Gå til innhold

Når jeg blir flau over å være veldig slutty, og han jeg har sex med sier det er bra, han liker det.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Ingenting egentlig. Blir nok bare flau på grunn av generell slutshaming, som jeg finner her på forumet og som jeg hører fra noen menn jeg kjenner og blitt oppdratt i kristen tro med masse slutshaming. 

Anonymkode: 2319c...e9c

Åh sånn. Ja, det er nok av de som på grunn av "Gud" vet på en prikk hvor mye spiker det er i taket på soverommet men ikke hva en orgasme er.

Synd.

Og så må man ikke glemme: det er forskjell på være slut for bare han, og for alle andre.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Om man har høy sexlyst så kan dette være en utfordring...

Jeg selekterer på forhånd, ellers så er jeg til dels enig i det du har skrevet. 

Det trenger ikke å være enten eller, kan være både og. 

Kan også være at det er kun deg som får fram denne siden hos henne. Da er det synd om man tolker det som at hun er tilbøyelig til å gjøre det med alle menn. For slik trenger det ikke å være. 

Anonymkode: 7283a...8f1

Men i de fleste tilfeller, så ER det jo slik. Med TS er det jo det, det er svørt mange menn hun har ligget med på første og andre date, og hun blir brukt en periode og så dumpet/ghostet/såret etc. Og hun blir lei seg av det. Da er det vel naturlig å forsøke å endre på fremgangsmåten, så vi prøver å gi henne innspill om hvilke ting som kan være avgjørende for å få det resultatet hun ønsker: en trygg og stabil kjæreste.

Anonymkode: aacfb...c07

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Da er det vel naturlig å forsøke å endre på fremgangsmåten, så vi prøver å gi henne innspill om hvilke ting som kan være avgjørende for å få det resultatet hun ønsker: en trygg og stabil kjæreste.

Hun ønsker ikke fuglehund og Audi i garasjen, hun ønsker en trygg og stabil kjæreste hun kan være slutty og hemningsløst deilig med uten å være redd for å bli dømt av overfladiske moralister.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Snok1 skrev (18 minutter siden):

Hun ønsker ikke fuglehund og Audi i garasjen, hun ønsker en trygg og stabil kjæreste hun kan være slutty og hemningsløst deilig med uten å være redd for å bli dømt av overfladiske moralister.

👆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sa ingenting om relasjon her - han sa at han liker deg seksuelt sett. 

Snok1 skrev (På 18.3.2025 den 9.20):

Det er ganske mange som gjør det, men en kan jo ha slutty sex med en som ikke har en slutty personlighet.

En kvinne -eller mann- som slår seg løs og virkelig nyter sex, men som likevel foretrekker et vanlig familieliv, har utdanning og kanskje til og med sesongkort i Filharmonien.……men som er down&dirty så fort man kommer hjem.

Meeeeeeeg 🙋‍♀️

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Snok1 skrev (1 time siden):

Moraliserende og dobbeltmoralske sengepartnere.  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Tror kanskje det er litt misforståelser om begreper, både hos TS og enkelte som svarer.

Ordet "slutty" kommer fra enegelsk og er nedsettende, og brukes om en jente/kvinne som har hatt sex med mange.

Men jeg tror mange definerer ordet til å bety at det er en kvinne som er litt ekstra rampete/dirty når hun har sex. For eksempel så sier TS "slutty sex" så der henviser hun til selve sexen og ikke det faktum at slutty betyr en kvinne som har hatt mange sexpartnere, som igjen indikerer "lett på tråden" som vi sier på Norsk.

Selv kan jeg like en kvinne som er litt ekstra rampete i sengen, men ikke like sikker på om jeg er like begeistret for et forhold med en "slut".

Så det hadde vært litt interessant å vite hva TS forbinder med ordet "slutty".

Anonymkode: 7e24b...dbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 18.3.2025 den 8.54):

Egentlig bare at jeg har slutty sex veldig fort kanskje 2 date slår meg veldig løs. 

Det er ikke å vøre slutty å ha sex på andre date. Da er de også slutty. 

Anonymkode: baea0...f76

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Prude in the streets, slut in the sheets" som mitt da 15 år gamle søskenbarn sa om hvilke jenter han så etter. Slut for deg, mener han. Ikke at du skal ta på tissen til alle på hybelkjøkkenet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
HemmeligSpion skrev (34 minutter siden):

"Prude in the streets, slut in the sheets" som mitt da 15 år gamle søskenbarn sa om hvilke jenter han så etter. Slut for deg, mener han. Ikke at du skal ta på tissen til alle på hybelkjøkkenet. 

Det er ikke å anbefale 😂 Går som regel rett vest. #Metoo og alt det der 😆😆😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er ikke å anbefale 😂 Går som regel rett vest. #Metoo og alt det der 😆😆😆

Pfft, for deg, ja! Jeg ble med noen hjem fra byen, ble med inn på rommet, og når jeg skulle gå hjem, kom det en gjeng jenter fra byen som skulle ha seg mat. Jeg ga dem pølse for å si det sånn, en etter en. 😎

https://www.youtube.com/watch?v=aIXU4-zyWHU

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
HemmeligSpion skrev (25 minutter siden):

Pfft, for deg, ja! Jeg ble med noen hjem fra byen, ble med inn på rommet, og når jeg skulle gå hjem, kom det en gjeng jenter fra byen som skulle ha seg mat. Jeg ga dem pølse for å si det sånn, en etter en. 😎

https://www.youtube.com/watch?v=aIXU4-zyWHU

Så bra for deg 🥳🥳🥳. Det er ikke et mål for min del. Elsker å kurtisere en av gangen 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...