Gå til innhold

Når jeg blir flau over å være veldig slutty, og han jeg har sex med sier det er bra, han liker det.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det er jo litt trist da. Alle mine voksne forhold har jeg hatt sex uten særlig hemninger. Det føles deilig. Litt rart hvis menn da går for noe litt kjedeligere knip knærne sammen damer. Men javel🤷‍♀️

Anonymkode: 2319c...e9c

Det ene utelukker ikke det andre, men veldig mange menn ønsker å føle på at deres kjæreste åpner seg opp for vill og hemningsløs sex..... kun med dem. Ergo, ikke før man er lenger ut i relasjonen, slik at de får følelsen av at kvinnen først må KJENNE mannen og like han godt nok til å ville vise sin ville og hemningsløse side for han.

Viser hun den for tidlig, betyr det at hun er åpen for å vise den tidlig til mange forskjellige menn, uten å egentlig kjenne dem. For man blir ikke kjent med en fyr på en måned, etter to dates og litt chatting liksom. Så når du på date to slipper deg løs, så gir det et inntrykk  av at du er ute etter casual, hemningsløs sex - ikke et romantisk langsiktig forhold hvor du er kritisk til valg av partner og høy selvrespekt.

Anonymkode: aacfb...c07

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det ene utelukker ikke det andre, men veldig mange menn ønsker å føle på at deres kjæreste åpner seg opp for vill og hemningsløs sex..... kun med dem. Ergo, ikke før man er lenger ut i relasjonen, slik at de får følelsen av at kvinnen først må KJENNE mannen og like han godt nok til å ville vise sin ville og hemningsløse side for han.

Viser hun den for tidlig, betyr det at hun er åpen for å vise den tidlig til mange forskjellige menn, uten å egentlig kjenne dem. For man blir ikke kjent med en fyr på en måned, etter to dates og litt chatting liksom. Så når du på date to slipper deg løs, så gir det et inntrykk  av at du er ute etter casual, hemningsløs sex - ikke et romantisk langsiktig forhold hvor du er kritisk til valg av partner og høy selvrespekt.

Om man har høy sexlyst så kan dette være en utfordring...

Jeg selekterer på forhånd, ellers så er jeg til dels enig i det du har skrevet. 

Det trenger ikke å være enten eller, kan være både og. 

Kan også være at det er kun deg som får fram denne siden hos henne. Da er det synd om man tolker det som at hun er tilbøyelig til å gjøre det med alle menn. For slik trenger det ikke å være. 

Anonymkode: 7283a...8f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Med andre ord. Drømmekvinne ❤️

Anonymkode: 3597b...511

Det mener jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde et to år langt hemmelig forhold til en gift kvinne. Hver gang vi var nær orgasme, pleide hun å rope: Knull horen din, knull din slutte😜

Anonymkode: 283d9...065

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Det er jo INGENTING ved dette som er hemningsløst. Ingenting!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Snok1 skrev (1 minutt siden):

Det er jo INGENTING ved dette som er hemningsløst. Ingenting!

Hva er å være hemningsløs for deg da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Flere av mine kjæresteforhold har startet med vill og hemningsløs sex veldig tidlig. Jeg har aldri opplevd i hele mitt liv at noen menn synes det er positivt å vente med sex i månedsvis. 

Anonymkode: 3111d...3b6

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Man er ikke kjent i dypet av sjela etter 3-12 mnd heller, hva er poenget? Og det samme gjelder jo ham, skal han knipe kraftig igjen og utlevere seg seksuelt først etter forlovelsen han også? 

Anonymkode: c9388...f3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva er å være hemningsløs for deg da? 

Jeg synes det er mange kvinner her i denne tråden som selv beskriver det bra, senest i #47

Rent generelt skal det sammensatte ordet hemnings-løs langt på vei definere seg selv og være lite kontroversielt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Snok1 skrev (32 minutter siden):

Jeg synes det er mange kvinner her i denne tråden som selv beskriver det bra, senest i #47

Rent generelt skal det sammensatte ordet hemnings-løs langt på vei definere seg selv og være lite kontroversielt.

