AnonymBruker Skrevet 18. mars #1 Del Skrevet 18. mars Jeg er gravid og har flere arbeidsforhold og er sykemeldt fra den minste stillingen jeg har (15%stilling). Sjokket var derfor stort når jeg i dag mottok avslag på søknad om sykepenger fordi jeg er sykemeldt i for liten stilling.. altså hva skjer nå? Må jeg betale tilbake arbeidsgiver? Jeg ante ikke at dette var en regel, hvordan skulle jeg visst det? Grunnen til at jeg er sykemeldt fra dette arbeidsforholdet er fordi det er det mest krevende av de, med oppmøte på et arbeidssted i stede for hjemmekontor og mulighet for tilrettelegging slik jeg har i de andre arbeidsforholdene mine. Anonymkode: 2bb01...259 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #2 Del Skrevet 18. mars Den har jeg brent meg på også! Litt mindre enn 20% sykmeldt (som tydeligvis er grensa), og fikk da ikke sykepenger for den perioden. I følge kommentarene jeg fikk her inne var jeg skikkelig dum som ikke hadde satt meg inn i det, så det er tydeligvis noe alle andre vet? 😅 Anonymkode: 6982b...9af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #3 Del Skrevet 18. mars Har du fått utbetalt sykepenger fra arbeidsgiver? De burde jo definitivt visst at du jobber for lite hos dem til å få sykepenger? Anonymkode: ccc2a...1e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå