AnonymBruker Skrevet 17. mars #1 Del Skrevet 17. mars Hva synes folk om Bausjen på Max?👮♂️👮♀️ Jeg ble positivt overrasket, og liker at det er en simpel komiserie som ikke krever mye hjernekapasitet for å følge med på etter en hektisk hverdag. Satt å lo høyt for meg selv flere ganger!🤣 Anonymkode: 55263...f7f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 18. mars #2 Del Skrevet 18. mars Vi prøvde, men det er jo skikkelig pute-TV (ikke på den gode måten). Det overspilles, poengene er plumpte og handlingen er tynn som suppe. Det holdt med to episoder. Grøss. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #3 Del Skrevet 18. mars Min mening: det er så banalt dårlig at det nesten er flaut å avsløre at en har sett halvannen episode. Her i huset kommer vi ikke til å klare å se mer av den. Serien faller mellom to stoler: Det er selvsagt ikke smart humor, ærlig nok det, men det er heller ikke kjapp og teit sitcom-humor – det er rett og slett kleint nivå. Hvem er egentlig målgruppen? Anonymkode: ae0fb...1cd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #4 Del Skrevet 18. mars Det er enda serie for dem som vet hva Bausjen betyr, og for dem som har misforstått hva simpel betyr. Anonymkode: 11e86...a1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 21. mars #5 Del Skrevet 21. mars Hadde ikke troa, men syns tv-serien er skikkelig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaia Skrevet 21. mars #6 Del Skrevet 21. mars Jeg skrudde på noe annet etter 10 minutter. Det ble for teit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:48 #7 Del Skrevet lørdag kl 14:48 Det er jo kraftig overdrevent til tider, men morsomt likevel. Kjenner en fyr som er politi som minner om Øystein både i utseende og til dels væremåte. Humrer litt ekstra da 😅 Anonymkode: 42461...da6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:18 #8 Del Skrevet lørdag kl 20:18 Jeg syns den var bra. Enkel og lett underholdning. Jeg kan liksom kjenne meg igjen i alle sammen. Anonymkode: 7f3eb...afd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:30 #9 Del Skrevet lørdag kl 23:30 Helt ok serie. Morsomt at de har videreført mye av personlighetene fra karakterene i Hvite Gutter selv om seriene ikke har noe med hverandre å gjøre. Anonymkode: 0cdc7...52d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:44 #10 Del Skrevet søndag kl 08:44 Liker serien ganske bra Men såklart er Hvite Gutter mye bedre! Vi trenger en lett serie nå i dagens triste samfunn. Anonymkode: 35ab5...eed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå