skrevet 18. mars #1 Skrevet 18. mars Er det vanlig at selskaper der en har vært til intervju bare lar være å høre fra seg, etter at de har bestemt seg for kandidat. Jeg har hatt to intervju som gikk ganske bra og en som ikke gikk så bra. Etter en intervju prosess, ville jeg ha tenkt at jeg hørte fra de, med avslag i det minste.Men hører ingenting. Nå har det gått såpass med tid at jeg tenker det var avslag.. Er det vanlig? Anonymkode: 85b8a...695
AnonymBruker Skrevet 18. mars #2 Skrevet 18. mars Ser ut som det blir mer og mer vanlig, dessverre. Anonymkode: 6c83a...7b9
AnonymBruker Skrevet 18. mars #3 Skrevet 18. mars Dessverre vanlig. Jeg har til og med avsluttet et intervju med å få beskjeden "Du hører garantert fra oss igjen". Intervjuet gikk kjempe bra, så med den kommentaren fra han som intervjuet var jeg helt sikker på at dette var i boks.....hørte aldri noe igjen. Anonymkode: e9e3f...aee
AnonymBruker Skrevet 18. mars #4 Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dessverre vanlig. Jeg har til og med avsluttet et intervju med å få beskjeden "Du hører garantert fra oss igjen". Intervjuet gikk kjempe bra, så med den kommentaren fra han som intervjuet var jeg helt sikker på at dette var i boks.....hørte aldri noe igjen. Anonymkode: e9e3f...aee Så trist, det er ikke akkurat bra følelse, å bare bli droppet uten beskjed. Anonymkode: 85b8a...695
AnonymBruker Skrevet 18. mars #5 Skrevet 18. mars Det er dessverre veldig vanlig, og skikkelig dårlig praksis hos disse selskapene. Det går også utover deres omdømme på lang sikt. Anonymkode: f1543...cdb
Lolleren Skrevet 18. mars #6 Skrevet 18. mars Det er vel slik det har blitt. og dessverre har dette vært vanlig i ganske mange år. Det jeg gjorde da jeg var arbeidssøker var og ringe tilbake og forhøre meg, sa de at stillingen allerede var besatt ba jeg om å få vite hva jeg manglet eller hva som gjorde at de ikke valgte meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå