Gå til innhold

Når jeg blir flau over å være veldig slutty, og han jeg har sex med sier det er bra, han liker det.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg blir veldig gira når det kommer til sex, blir ekstremt kåt og elsker å prøve ut ny ting, føler ofte det tar helt av når jeg har sex med mannen. Sånn har jeg vært i alle mine forhold, seriøse og ikke seriøse. Har kun hatt sex med 10 menn og en kvinne ila mine 43 år, så synes ikke det er så mye. 
men de jeg har ville hatt sex med har jeg vært veldig kåt på og har hatt sex med så fort jeg har fått anledning. Ikke noe venting der i gården, det har jeg aldri klart. Det har rett og slett vært naturstridig for min del. 
ingen av mennene jeg har vært med har klaga, tvert i mot, de har likt det. 
Ts nevner hun har sex med de som tenner henne, fortsett med det! 

Anonymkode: c2de9...e09

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Nei heter ikke Birgitte🤣

Anonymkode: 2319c...e9c

Var bare et random navn.😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Heter du Marina og er ifra Russland, og bor i Nordland? 🤣

Anonymkode: 0ceb0...005

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Heter du Marina og er ifra Russland, og bor i Nordland? 🤣

Anonymkode: 0ceb0...005

Haha, nei nei.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Slutty er et overbrukt og misbrukt begrep. Sexglad eller kinky passer bedre avhengig av situasjonen. Dersom du bare er aktiv og glad i sex, så ville jeg brukt sexglad.

Slutty passer seg aldri i min verden, men mulig jeg bare er middelaldrende mann som ønsker seg frigjorte kvinner.

Anonymkode: da6ba...8d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Snok1 skrev (1 time siden):

Det er ganske mange som gjør det, men en kan jo ha slutty sex med en som ikke har en slutty personlighet.

En kvinne -eller mann- som slår seg løs og virkelig nyter sex, men som likevel foretrekker et vanlig familieliv, har utdanning og kanskje til og med sesongkort i Filharmonien.……men som er down&dirty så fort man kommer hjem.

Jeg ser ikke på det å like sex og slå seg løs seksuelt med en partner som slutty, det liker jo de fleste. Ser mer på det som kvinner ligger med mange og som har veldig lav terskel for det, og det er ikke et personlighetstrekk veldig mange setter pris på 

Anonymkode: 0167b...1af

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva mener han med at han liker at jeg er slutty, og helst vil jeg skal være enda mer slutty?  

Er det i øyeblikket fordi han får sex med ei som er slutty, eller liker han slutty jenter sånn helt på ordentlig- kunne tenke seg forhold med ei som meg? 

Ikke godt å si hva han mener. Det finnes ganske mange menn som helst vil pule på unge sluts og være sammen med dydige jevnaldrende damer. Skjønner ikke hvorfor man oppfordres til å være dydig for å få tak i en sånn, han vil kanskje være sammen med deg men han vil jo alltid ha mer lyst på noen andre.

Snok1 skrev (2 timer siden):

Det er ganske mange som gjør det, men en kan jo ha slutty sex med en som ikke har en slutty personlighet.

En kvinne -eller mann- som slår seg løs og virkelig nyter sex, men som likevel foretrekker et vanlig familieliv, har utdanning og kanskje til og med sesongkort i Filharmonien.……men som er down&dirty så fort man kommer hjem.

Så finnes det heldigvis modne og reflekterte menn som forstår at også kvinner kan sette pris på ons uten at det betyr at vi ligger med alle. At vi kan være «slutty» men fortsatt en god mor og en trofast partner. At vi kan elskes som hele mennesker fulle av motsetninger og både gode og mindre egenskaper, som de selv også er og har.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bimbo skrev (3 minutter siden):

Så finnes det heldigvis modne og reflekterte menn som forstår at også kvinner kan sette pris på ons uten at det betyr at vi ligger med alle. At vi kan være «slutty» men fortsatt en god mor og en trofast partner. At vi kan elskes som hele mennesker fulle av motsetninger og både gode og mindre egenskaper, som de selv også er og har.

Det er slike deilige, rause og formidable hele kvinner jeg tenker på!

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også heldigvis en mann som liker at jeg er sexglad, og han bruker av og til sluttybegrepet. Han er ihvertfall i kategorien deilig og raus mann. Og som gir meg lang line☺️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ligger ikke helt ukritisk rundt da, velger de som tenner meg. 

