AnonymBruker Skrevet 18. mars #1 Del Skrevet 18. mars Hvorfor får jeg random personers storyer på snap, når det ikke er folk jeg har kjennskap til? Anonymkode: 200c5...5f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #2 Del Skrevet 18. mars Det får jeg også, og lurer på hvorfor.. Anonymkode: bfb7d...a96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #3 Del Skrevet 18. mars Fikk det før, men klarte å fjerne det. Er et punkt for det inne på innstillinger...uten at jeg husker hvor. Anonymkode: d472e...92e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
male32 Skrevet 18. mars #4 Del Skrevet 18. mars Skulle faktisk lage en tråd om dette selv. Dette får jeg også er så irriterende. Begynte plutselig, var ikke sånn før. Jeg har sett gjennom innstillinger, men finner ikke ut av dette 😞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #5 Del Skrevet 21. mars Har dukket opp hos meg også, fra folk jeg ikke aner hvem er.. Irriterende! Anonymkode: b7ba4...a15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:16 #6 Del Skrevet søndag kl 21:16 Kanskje universet prøver fortelle noe ? som at fremmede er kun venner ikke kjenenr Anonymkode: 27fd4...1d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet tirsdag kl 12:04 #7 Del Skrevet tirsdag kl 12:04 Jeg får også tilfeldige storyer og sånt på Snap. Jeg er knapt aktiv på Snap i det hele tatt, og irriterer meg over at mediet prøver hele tiden å prakke på meg ukjente menneskers snaper. Vurderer å slette hele greia, men venninner liker å sende bilder via den, så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:41 #8 Del Skrevet tirsdag kl 13:41 AnonymBruker skrev (På 23.3.2025 den 22.16): Kanskje universet prøver fortelle noe ? som at fremmede er kun venner ikke kjenenr Anonymkode: 27fd4...1d0 Loll Anonymkode: 200c5...5f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:58 #9 Del Skrevet tirsdag kl 14:58 Det er sånn snapchat er. De ukjente folka du får opp, har offentlig story, og derfor kommer de opp hos deg. Du får ikke fjernet dem permanent. Du kan trykke og holde på og trykk på "skjul" men det vil komme andre eller tilbake etter kort tid. Anonymkode: c12af...63e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå