Gå til innhold

DFDS København

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det noen som vet hvor langt unna nærmeste Macdonalds er fra havnen til DFDS i København? Og hvor lenge er DFDS båten i havn før den seiler tilbake til Norge?

Anonymkode: ca418...91e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvorfor gidder du ikke å gjøre et aldri så lite forsøk på å finne ut av dette selv på nettet?

Oppsiden for deg er jo at du venner deg til/lærer å søke frem nødvendig informasjon selv, noe du garantert kan ha nytte av senere i livet.

Maps.google.com

google.com

dfds.no

mcdonalds.dk

Tok meg halvannet minutt å finne svar på begge deler, så det klarer sikkert du også.

Noen folk ass'...

Anonymkode: 92a84...ab2

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvorfor gidder du ikke å gjøre et aldri så lite forsøk på å finne ut av dette selv på nettet?

Oppsiden for deg er jo at du venner deg til/lærer å søke frem nødvendig informasjon selv, noe du garantert kan ha nytte av senere i livet.

Maps.google.com

google.com

dfds.no

mcdonalds.dk

Tok meg halvannet minutt å finne svar på begge deler, så det klarer sikkert du også.

Noen folk ass'...

Fantastisk å bruke så mye energi på å skrive et nedlatende svar som ikke er svar på det TS spør om. 

Jeg ser en McDonalds 23 minutters gange fra terminalen, i Østerbrogade.

Anonymkode: 30874...e5c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fantastisk å bruke så mye energi på å skrive et nedlatende svar som ikke er svar på det TS spør om. 

Jeg ser en McDonalds 23 minutters gange fra terminalen, i Østerbrogade.

Halvannet minutt på å finne svaret, et min på å skrive innlegget, 45 sek på å skrive dette. Det var det verdt. Hvis det er å bruke mye energi i din bok så må du være ganske sliten etter endt arbeidsdag?

Kanskje vedkommende har godt av hjelp til å bli mer selvstendig og søke etter løsninger selv i fremtiden? Jeg la til og med ved konstruktive linker. 😉 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er godt med tid til å gå rundt i hyggeligere områder i København enn havnen, ta deg råd til en kort taxitur til sentrum. Så får du litt mer ut av turen. Jeg mener båten går igjen i 17-tiden, så det er god tid.

Anonymkode: 1cb6c...eda

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Er det noen som vet hvor langt unna nærmeste Macdonalds er fra havnen til DFDS i København? Og hvor lenge er DFDS båten i havn før den seiler tilbake til Norge?

Anonymkode: ca418...91e

Hvordan går du ikke bare på nettsiden deres og finner informasjon der?

Vet ikke om du har bestilt..men på nettsiden kan du bestille buss inn til København..tur/retur . Fin deg en mc Donalds i København by

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 18.3.2025 den 17.39):

Halvannet minutt på å finne svaret, et min på å skrive innlegget, 45 sek på å skrive dette. Det var det verdt. Hvis det er å bruke mye energi i din bok så må du være ganske sliten etter endt arbeidsdag?

Kanskje vedkommende har godt av hjelp til å bli mer selvstendig og søke etter løsninger selv i fremtiden? Jeg la til og med ved konstruktive linker. 😉 

Det konstruktive drukner i spydigheten. TS har nok hørt om google, men valgte heller å spørre om erfaringer her. Som må være greit nok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvem i all verden reiser til København for å gå på McDonalds?

København er en av verdens beste matbyer med et utvalg fra hele verden. Bare trist å lese at noen vil på McDonalds.

Anonymkode: 02742...003

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

København er en av verdens beste matbyer med et utvalg fra hele verden. Bare trist å lese at noen vil på McDonalds.

Ut fra hva TS spør om må man vel anta at hun ikke skal inn til byen, men vil vite om hun rekker til Mcd før båten seiler tilbake. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det konstruktive drukner i spydigheten. TS har nok hørt om google, men valgte heller å spørre om erfaringer her. Som må være greit nok. 

Hun spør ikke etter erfaringer, hun spør etter avstand og klokkeslett 

Anonymkode: 00a10...9f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 20.3.2025 den 12.17):

De som tar cruise med DFDS..

Anonymkode: 590f3...a1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...