Baserer du det på at det fremkommer tidlig i relasjonen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Baserer du det på at det fremkommer tidlig i relasjonen? 

Ja. Det er jeg jeg beskriver, og det mange i denne tråden rapporterer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Snok1 skrev (9 timer siden):

Ja. Det er jeg jeg beskriver, og det mange i denne tråden rapporterer.

Takk for presiseringen. Bare husk at det kan være viktig å ta hensyn til faktorer, som man ikke bestandig har råderett over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Dette! Tror mange menn tenker slik. Men det er umulig å vite om ts sin date tenker slik. Det vil alltids være noen som oppriktig mener at de liker hun er eller oppfører seg slutty. Og de dømmer kanskje ikke da heller, for de har ikke noe i mot det. En hver sin smak. 

Ts, du må nesten spørre daten hva han mener. Neste gang går det an å spørre hva det er han liker med at du er slutty, hva han legger i slutty osv. Kan jo spørre i forbindelse med forspill. Er du usikker på om han liker at du er slutty på en "horete" måte, og han bare vil ha sex med deg, og ikke er ute etter forhold, så må du nesten spørre hva han tenker om dere. Om han dater fordi han er ute etter forhold, eller for å ha det gøy. 

Anonymkode: c6291...d1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Flere av mine kjæresteforhold har startet med vill og hemningsløs sex veldig tidlig. Jeg har aldri opplevd i hele mitt liv at noen menn synes det er positivt å vente med sex i månedsvis. 

Flere av dine kjæresteforhold sier du... Kan det være en sammenheng her, at du ikke greier å holde på forholdet fordi du starter med vill og hemningsløs sex  ? Jeg har også vært med sånne damer, og I promise you intensjonen har aldri vært å gifte seg med dem. 

Anonymkode: de7bd...990

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Nei, for min del blir der en fake persona jeg da tar på meg for å passe til normene jeg følger for å virke passe kjedelig, slik som regnes dom anstendig, og ikke et sex sulten slut. 

Så har vi en sånn passe kjedelig forhold en stund når vi blir bedre kjent, begynner å klemme osv. Så for til slutt finne ut at vi ikke fungerer sexuelt sammen. 

Masse tid har gått og jeg føler jeg har på meg en moralistisk tvangstrøye. 

Jeg vil heller ha lidenskap. Så dessverre en del menn som er dobbeltmoralske, dømmer en som for lett for å fortsette med, selv om de var med på leken. De vil da heller finne en som skræver mer sakte. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Snok1 skrev (13 timer siden):

Det mener jeg også.

Godt å høre at man er bra nok for noen 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Godt å høre at man er bra nok for noen 😘

En drømmekvinne bør være drømmekvinne for de fleste og dermed mer enn bra nok.😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.3.2025 den 8.52):

Mente ikke slik. Har skjedd med flere menn. Jeg blir småflau over å være så slutty. Hver gang dier de at de liker det og oppfordrer til mer slutty oppførsel. 

Vær forsiktig med den der. I mange tilfeller handler det om at de vil få deg til å koble det til selvbildet ditt. Slik at de kan presse deg til det meste i senga.

Men hvis han er en normal fyr kan det bare være artig om du uoppfordret gir han en blowjob mens dere ser på white lotus sammen. Hvis du ellers er ganske ordentlig utenfor husets fire vegger kan det hende de tenner på kontrasten og at du viser en annen side for de. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Flere av dine kjæresteforhold sier du... Kan det være en sammenheng her, at du ikke greier å holde på forholdet fordi du starter med vill og hemningsløs sex  ? Jeg har også vært med sånne damer, og I promise you intensjonen har aldri vært å gifte seg med dem. 

Det er da helt normalt å ha hatt flere forhold når man er voksen. 

Du har tydeligvis hatt 2+forhold selv også.

Anonymkode: c9388...f3e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det sier mer om deg enn om dem 😉

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...