Men han vil jo da selvsagt tenke at sjansen for at du tenner på, og ligger med, andre er langt høyere enn dersom du avventet med sex før dere er bedre kjent. Hvis det er et trygt og stabilt forhold du vil ha, så er ikke slutty, slå deg vill-type sex den beste fremgangsmåten. Overhodet ikke.

Anonymkode: aacfb...c07

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Men han vil jo da selvsagt tenke at sjansen for at du tenner på, og ligger med, andre er langt høyere enn dersom du avventet med sex før dere er bedre kjent. Hvis det er et trygt og stabilt forhold du vil ha, så er ikke slutty, slå deg vill-type sex den beste fremgangsmåten. Overhodet ikke.

Må det være enten eller? Kan det ikke være både og?

Får da være grenser for hvor mye vi kvinner skal skamme oss på menns vegne.

Jeg ønsker meg vill og hemningsløs sex med en mann i et forhold. 

Jeg kan oppføre meg slutty, men det betyr ikke at jeg er det. Betyr at jeg er en sensuell dame som elsker sex.

Om ikke en mann klarer å se det ved meg så synd for han. Da blir det heller ikke noe på han mest sannsynlig. Jeg har ikke sex uten at jeg føler meg trygg på han. Hvor lang tid det tar aner jeg ingenting om. 

Anonymkode: 7283a...8f1

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes «slutty» er utelukkende positivt. Jeg liker at damer har tatt for seg og levd litt 😛🥰

Anonymkode: 4a6ff...b56

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er jo litt trist da. Alle mine voksne forhold har jeg hatt sex uten særlig hemninger. Det føles deilig. Litt rart hvis menn da går for noe litt kjedeligere knip knærne sammen damer. Men javel🤷‍♀️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du blir flau?

Dette kan bety to ting:

1: han tenner på at du blir flau. Ja det gå an.

2: det du sier er å være slutty, betyr at du slår deg løs og "er med" og viser at du liker det. Og hva er egentlig galt med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
draug 75 skrev (3 minutter siden):

Du blir flau?

Dette kan bety to ting:

1: han tenner på at du blir flau. Ja det gå an.

2: det du sier er å være slutty, betyr at du slår deg løs og "er med" og viser at du liker det. Og hva er egentlig galt med det.

Ingenting egentlig. Blir nok bare flau på grunn av generell slutshaming, som jeg finner her på forumet og som jeg hører fra noen menn jeg kjenner og blitt oppdratt i kristen tro med masse slutshaming. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er noe jeg absolutt IKKE hadde brydd meg om, så er det om noen med kristen tro hadde 'slutshama' meg. Men meg om det.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ingenting egentlig. Blir nok bare flau på grunn av generell slutshaming, som jeg finner her på forumet og som jeg hører fra noen menn jeg kjenner og blitt oppdratt i kristen tro med masse slutshaming. 

Jeg er kristen jeg også ts. Er et råskinn i senga, elsker rett og slett sex! 

Anonymkode: c2de9...e09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det vet bare de som har hatt det kanskje. 

Kan du ikke bare si det?🤦🏼‍♀️ Folk vil ha helt forskjellige definisjoner av hva det er når du ikke definerer det. Han vil ikke ha et forhold med deg, da hadde dere vært i et forhold nå. Du er en han har sex med til han finner ei han vil satse på.

Anonymkode: 64085...70e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Snok1 skrev (9 timer siden):

Med andre ord. Drømmekvinne ❤️

Anonymkode: 3597b...511

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Må det være enten eller? Kan det ikke være både og?

Får da være grenser for hvor mye vi kvinner skal skamme oss på menns vegne.

Jeg ønsker meg vill og hemningsløs sex med en mann i et forhold. 

Jeg kan oppføre meg slutty, men det betyr ikke at jeg er det. Betyr at jeg er en sensuell dame som elsker sex.

Om ikke en mann klarer å se det ved meg så synd for han. Da blir det heller ikke noe på han mest sannsynlig. Jeg har ikke sex uten at jeg føler meg trygg på han. Hvor lang tid det tar aner jeg ingenting om. 

Anonymkode: 7283a...8f1

E du er ikke TS - ts har sex med dem før hun føler seg trygge på dem mtp relasjonen.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...